Engelsk

Hvad er "Style" i en analytical essay

09. april 2019 af carl1310 - Niveau: B-niveau

Hejsa, jeg skriver en nonfiction analytical essay hvor jeg skal inddrage termet "style". 

Hvad dækker det helt præcist over? tak på forhånd


Brugbart svar (0)

Svar #1
09. april 2019 af Anonymstudieportalen

Jeg har højst sandsynligt misforstået det, men måske noget med forskellig stil. F.eks. Skaterstil eller punkstil i tøj....

Svar #2
10. april 2019 af carl1310

nej det jeg ret sikker på det ik er. Men tak for svar


Brugbart svar (0)

Svar #3
13. april 2019 af 8klas

Jeg tror at det er et virkeligt bredt emne, altså det kan være noget med hvordan man udtrykker sig selv gennem sin skrivestil, tøjstil eller andet. Du kunne måske prøve at skrive et stil, hvor du enten bruger en meget sjov og humoristisk skrivestil, eller trist og særiøst skrivestil. En anden ide kunne være som den tidligere skrev, at du beskrev hvordan du udtrykker dig selv og din personlighed gennem din tøjstil

Håber du kan bruge det

I må meget gerne gå ind og tjekke mit seneste spørgsmål


Brugbart svar (0)

Svar #4
13. april 2019 af 8klas

Du kunne også skrive noget om hvordan stilen har ændret sig gennem årene


Brugbart svar (0)

Svar #5
13. april 2019 af Tqooa

Er det formelt/ uformlet (slang osv)?

Er sætninger lange/korte?

Er der mange metaforer, mange anaforer, personifications, allusions, metynymies, gentagelser, antiteser, oxymoroner, alliterationer? mange similes osv.? Hvad er påfaldende?

Andet interessant over den måde teksten er skrevet på?

Og VIGTIGST AF ALT: hvorfor har forfatteren valgt at skrive teksten på den måde? hvad vil denne opnå med det? Hvilken effekt får det?


Skriv et svar til: Hvad er "Style" i en analytical essay

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.