Samfundsfag

Ligestilling & Kønsroller

12. april 2019 af benjaersej - Niveau: 9. klasse

Hej,

Jeg har til eksamen i samfundsfag valgt at mit underemne er ligestilling & kønsroller, men jeg kan ikke rigtig komme på et godt produkt, så jeg tænkte på om i måske har nogle gode ideér?

Jeg har valgt at koncentrere mig om ligestillingens udvikling (mest baseret på kvindernes ligestilling), så helst et produkt som passer godt til det.

PS: Har overvejet et lille produkt, men ved ikke om det er godt, havde tænkt mig at tage en vægt, også hver gang kvinderne fik mere ligestilling ville jeg så gøre vægten mere ligevægtig.


Svar #1
12. april 2019 af benjaersej

#0

Hej,

#0

Hej,

Jeg har til eksamen i samfundsfag valgt at mit underemne er Udvikling af ligestilling (kvinder), men jeg kan ikke rigtig komme på et godt produkt, så jeg tænkte på om i måske har nogle gode ideér?

Jeg har valgt at koncentrere mig om ligestillingens udvikling (mest baseret på kvindernes ligestilling), så helst et produkt som passer godt til det.

PS: Har overvejet et lille produkt, men ved ikke om det er godt, havde tænkt mig at tage en vægt, også hver gang kvinderne fik mere ligestilling ville jeg så gøre vægten mere ligevægtig.

Jeg har til eksamen i samfundsfag valgt at mit underemne er ligestilling & kønsroller, men jeg kan ikke rigtig komme på et godt produkt, så jeg tænkte på om i måske har nogle gode ideér?

Jeg har valgt at koncentrere mig om ligestillingens udvikling (mest baseret på kvindernes ligestilling), så helst et produkt som passer godt til det.

PS: Har overvejet et lille produkt, men ved ikke om det er godt, havde tænkt mig at tage en vægt, også hver gang kvinderne fik mere ligestilling ville jeg så gøre vægten mere ligevægtig.


Skriv et svar til: Ligestilling & Kønsroller

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.