Andre fag

til alle AVENGERS - nørder som mig!

13. maj 2019 af Aicha06 - Niveau: 7. klasse

hejsa unge mennesker! Jeg vil gerne se 'avengers - endgame' i bio, og jeg er først lige begyndt at forelske mig helt vild i hele denne verden (Avengers). så her er hovedspørgsmålet: 

- Hvilke Avengers-film skal jeg se først for at jeg kan forstå den og den giver mening og jeg kender til det hele før jeg skal se endgame i bio?

Tuuuuuuuusind tak!

PS. til alle, ikke kun det niveau jeg vælger...


Brugbart svar (1)

Svar #1
14. maj 2019 af Dittemtn

Det ville være bedst for dig at se disse film efter min mening. 

Captain America: The First Avenger, Captain America: The Winter Soldier, 
Captain America: Civil War, The Avengers, The Avengers infinity war, Black Panther, Spider Man Homecoming og Ant Man.

Du behøver ikke at se dem alle, ellers kan du bare se dem som jeg har skrevet med tyk, og så en video på youtube. Link her: https://www.youtube.com/watch?v=7B_N4au9Prk


Brugbart svar (0)

Svar #2
14. maj 2019 af Dittemtn

Men synes også du skal se alle de andre film. Du ved hulk, thor, de gamle spiderman, the amazing spiderman osv. De er sindsyg gode alle sammen xD


Svar #3
14. maj 2019 af Aicha06

tusind tak!


Brugbart svar (0)

Svar #4
14. maj 2019 af NCSN

Inde på youtube er der også videoer der resumere alle filmene og alt det du skal vide før du ser avengers endgame. Men hvis du ikke har så meget tid, vil jeg anbefale at du så infinity war, på den måde kan du i hvert fald følge med i den "anden" del af filmen.


Svar #5
14. maj 2019 af Aicha06

ok. tak


Svar #6
14. maj 2019 af Aicha06

dittemtn, kan du give mig rækkefølge i hvilke jeg skal se først?


Skriv et svar til: til alle AVENGERS - nørder som mig!

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.