Engelsk

Opgaveformulering

05. oktober 2019 af HFNU (Slettet) - Niveau: A-niveau
Jeg har fået til opgave at lave det følgende, men jeg er ikke sikker på , hvad det er jeg skal ? 4. Module 3: (Manuscript for presentation. Choose one of the fiction texts below and make an analysis of the text in which you focus on setting and characterization among other things. It is important that you include some of the adjectives we have worked with in connection to people who commit evil acts.

You will have to present the analysis the day after - but please remember to upload your manuscript in Teams (“Opgaver”) by the end of the day (Tuesday, Oct. 8!).

As part of your presentation you must make references to at least one of the non-fiction texts listed below. You can do so by referring to some of the concepts we have worked with so far. Er det i præsentationsdelen ( i min analyse)jeg skal lave referencer til mindst 1 non - fiktionstekst? Betyder det så at man skal citerer noget fra den anden tekst, eller bare finde ligheder med den anden tekst?. Tak for hjælp

Brugbart svar (1)

Svar #1
05. oktober 2019 af Audioholic

Ja, "As part of your presentation" :) Referencer er bare bevis på de påstande du kommer med i din analyse af teksten. Man skal jo altid underbygge sine observationer med konkrete citater fra teksten.


Svar #2
06. oktober 2019 af HFNU (Slettet)

Ja okay, mange mange tak for hjælpen


Skriv et svar til: Opgaveformulering

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.