Samfundsfag

911

18. maj 2020 af Kasperx1738 (Slettet) - Niveau: 9. klasse
Nogle der ved hvad der skete 911 11 september 2001?

Brugbart svar (0)

Svar #1
18. maj 2020 af physique

To fly fløj ind i twin towers...


Svar #2
18. maj 2020 af Kasperx1738 (Slettet)

Og hvad skete der før de fløj ind i twin Tower?

Brugbart svar (0)

Svar #3
18. maj 2020 af Croissanten

Kasper, prøv selv at finde ud af det. Det er overhovedet ikke svært at søge "911" inde på google. Før du spørger om noget angående 911, så læs lige de første links - de fortæller en her del! Jeg tvivler stærkt på om du overhovedet går i 9. klasse.


Svar #4
18. maj 2020 af Kasperx1738 (Slettet)

Kan du ikke lige sende et link til mig

Brugbart svar (0)

Svar #5
18. maj 2020 af jamenhalløjsa

Dude... du kan vitterligt skrive 9/11 2001 i google, hvorefter der så vil komme en massemasse information


Svar #6
18. maj 2020 af Kasperx1738 (Slettet)

1000 tak.
Hvad kan man f.eks. skrive det der skete i 9/11

Brugbart svar (0)

Svar #7
18. maj 2020 af Croissanten

Helt ærligt Kasper, du har ikke læst de links der er når du søger på 9/11. Tag dig sammen og læs det, så finder du svar på dit spørgsmål. Fri os fra din uvidenhed ved ikke at læse og lærer tingende men i stedet bare lede efter svar.


Brugbart svar (0)

Svar #8
19. maj 2020 af DrNielsen

Du skal prøve at finde ud af det selv. Jeg er helt sikker på at du er bekendt med at lave en google-søgning. Du bliver nødt til at prøve at være lidt selvstændig. Du kan ikke bero på at alle serverer alt for dig resten af dit liv. Hvordan havde du foretillet dig eksamen skulle foregå?

Nu læser du dette link igennem(og ser bort fra kildekritik for en gangs skyld):

https://da.wikipedia.org/wiki/Terrorangrebet_den_11._september_2001

Og kommer med et skriftligt forslag på hvordan du vil gribe din opgave an. Ikke noget med om man kan skrive noget om terrorister eller flyvemaskiner. Formulér en hel tekst. Og sæt det så ind her. Så er jeg sikker på vi er flere der gerne vil prøve at give lidt feedback på det :-)


Skriv et svar til: 911

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.