Studieretningsprojekt/-opgave (SRP/SRO)

SRP om forelskelse - biologi A

21. november 2021 af Violaida

Hej

Jeg kunne godt tænke mig at skrive om forelskelse og kærlighed i min SRP - hvad der sker i hjernen osv. Nogle der har skrevet om dette, der kan dele deres erfaring. Kunne i finde nok information, hvordan gik det, kan i anbefale det?

Tak på forhånd  - knuss


Brugbart svar (1)

Svar #1
22. november 2021 af Skaljeglavedinelektier

Ingen erfarig men PubMed kunne være et rigtig godt sted at starte ift. det biologiske aspekt. 


Svar #3
22. november 2021 af Violaida

Tusind tak - jeg skal skrive i 2 fag, så hvis det bliver om forelskelse, tror jeg det bliver biologi og psykologi.

Brugbart svar (1)

Svar #4
22. november 2021 af hillstrøm

så lidt - spændende emne :-)


Brugbart svar (1)

Svar #5
09. januar 2022 af freja9292

hej, jeg tænkte om jeg måtte se din srp, da jeg skal til at skrive om det samme !!!! tusind tak


Svar #6
11. januar 2022 af Violaida

hej skal først begynde her til foråret desværre. Men skal vi holde kontakten, så vi kan sende gode kilder osv. til hinanden?


Brugbart svar (0)

Svar #7
16. januar 2022 af freja9292

Hejsa, god ide!
Har du tænkt på nogle mulige problemformuleringen endnu eller?

Brugbart svar (0)

Svar #8
16. januar 2022 af freja9292

For jeg er personligt bange for der ikke er nok kildemateriale til biologidelen

Svar #9
17. januar 2022 af Violaida

Hej, nej det har jeg faktisk overhovedet ikke...


Brugbart svar (0)

Svar #10
24. maj 2023 af Lana2003

Hey, ved ikke om det er nyttigt nu… men jeg har skrevet en hel sop/srp om kærlighed. Skrev i fagene bioteknologi A og idehistorie B. Vil gerne sende den, hvis du ikke har skrevet den??

Brugbart svar (0)

Svar #11
23. november 2023 af Idaamalie11

Hejsa. Må jeg eventuelt læse din opgave? Skal nemlig til at skrive om det samme :))

Brugbart svar (0)

Svar #12
12. december 2023 af 6189

Hejj, jeg vil også vildt gerne læse jeres opgaver, måske især Viola og Freja pga. fagkombination:)


Brugbart svar (0)

Svar #13
14. december 2023 af Lana2003

Ja sagtens. Hvad er din/jeres mail? Så sender jeg der:) @idaamalie11

Brugbart svar (0)

Svar #14
19. december 2023 af 6189

[email protected]

mange tak!


Brugbart svar (0)

Svar #15
09. januar kl. 09:07 af Silleglad

Hej, 
Jeg overvejer også at skrive om forelskelse i biologi og kemi, og ville i den forbindelse spørge, om nogle af jer, har enten en aflevering eller en brugbar litteraturliste, som i vil dele med mig? Det vil være en kæmpe hjælp. Hvis i har lyst, kan i sende den til min mail [email protected]

Håber på i har lyst til at hjælpe mig<3
Hilsen Sille


Brugbart svar (0)

Svar #16
22. januar kl. 20:04 af Millap0

Hej! 

Jeg kunne også godt tænke mig din SRP om forelskelse, da jeg overvejer at skrive det i biotek og psykologi. Hvis nogle har gode kildelister, som de vil dele kunne det også være fedt! Håber i vil hjælpe:)

(Har også sendt min mail til dig)


Brugbart svar (0)

Svar #17
22. januar kl. 20:23 af freja9292

Jeg skrev om skizofreni, hvilket var mega fedt. Så i forhold til forelskelse kan jeg desværre ikke hjælpe

Brugbart svar (0)

Svar #18
01. februar kl. 20:26 af kimthao

hej @Lana2003, jeg skriver også srp i samme emne, og det kunne være en kæmpe hjælp at læse din. Vil du også sende den til mig?

mail: [email protected]


Brugbart svar (0)

Svar #19
20. februar kl. 18:24 af tilde005

Hej @Lana2003 og @Violaida, jeg skal også skrive SRP om forelskelse i biologi. Ville være en kæmpe hjælp hvis en af jer vil sende jeres tidligere opgave til mig. Jeg har sendt min mail til jer privat. 


Brugbart svar (0)

Svar #20
20. februar kl. 19:51 af alexa34

Det er et mega spænende emne - skrev selv om i min bachelor på universitet. Det skal dog være et led i en undersøgelse eftersom man ikke blot kan skrive om hvad der sker i hjernen i en hel SRP opgave :)


Forrige 1 2 Næste

Der er 21 svar til dette spørgsmål. Der vises 20 svar per side. Spørgsmålet kan besvares på den sidste side. Klik her for at gå til den sidste side.