Engelsk

Titanic

09. marts 2022 af mathild24 (Slettet) - Niveau: 7. klasse

Hejsa

Jeg har virkelig brug for hælp til en skrtiflig opgave vi har fået for, ang. Titanic. På engelsk. Vi skal skrive lidt om skibet og hvilke ting der var på skibet, og fortælle ud fra den linket video, hvordan det skete at den sank og fortælle fra pigens synsvinkel. Opgaven skal være på 200-250 ord.

Jeg havde faktisk lavet opgaven, men da computeren ikke gemte det, skal jeg lave hele afleveringen om, hvilket jeg slet ikke har tid til. Jeg har det ogs ritgitg dåligt psykisk og har rigtig svært ved at konventrere mig. Selv her hjemme. Jeg ved godt det noget rigtig svært at bede om. Men jeg håber virkelig jeg kan få hjælp.

 Håber der er nogen gavmilde folk derude der gider at hjælpe:))

På forhånd mange tak

https://www.bbc.co.uk/programmes/p029z376


Svar #1
09. marts 2022 af mathild24 (Slettet)

#0

Svar #2
09. marts 2022 af mathild24 (Slettet)

fejl


Brugbart svar (0)

Svar #3
10. marts 2022 af Moderatoren

Spørg din lærer, om du kan få mere tid. 

Andre kan og må ikke lave dine opgaver.


Brugbart svar (0)

Svar #4
10. marts 2022 af Stygotius

Hvis du kan forstå svensk, kan jeg kraftigt anbefale dig at lytte til sangen "Titanic" (1978), skrevet og sunget af Mikael Wiehe.. Den giver et utroligt fint billede af hvordan det må have været at være ombord på skibet Titanic mens det sank.  Der er også et skarp social kritik og ironi i sangen. 


Skriv et svar til: Titanic

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.