Andre fag

Samf eller naturgeografi

21. august 2022 af sabrina132 - Niveau: A-niveau

Hej alle

Jeg vil rigtig gerne få skiftet valgfag i morgen. Men jeg er i tvivl mellem samfundsfag på b eller naturgeografi på c. Jeg vil gerne skifte til samf, da jeg ikke er tilfreds med min karakter i 1.g, men jeg interessererer mig mest for naturgeografi. Hvad vil i gøre, hvis i var i min sitaution. Tak på forhånd.


Brugbart svar (0)

Svar #1
21. august 2022 af OliverHviid

Personligt ville jeg vælge det som interesserer mig mest - i dit tilfælde naturgeografi. Husk på at c-fag ikke vægter så højt. Overvej også lige hvorfor du fik en karakter som du er utilfreds med. Er det fordi stoffet var for svært? Eller var det for kedeligt? Eller var det fordi du ikke gjorde så meget ud af det? Husk også at der ikke er nogen garanti for at du vil få en bedre og mere tilfredsstillende karakter på b-niveau.


Svar #2
21. august 2022 af sabrina132

Jeg ved godt, at jeg kunne have gjordt det bedre i samf, men problemet er bare, at jeg ikke tog mig sammen. Men jeg tænkte mere, at det måske vil forbedre mit snit, hvis jeg tager mig sammen i samf på b. Men tak for svaret


Skriv et svar til: Samf eller naturgeografi

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.