Engelsk

young people today, outline

09. september 2022 af silkesofiech - Niveau: 9. klasse

Jeg skal lave en outline om young people today, hvad skal mit topic være? 


Brugbart svar (0)

Svar #1
09. september 2022 af kravlundis

Det skal du vel selv finde ud af?

Find et emne (eller "topic", hvis du insisterer) som passer under overemnet Young People Today. Så vidt jeg ved skal emnet have en vis tilknytning til noget i har arbejdet med i undervisningen.

Hvis du vil have ekstra "point", kan du selv lede efter noget materiale til din outline. Eksempelvis perspektiverede jeg til "Indian Camp" af Ernest Hemingway, dengang jeg selv lavede en outline.

Jeg har tiltro til, at du kan finde et emne der hører under "Unge Mennesker i Dag".

Svar #2
09. september 2022 af silkesofiech

#1 Det skal du vel selv finde ud af?

Find et emne (eller "topic", hvis du insisterer) som passer under overemnet Young People Today. Så vidt jeg ved skal emnet have en vis tilknytning til noget i har arbejdet med i undervisningen.

Hvis du vil have ekstra "point", kan du selv lede efter noget materiale til din outline. Eksempelvis perspektiverede jeg selv til "Indian Camp" af Ernest Hemingway, dengang jeg selv lavede en outline.

Jeg har tiltro til, at du kan finde et emne der hører under "Unge Mennesker i Dag".

men det er jo lige netop det jeg ikke kan, jeg spørger jo herinde fordi jeg er helt tør for ideer?


Brugbart svar (0)

Svar #3
09. september 2022 af kravlundis

Javel så - problemet er, at jeg har svært ved at hjælpe dig med dit konkrete problem, fordi jeg ikke ved hvilke undervisningsforløb i har haft i engelsk.

Et temmelig almindeligt valg når det kommer til "Young People" i engelsk, er problemstillingen vedr. sociale medier. Det er et emne med en god del kød på, så det burde ikke være svært at finde noget stof at skrive om.

Svar #4
09. september 2022 af silkesofiech

#3 Javel så - problemet er, at jeg har svært ved at hjælpe dig med dit konkrete problem, fordi jeg ikke ved hvilke undervisningsforløb i har haft i engelsk.

Et temmelig almindeligt valg når det kommer til "Young People" i engelsk, er problemstillingen vedr. sociale medier. Det er et emne med en god del kød på, så det burde ikke være svært at finde noget stof at skrive om.

man bestemmer helt selv, det kn være helt fra fodbold eller alohohol proplemer osv.. det ka være hva som helst der handler om "young people today"


Brugbart svar (1)

Svar #5
09. september 2022 af Stygotius

Det kan opgså være problemer med kæresten, en lærer,  far eller mor eller søskende eller med valg  af  uddannelse eller måske med en arbejdsgiver. Der er mange, mange muligheder


Brugbart svar (1)

Svar #6
10. september 2022 af Stygotius

Der er jo ingen der siger at man absolut skal skrive om problemer. Der ville også være fint at fortælle om nogle positive oplevelser man har haft   -derhjemme eller ude blandt fremmede mennesker    ....når bare man holder sig til emnet..


Skriv et svar til: young people today, outline

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.