Engelsk

Datid

27. september 2022 af sara120 - Niveau: C-niveau

Hej, jeg er igang med at skrive et essay og har skrevet et resume til en novelle. Jeg skal skrive det i nutid, men er dog ikke sikker på om det jeg har skrevet er helt præcist i nutid. Håber i kan hjælpe, og fortælle mig om der er noget der står i datid og kan rettes til nutid. Tak på forhånd :)

"The story is following a week in the life of Thomas and his wife Mary. They go to bed at different times through the week, and every evening they both find excuses to go to bed so they can avoid each other. They have two kids, and are spending time with them, but separately. One night Mary is going to bed, and  afterwards Thomas is arriving. She is standing up, while Thomas is admiring her, and then she goes out for a walk with their dog. Thomas is thinking about confronting her, but then changes his mind and thinks that she should be the one confronting him instead. Later on, Mary is returning and sees Thomas sleeping she then cry and goes to sleep. "


Brugbart svar (0)

Svar #1
28. september 2022 af Stygotius

Det er vel din opgave at finde ud af det.


Svar #2
28. september 2022 af sara120

Jeg tænker der er en grund til denne her hjemmeside findes


Brugbart svar (0)

Svar #3
28. september 2022 af MentorMath

#2

Enig!


Brugbart svar (0)

Svar #4
28. september 2022 af Stygotius

#2

Ja, og grunden/formålet er at yde hjælp til selvhjælp   .....ikke at  præsentere færdige løsninger.  Det har ingen reel gavn af.


Brugbart svar (1)

Svar #5
28. september 2022 af MN0710

Jeg synes det virker som om alt er i nutid :). 


Brugbart svar (0)

Svar #6
28. september 2022 af rakijovic

Alt er i danskelsk/Danglish nutid, inklusive den danske kommaliderlighed samt overforbruget af udvidet nutid (present continuous). Se nærmere på det rødmarkerede.

The story is following a week in the life of Thomas and his wife Mary. They go to bed at different times through the week, and every evening they both find excuses to go to bed so they can avoid each other. They have two kids, and are spending time with them, but separately. One night Mary is going to bed, and  afterwards Thomas is arriving. She is standing up, while Thomas is admiring her, and then she goes out for a walk with their dog. Thomas is thinking about confronting her, but then changes his minand thinks that she should be the one confronting him (instead). Later on, Mary is returning and sees Thomas sleeping she then cry and goes to sleep."

- - -

Vriendelikheid is net sinisme wat 'n jol gekry het! ◄ |||| ► Ljubaznost je samo cinizam što je dobio piće! ◄ ||||

► Prietenia este doar cinism care a băut puțin alcool ! 


Skriv et svar til: Datid

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.