Søgning på: danskere i verden. Resultater: 13061 til 13080 af 47039
-
HASTER - mundtlig spansk imorgen!!
ForumindlægHejsa, jeg skal op i mundtlig spansk imorgen. Og har nogle perspektiverings spørgsmål jeg skal forholde mig til. Men et af de 4 spørgsmå kan jeg ikke få til at give mening: ¿Como puede ser que le habló en danés a Samanta, la hija menor junto con el español? Håber der er e... -
Spansk aflevering.
ForumindlægHej SP. Er der en spansk klog person, som har lyst til at tjekke min spansk aflevering igennem, hvis jeg sender den? :-) Den er på 250 ord, og ikke på et særlig højt niveau ;-) Mvh Lene. -
Signalværdi
ForumindlægEr der nogle der kan forklare mig hvad signalværdi og symbolpolitik betyder? -
Procentvis svar af indbyggere
ForumindlægHej SP Søger hjælp til at finde ud af hvor mange procent udgør 39561,5 ud af 5.603.000. På forhånd tak -
Hjælp - SPANSK!!!
ForumindlægEr disse spørgsmål oversat korrekt? ¿Que métodos puedes imaginarte que inventan los ilegales para pasar la frontera? - Hvilke metoder kan man forestille, at de opfinder for at kryse grænsen ulovligt? ¿Cómo lo harías tú para pasar la frontera si no ten&i... -
Hjælp til mundtlig eksamen (Samfundsfag)
ForumindlægHej :) Jeg har trukket Grundloven i mundtlig samfundsfag (eksame). Og som delemne har jeg valgt ytringsfrihed. Men jeg kan simpelthen ikke komme på nogen porblemstilling... Så ville høre om der var nogle af jer der har været ude for det samme emne eller bare har et godt spørgsmål/problemstillin... -
sømil og mil???
Forumindlæger en mil og sømil det samme? -
Nogen der ved meget om ENGLAND?
ForumindlægSkal fremlægge om "The north and south divide" Så vil høre om nogen af jer ved noget om dette? meget gerne grunden til hvorfor den er der? -
Arla? virksomhedstype?
ForumindlægEr der nogen der ved hvilken virksomhedtype er? kender i en hjemmeside hvor jeg kan se det, og kunne i evt give mig link til kilden det ville være en KÆMPE hjælp! -
aktivitets koeficienter
Forumindlæghej er der en der kan forklare hvad Rauolt's og Henrys lov handler om og fortæller og aktivitets Koeficienter ????? -
Gange karakterer ??
ForumindlægHej.. Jeg har hort, at man må gange sine karakterer fra studentereksamen hvis man har dem på A niveau? Og hvis man har et bestemt antal A fag?? Er lidt forvirret, da alle har forskellige meninger, men de der har deres studentereksamen må vide det, sa håaber I vil hjaelpe ..) Anne M. :) -
eksamen 3g
ForumindlægHej, er det rigtigt at man skal op i mindst tre skriftlige fag? og hvor mange skal man op i i alt? -
Assamilation
ForumindlægHvad betyder ordet "assamilation"? -
Hjælp til menstruationscyklussen i biologi - eksamen
ForumindlægHej, Jeg er gang med at lave en disposition til min biologi eksamen, men forstår ikke helt menstruationscyklussen.. synes den virker meget kompliceret, så håber der er en der kan forklare mig den (gerne detaljeret). Spørgsmålet jeg skal besvare lyder: Gøre rede for menstruationscykl... -
Hjælp til abstract
ForumindlægEr der nogen som vil se mit abstract igennem? Jeg skal nemlig aflevere min SRP-opgave i morgen. This paper examines the subject harmonious oscillations. My aim of this assignment is to develop a mathematical model describing damped harmonic waves of a mass suspended from a spring in a liquid. Th... -
Hjæælp, tyske sætninger.
ForumindlægHej, skal aflevere denne tysk aflevering i dag og vil gerne have hjælp til at se om der er nogle fejl. Jeg ved der er nogle, da jeg ikke er den bedste til tysk. Man kann wirklich diskutieren, wie weit der DDR und der BRD die politische Ideologie stattfindet in dem Film. Deutsche Demokratische R... -
HELP
ForumindlægThe transport problem by criterion of cost is considered. At three suppliers ?1, ?2, ?3 112,89,199 units of some homogeneous cargo are concentrated accordingly. This cargo should be transported to four consumers ?1, ?2, ?3, ?4 which demand is accordingly equal to 95,150,85,70 units of cargo. To ... -
Nogle som kan hjælpe mig??
ForumindlægHar brug for hjælp til opgave a) -
Nogen der har lavet DHO om et dukkehjem?
Forumindlægovenstående :) -
- Kort spørgsmål!
Forumindlæg- Er der nogen der kan fortælle mig, hvad en fortællersynsvinkel er for noget?
