Søgning på: danskere i verden. Resultater: 13941 til 13960 af 47039
-
Ønsketænkning?
ForumindlægJeg har et enormt ønske om at få et studieår i Mexico. Jeg har søgt efter så meget, og enten er jeg for gammel, eller også er Mexico ikke en destination. Jeg er 17 år gammel på nuværende tidspunkt (april '93), og går i 2.g. Jeg troede, at det var muligt at afslutte sin gymnasiale uddannelse h... -
Potensmodel?
ForumindlægHej derude, Jeg har fået en opgave hvor jeg skal forklare hvad en model er og give et eksempel på en potens model. Menes der med model bare funktion? altså et eksempel på en opgave med y=b*x^a? Er der nogle der har et forslag? Venlig hilsen, Julie -
Fremstilling af salt
ForumindlægHej :) Jeg kunne godt tænke mig at spørge hvad konklusionen kunne være til fremstilling af salt med materialerne Mg og HCl? Tak på forhånd :) -
Analyse af aktiekursgraf for Boconcept
ForumindlægHej, er der en der kan hjælpe mig med at analysere aktiekursgrafen for virksomheden BoConcept`? Jeg er er ikke god til at analysere sådan nogle grafer :S Grafen er her: http://www.euroinvestor.dk/Stock/ShowStockInfo.aspx?StockId=572477 -
R/S hjælp!
ForumindlægSe bilag :s -
Kina
ForumindlægEn der kan hjælpe mig med det her. Generalt den kinesiske markedsforhold for Vestas nu. Markeds vækst -> Forbruges i Kina Vestas muligheder i Kina hvordan er de? Og Kinas vækst i de seneste år hvilke indflydelse har det for Vestas ? Produktionen i Kina stiger og derved stiger forbruget og efte... -
Eksamensprojekt.
ForumindlægHejsa. Jeg skal skrive eksamensproject i historie/samf. Jeg skal lave en problemformulering omkring Nato's rolle i den kolde krig. Er nogen som måske har nogle gode kilder eller forslag dertil? MVh -
Hjælp
ForumindlægHej SP'er jeg ville lige høre om nogen af jer vidste hvor man kunne styrke sit ordforråd og lære mere engelsk . -
Kan man komme på stx hvis man får 00 i mundlig fysik eksamen?
ForumindlægJeg har lige været til prøven og fordi jeg har eksamensangst så fik jeg 00. Kommer jeg videre? -
HJÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLP
ForumindlægEr der nogen der ved, hvad der sker i den her reaktion ? AgNO3(aq) + NaBr -> AgBr (s) + Na NO3(aq) -
EU - økonomiske fordele?
ForumindlægHej! Jeg prøver at finde økonomiske fordele ved at være medlem af EU... nogen der kan hjælpe? -
Spændende historisk historie
ForumindlægHej alle sammen. Jeg skal skrive en stil i historie, og så skal jeg vælge et emne. Jeg vil gerne skrive om noget spændende, men jeg ved ikke helt hvad. Har I nogle ideer? :-) -
DET HASTER VIRKELIG MEGET...PLZ
ForumindlægHej folkens:) Hvordan kan jeg perspektiver '' den lille pige med svovlstikkerne'' til romantikken, da jeg gerne vil perspektiver til romantikken...? På forhånd tak -
Hvordan ser man ens point på siden?
ForumindlægHejsa :') Jeg kan se at min ene opgave er downloaded 6 gange, mens min anden er downloadet 1 gang. Det burde vel give nogle point? Men hvor kan jeg se dem? Det kan godt være at det er et dumt spørgsmål, men hvis i ville være søde at besvare det, så ville jeg være glad :) -
Blanding af gær og sirup!
ForumindlægHey.. Jeg kan ikke finde ud af, hvorfor det er, at der ikke sker nogen gæring, når man blander gær i 100% sirup? Har det noget at gøre med nogle enzymer, der er i vandet, der ellers blev brugt til fortynding af sirupen?? -
Mundtlig matematik årsprøve
ForumindlægHej. Jeg skal på torsdag op til mundtlig prøve i matematik. Jeg er lidt i tvivl om, hvordan jeg skal læse op. Jeg har allerede læst emnerne igennem og skrevet noter til, men jeg føler stadig at jeg mangler at gøre noget. Er der nogen der har nogle gode råd til hvordan man ellers kan læse op?... -
Hvem vandt koreakrigen?
ForumindlægOverskriften siger det hele.. Det står ikke i min historie bog, kan heller ikke finde det nogen steder på nettet. -
Notorisk & motorisk
ForumindlægHvad betyder de to ord? -
9/11
ForumindlægHvorfor angreb Al-Qaeda egentlig World Trade Center, Pentagon og Det hvide hus? Har kun fundet noget med, at USA har for meget indflydelse på de muslimske lande, og USA påvirker disse lande til at blive ikke-muslimske. Vil meget gerne have neutrale svar, ikke kun fra usa's synspunkter og ... -
Indledning
ForumindlægJeg skal lave en kronik til denne tekst http://www.b.dk/danmark/internettet-skaber-de-unges-identitet i kronikken skal der være en indledning men jeg kan ikke komme igang med den er der nogle som har en god ide til hvad jeg kan skrive i min indledning?
