Søgning på: danskere i verden. Resultater: 15581 til 15600 af 47039
-
Projektuge - Kulturmøder
ForumindlægHey studieportalen, vi har projektuge og jeg har ingen ide om hvad jeg skal skrive om. Overemnet er kulturmøder, nogen der har nogen ider hvad jeg kan skrive om? -
Forskellige spørgsmål til mundtligt mat
Forumindlæg1) Bevis for sinusrealtionerne (vilkårlige trekanter) 2) Bevis for formlen for arealet af en vilkårlig trekant 3) Redegør for differentialkvotienten som en grænseværdi. 4) Redegør for andengradspolynomiers monotoniforhold 5) Vis hvordan man kan bruge trekantsberegninger til opmåling og afstandsbe... -
Eldiagram
ForumindlægHej Jeg har vedhæftet et billede af et eldiagram, og jeg skal udregne strømmene IAB, IBE, ICD og IEF. Jeg ved at spændingen er 10 V og at R1 = 3 ohm og at R2 = 4 ohm. Kan mine resultater passe: IAB = 5,83333 A IEF = 5,83333 A IBE = 3,33333 A ICD = 2,5 A -
Overblik over litteraturperioder
ForumindlægJeg kunne godt tænke mig et kort overblik over de forskellige litteraturperioder, så jeg kunne have dem på skrift. Det ville virkelig hjælpe mig meget :) -
Engelsk fejlsætning
ForumindlægHej. Jeg håber på lidt hjælp til denne her fejlsætning: She is often afraid of her husband would leave her some day. Jeg har rettet den til: She is often afraid that her husband will leave her some day. Eller: She is often afraid of her husband leaving some day. Ved ikke ... -
1 ENKELT ORD!
ForumindlægSpäter (beschlosste) Er für ein Grundschule zu kunst geöffnen. ER BESCHLOSSTE RIGTIG STAVET I DENNE SAMMENHÆNG. -
Ligninger i Word - skrifttype "Euclid"
ForumindlægHej Jeg vil vide, hvordan jeg kan få min skrifttype til at være Euclid og ikke den som word vælger for mig som er Cambria math. Jeg bruger word 2010. På forhånd tak -
Hvad menes der med denne tekst, er det alvorligt eller intetsigende
ForumindlægEr det muligt at få sit overarbejde udbetalt akut, da det drejer sig om min svigermor i Thailand der skal have en operation. -
Velfærdsmodel - HJÆLP!!
ForumindlægHej Alle. Jeg skal til at skrive en synopsisopgave i samfundsfag om økonomi og velfærd. Jeg har lidt problemer med at besvare dette spørgsmål: 1. Hvad kendetegner den universelle velfærdsstatsmodel? -Håber der er nogle som vil hjælpe mig med spørgsmålet, og evt. skrive kilde på hvor... -
Danmark i 50'erne - indgangsvinkel?
ForumindlægHvilken vinkel kunne man anvende i et essay om halvtredserne i dk? skal aflevere om 12 timer, så ideer ville være rart. Tak. -
Brug for hjælp?
ForumindlægHar en lille tekst, som håber i ville kigge på? og stille nogle spørgsmål om undersøgelsen? Vil indtagelse af urtete styrke helbredet hos de ældre? dette ønske en gruppe studerende at undersøge. Over en periode på 6 måneder besøger de tilfældigt udvalgte beboere på et plejehjem og serverer urte... -
Tidsrejser
ForumindlægImorgen skal jeg op og forsvare min synopsis med emnet tidsrejser. Men jeg kommer jo let omkring så mange forskellige ting heri.. Hvad vil være mest relevant til den mundtlige fremlæggelse at fremhæve? Burde jeg ikke vælge ét aspekt ud og fortælle om, som: Ormehuller, relativitetsteorierne eller ... -
Kommaregler
ForumindlægHejsa, Er der nogen herinde, der tilfældigvis ligger inde med en viden om hvordan man sætter komma i engelske tekster?? Ester -
phytokemikalier?
ForumindlægNogen der ved, hvad phytokemikalier er ???? -
Har devalueringer nogensinde virket?
ForumindlægEr der eksempler i verdenshistorien på, at devalueringer har virket? Hvis ja, hvilke? -
(2) Udsagnsord - Fremtid
Forumindlæg1. Vi går ikke, før (not until) barnepigen kommer. - We will not go until the nanny comes. 2. Hvad sker [der], hvis vi ikke hjælper hinanden? - What happens, if we not help each other? 3. Vi bliver her, indtil du fortæller os sandheden. - We will stay here, until you tell os the truth. 4. S... -
Metoder i AT?
Forumindlægkender i en hjemmeside om metoder i spansk og samfundsfag Fordi ska op til AT snart -
3.g-opgave
ForumindlægHej Jeg har besluttet mig for at skrive min 3.g-opgave i historie. Jeg har endda indskrænket det til 2. verdenskrig. Mulighederne er utallige, så derfor har jeg svært ved at indskrænke det yderligere. Nogen forslag til et specifikt emne indenfor 2.vk? Jeg er isæt interesseret i respons fra nog... -
Problemer for en nybegynder.
ForumindlægHej. Jeg er ved at sætte mig ind i LaTex, og benytter følgende guide: http://www.student.dtu.dk/~latex/downloadfiles/vejledninger/DTU-LaTeX-Introduktion.pdf Jeg er stødt ind i problemer ved eks. 4 på side 10. /latex er tilsyneladende ikke noget den kender. Når jeg skal kompilere teksten siger... -
Hjælp til aflevering.
ForumindlægHejsa. Har denne aflevering, hvor jeg er lidt usikker på nogle ting, som jeg i afleveringen har understreget. Ville være guld værd hvis et tysk-geni ville kigge på de steder (og meget gerne også se om der er andet).
