Søgning på: danskere i verden. Resultater: 15961 til 15980 af 47039
-
Robotter
ForumindlægNogle der ved hvad i kan se på billedet. Jeg kan se en mand der arbejder med robotter og farven er dystert og ved ikke mere. Hvad kan i se -
Oversættelse latin
ForumindlægHej. Er der nogen, der kan forklare, hvad denne sætning betyder: "Tu, qui necare me, consulem, cupis" Jeg har oversat den til: "Du, som at dræbe mig, konsul, ønsker" Denne oversættelse giver ikke helt mening. Hvad er den rigtige oversættelse? På forhånd tak for hjælpen... -
Vædderen af kim fupz aakeson?
Forumindlægnogen der kan hjælpe mig med Vædderen af kim fupz aakeson? -
Johannes Ewald
ForumindlægHey :- )Jeg har lidt svært ved at skelne forskellen på Johannes Ewalds litteratur og romantikkens. Jeg synes også Ewald gør meget ud af at beskrive natur og følelser m.m., så hvorfor hører han under oplysningstiden fremfor romantikken? : o -
At - Kvinder
ForumindlægHvilke konsekvenser fik kvindekampen for de efterfølgende generationer? -
Vikingetiden i Danmark
Forumindlæghej. jeg har en årsprøve i historie, hvor jeg skal redegører kort for vikingetiden i Danmark cirka 800-1000. Jeg har lidt svært ved at finde noget godt materiale på nettet. nogen som kan hjælpe? udover det, skal jeg også undersøge hvordan vikingetiden er blevet brugt gennem historien? -
Vi har også læst en anden tekst som"
ForumindlægHej alle , Jeg har lige hurtig et spørgesmål, hvordan siger man "vi har også læst en anden tekst som" på tysk . Mange tak på forhånd -
Akkusativ eller dativ
ForumindlægHej Jeg skal op til mundtlig tysk eksamen i morgen og er kommet i tvivl om en sætning. Hedder det: Sie macht sie unsicher (akkusativ) eller Sie macht ihr unsicher (dativ) Hvad mener I? -
eksamen - spørgsmål til lovgivninger om indvandrere?
ForumindlægHvilke stramninger har der været mht. indvandrere på det seneste? Hvilke partier er for og hvilke er imod? -
HHX, IBB ??
ForumindlægJeg skal starte på på HHX, studieretning IBB efter sommerferien og ville gerne spørge om nogle som eventuelt har gået der kunne fortælle mig lidt om det, hvad man oplever og hvordan personerne er? Jeg har været rigtig nervøs de sidste dage, for jeg har altid været genert og har haft svært ved at... -
Mekaniske sprog?
ForumindlægHej Emnet er Humor og Holdning. Det andet mønstre handler om det rent sproglige mekaniske. Hvad betyder denne sætning helt nøjagtigt? -
Novelle om være valg
ForumindlægHej Jeg skal lave en perspektivering, hvor jeg gerne vil perspektivere til en novelle, der handler om svære valg i livet. Jeg kender dog ikke lige en novelle, der handler om svære valg, men hvis I gør, må I meget gerne komme med forslag :) -
Hvad er aktivistisk udenrigspolitik?
ForumindlægHej venner, kan nogle forklare mig aktivistisk udenrigspolitik er? Og Hvad er identitetspolitik? -
Har jeg bestod engelsk?
ForumindlægHej Jeg hae været til eksamen i engelsk, hvor jeg fik 4 mundtligt og 00 skriftligt. Er jeg så bestod eller dumpet? På forhånd tak -
Hvilken bog er god?
ForumindlægHey Folks :-) Jeg skal til på fredag have fundet en bog. En bog som jeg skal læse & analysere i en bograpport. Efter min søgning efter en god bog (flere steder), har jeg stadig ikke fundet nogen. Så derfor beder jeg jer om hjælp. Jeg er ikke så meget til krimier, gyser o.lign. Men jeg kan god... -
Essay. Teen Addiction. HJÆLLLPPP!!!
ForumindlægTekst: Despite knowing the risk, many teeneagers drink alcohol, smoke tobacco or even do drugs. Write 500-600 words in wich you discuss the problem. Jeg ved ikke om jeg skal skrive nogle spørgsmål, og så i min tekst besvare mine spørgsmål, uden at jeg rent faktisk har skrevet dem, som en del af... -
hjææææææælp
ForumindlægSkraver figuerne i for hold til procenttallet der 25 kasser og vi skal skraver 44 procent) evt.metode til hvordan man ved hvor meget man skal skrever? 20 kasser og vi skal skraver 85 procent) evt.metode til hvordan man ved hvor meget man skal skrever? Tak på forhånd :) -
Oversættelse
ForumindlægHej Hvordan vil I oversætte følgende sætninger : Jeg skriver det som jeg tror er rigtigt også¨håber jeg I vil rette i det : 1) Det uforpligtende og konsekvensløse valg af mening med tilværelsen hver dag i moderne samfund Fx. Danmark, med kedsomhed til følge. ^The noncommittal and consistency ... -
Teknologi projekt
ForumindlægHej med jer. Vi er en gruppe der skal lave vores eget "firma". Det skal være til noget der hedder "Young Enterprice". Vi er løbet tør for ideer til hvad vi kan lave. Vi skal have et fysisk produkt med, og budgettet er på 300 kr. Så byd endelig løs med ideer eller andet der m... -
Lire ?
ForumindlægOPGAVEN: Når kursen på italienske Lire er 0,65, hvad koster så 300 Lire ? Skal man så gange 0,65 med 300 eller ... ? Og hvor mange Lire kan fås for 1300 kr ? Skal have en udregning :)
