Søgning på: danskere i verden. Resultater: 17441 til 17460 af 47039
  • Socialgrupper.

    Forumindlæg
    Hej. Ville høre, om der er nogen, der ved, hvilken socialgruppe man hører under, hvis man er maskineingeniør.. Tak på forhånd. ;)
  • Hvad er set up

    Forumindlæg
    Heej folkens Jeg er ved og lave opgaver Har læst en bog men forstår ikke helt hvad jeg skal finde..? Jeg skal finde noget set up!! Håber der er nogen der kan hjælpe!! -Tak på forhånd :D
  • Oversættelse: Enkel vs. kompliceret

    Forumindlæg
    Vi har fået vores første engelske aflevering for, det er en engelsk oversættelse. Mit spørgsmål er, om jeg skal prøve at gøre sproget flydende og hverdagsagtigt eller lidt avanceret og ordbogskrævende. Kan ikke lige gennemskue, hvad læreren helst vil have. Tak for hjælpen.
  • EU-grundloven?

    Forumindlæg
    Hej allesammen.Jeg er i den heldige situation, at jeg har fået en særdeles spændende samfundsfagsopgave for. Det er et af de mest spændende fag, men jeg har et spørgsmål.Hvor kan man finde informationer vedr. EU-grundloven?På forhånd tak.Vh Alexander Stephanou
  • Basale fejl i oversættelse

    Forumindlæg
    Nogle der vil tage et meget hurtigt kig på min engeslke oversættelse:) ?In 1874 Winston Churchill was born in Blenheim Palace. His mother was an American while the father, Lord Randolph Churchill, who belonged to one of England’s most distinguished families, became a member of the Parliament the ...
  • Stemmeprocent

    Forumindlæg
    Hej alle.\nJeg har søgt på nettet uden held, så hvis nogen af jer skulle vide, hvor jeg kan finde en statistik, der siger noget om stemmeprocenten ved folketingsvalget 2005 fordelt ud over sociale klasser (fx indkomst, stilling el.lign), ville jeg bliver supertilfreds.\nPå forhånd tak.
  • Romantikken (historie, Spansk)

    Forumindlæg
    Er der nogen der ved hvordan kan skal "flette" spansk og historie sammen i AT i Romantikken ? Hvilken sammenhæng er der?
  • Hvad ville I anbefale?

    Forumindlæg
    Hejsa, jeg ville bare høre om nogen af jer har kendskab til et fransk grammatik program til computeren...Hvis ikke, hvilken fransk grammatikbog ville I så anbefale, hvis man skulle købe en???
  • iodtal - mørklægning?

    Forumindlæg
    Jeg har lige skrevet noget tekst af:10 til 12 dråber fedtstof afvejes i en konisk kolbe (ca. 0,3 g, nøjagtighed 1 mg), herefter tilsættes ca. 20 mL n-heptan. 30.0 mL KBrO3-opløsning overføres med burette, der tilsættes yderligere 1g KBr og 20 mL H2SO4. Magneten kommes i, kolben tilproppes, mørklæ...
  • Opg C3, Como Agua para Chocolate, hjælp til retning.

    Forumindlæg
    Hej,Jeg vil bare gerne lige høre, om der var nogle, som skulle have lyst til at rette min spansk opg. til på tirsdag? Vil bare så gerne forbedre min karakter.På forhånd tak. MariaEl papel de la comidaPor la evolución de la historia de Tita la comida juega un gran papel, y se puede decir que su ca...
  • Essay om " Min vej til Gymnasiet"

    Forumindlæg
    Hej :-) Jeg har fået en stil for, som skal være en Essay, og den skal handle om " min vej til gymnasiet" - Er der nogen der kan hjælpe med, at komme i gang med den? - Hvad lige es Essay er, og hvordan jeg lige skal starte, og skrive om :-)
  • Spørgsmål-lynhurtigt

    Forumindlæg
    Hey..Jeg er i tvivl om:Hvordan/hvornår man bruger - "in which"! er det ligesom "which"?? og "of which"...Kunne være dejligt, hvis i kunne belyse det med et eksempel el. en sætning!Jammal
  • Eksame, Haster.

    Forumindlæg
    Jeg har trukket '' sværtkærlighed'' nogen der kender en god tekst jeg kan bruge ? er selv helt blank.
  • alvidende jeg-fortæller??

    Forumindlæg
    Findes der noget der hedder det??
  • rød og blå blok (skat)

    Forumindlæg
    Er det rigtig sådan at den røde blok der vil hæve skatten og den blå blok ville sænke skatten?
  • Konjunktioner

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal til tysk eksamen imorgen. Hvordan er det at man kan bruge konjunktioner, er faktisk meget dårlig til det. Er der nogen der vil være sød og forklare det kort... på forhånd Tak Malika
  • Renter

    Forumindlæg
    Hejsa er der en der kan hjælpe med dette? .-)
  • Skr. årsprøve tilbage?

    Forumindlæg
    Får man sin skr. årsprøve og eksamen tilbage, eller får man bare en karakter?
  • biologi

    Forumindlæg
    er der nogen der kan hjælpe mig med at svar de to spørgsmål plzz.. 1) koncentrationer af ilt og kuldioxid og forskellige i vand og i luft. beskriv forskellen. 2) med udgangspunkt i dit svar på det første spørgsmål, prøv at overvejehva vil det sige for en plante eller et dyr at levei vand ( til ...
  • Det moderne gennembrud

    Forumindlæg
    hej er her nogen der har nogen gode notater om det moderne gennembrud(især om kønsroller og kvindesyn)