Søgning på: danskere i verden. Resultater: 17841 til 17860 af 47039
-
SSO - Fibonaccital
ForumindlægJeg sidder og skriver SSO om Fibonaccital, men er kommet i tvivl om, hvorvidt der er nogle regler for, om man skal skrive henholdsvis "f_n" eller "F_n". Er det ligegyldigt om det er med stort eller lille f? -
Artikel in deutsch
ForumindlægHej. Er der en venlig sjæl der vil rette min tysk stil? Der Artikel "Jeg føler mig stadig som en outider" handelt von einem 22-jährigen namens Natascha Kampusch. Das ôsterreichische Mädchen wurden in 3069 Tage nach ihrem Entführer gekettet. Louise Gade Sig hatte nach Wien gereist... -
kemiske formler
ForumindlægHej.. Nogen der ved hvad den kemiske formel er for: RNA = Protein = Dna = Aminostyre = Eller evt. en side? Tak.. -
TI83, HELP!
ForumindlægHar du en mail jeg kan skrive til? -
hjælp. opgaven skal afleveres imorgen kl. 16
Forumindlægønsker hjælp til oversættelse.... A: The coop, which has pledged not to promote junk food products itself during children’s schedules, wants tougher rules. Forbrugsforeningen, som har lovede ikke at reklamere junk food produkter selv under børnenes program, ville sejre regler. B: The rese... -
spansk haster :/
ForumindlægHeej alle sammen :D Er der nogle der gider at rette min spansk stil.. Det haster skal nemlig aflevere den her snart :/ Håber at der er nogle der gider…:) Tak på forhånd :) Jeg kan sende stilen til jer -
Oversættelsesprogram (ofline mode) til den 08/03-16
ForumindlægNogle med et oversættelsesprogram man kan downloade og åbne under skriftlig prøve? :) -
1850-1914 hvad skete der?
ForumindlægHvis der var nogen der helt tilfældigt vidste noget om hvordan den samfundsmæssige udvikling i danmark sådan nogenlunde var i tidsrummet 1850-1. verdenskrig, kunne det være fedt at få et par stikord! (: -
Engelsk sætninger...!! hjælp ..
ForumindlægHej.. Nogen der kan hjælpe mig med nogle engelske sætninger ? Jeg vil helst sende dem som privat besked pga. forskellige årsager. Tak på forhånd .. -
De politiske partiers stamtræ
ForumindlægHejsa, er der nogen, der kan forklare mig noget om dette politiske stamtræ -> http://www.samfundsfag.dk/politik/partier.htm Altså, der er tegnet nogle streger ud fra socialdemokratiet f.eks. Hvad skal de forestille? Så står der f.eks DKP og VS. Hvad er det? Håber I kan hjælpe.. -
Cand. mag. Internationale studier AU
ForumindlægHi, Jeg står som så mange andre og skal til at søge en videregående uddannelse. Jeg har et meget godt øje til studiet: Internationale studier på AU. Men dette er en tværfaglig kandidat uddannelse, hvor optagelse er relevant bachelor. På AU's hjemmesider giver de eksempler som jura, statsk... -
Verbets grammatiske funktion?
ForumindlægHar brugt for lidt hjælp, til noget grammatik .. :) Opgave lyder; "I nedetsående tekst er verbet (udsagsnordet) to be brugt i forskellige udtryk. Forklar, hvilke grammatisk funktion det har i de uderstregede eksempler." The Queem's top protection was suspended from dut... -
Et lille spørgsmål
ForumindlægHej SP Jeg skal til engelsk eksamen imorgen, tænkte på når jeg skal forklare hvilken tid der er tale om er det så "okay" at jeg skriver udvidet tid ( hvis der er tale om en ing-form) eller skal man skrive gerundium? -
Hjælp til samfundsfag
ForumindlægJeg har virkelig brug for hjælp til en opgave og jeg håber der er nogen der kan hjælpe. Spørgsmålet lyder sådan her: Hvorfor trykker nationalbanken ikke bare flere penge, når staten har underskud på handelsbalancen? Håber der er nogen kloge hoveder der ude. Tak på forånd. ... -
index i memoir
ForumindlægHej. Jeg vil lige høre om man kan lave en index i memoir og hvis man kan, så hvordan? Jeg bruger følgende indstillinger: \documentclass[a4paper,12pt,twoside,titlepage,openany]{memoir} \usepackage[ansinew]{inputenc} \usepackage[T1]{fontenc} \usepackage{amsmath} \usepackage{appendix} \usepackage{... -
Essay
ForumindlægSkal skrive et essay og blev usikker på hvad kravene til et essay er. Mener det er noget med et tilbageblik, over kort tid og en masse beskrivelser. Ved ikke om jeg er helt galt på den, men hvad er der ellers af krav? Tak på forhånd:) -
Eksamensråd!
ForumindlægKære studieportal, tænkte vi måske kunne starte en lille tråd til ære for alle vores eksamenstips og råd? Skriftligt såvel som mundtligt! -
Medier. Public-service
ForumindlægEr en smule forvirret omkring dette "public service-fænomen... Hvad indebærer det at TV-/ radiokanaler har en public service-forpligtelse? -
Årsprøve i samme fag
ForumindlægKan jeg godt risikere at komme op i mundtlig årsprøve i det samme fag to år i træk? Sidste år var jeg oppe i mdt. historie. -
Einsteins brev til President Roosevelt
ForumindlægHej, er der nogen, der vil være rigtig søde og hjælpe mig med en forklaring på Einsteins brev til Præsident Roosevelt? http://www.pbs.org/wgbh/americanexperience/features/primary-resources/truman-ein39/ Det er ikke fordi jeg har vanskeligheder i engelsk, men jeg har bare lidt svært ved at f...
