Debat

Side 2 - Ikke havde mat fag i 2mdr!!

Brugbart svar (0)

Svar #21
27. september 2014 af Andersen11 (Slettet)

#20

Jeg ved ikke, hvorfra du har din information om kreationism, men det er ikke korrekt, hvad du skriver. Det er da korrekt, at der overalt, også i Europa er grupper af folk, der ønsker det optaget som undervisningspensum, men det bliver altid mddt af vilde protester og taget af bordet.


Brugbart svar (0)

Svar #22
27. september 2014 af anonym000

#21

Det er rigtigt, at der er visse steder i USA, hvor man underviser i kreationisme som et videnskabenligt faktum.

De kristne skoler i England underviser også i det. De underviser også i evolution, men blot som en "teori".  Nogle kristne skoler har accepteret evolution... i følge dem stod Gud selvfølgelig bag kulisserne.

- - -

...............


Brugbart svar (0)

Svar #23
27. september 2014 af Andersen11 (Slettet)

#22

Det foregår ikke i offentligt betalte skoler. Der undervises/indoktrineres som bekendt i religion mange steder, også i Danmark.


Brugbart svar (0)

Svar #24
27. september 2014 af anonym000

Ad #22

Ja, men det forhindrer ikke nogle lærere :-) Der var et tilfælde sidste år i Australien. Der har sikkert været mange flere, jeg har bare ikke hørt om det.

Jeg vidste ikke, at der er mange steder i Danmark, hvor man misbruger børn mentalt.

- - -

...............


Forrige 1 2 Næste

Skriv et svar til: Ikke havde mat fag i 2mdr!!

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.