Generelt

Matematik dumpet eller bestået

18. juni 2015 af boness (Slettet)

Hej

Jeg har været så uheldig idag at være oppe til mundtlig matematik A og fik 00 fordi jeg simpelthen ikke havde styr på de beviser jeg skulle lave. Har også fået de skriftlige eksamen tilbage, hvor jeg fik 02 i Matematik

Mit spørgsmål er nu hvor jeg har dumpet Matematik A har jeg så bestået Matematik B?

Jeg er oppe i fuld pensum og har ikke fået nogen årskarakterer og har derfor været meget stresset og haft begrænset tid til at læse op

Jeg skal bruge matematik B til at læse videre på mit studie

Jeg fik jo årskarakterer i 2g hvor vi havde matematik B og fik 4 mundtligt og 4 skriftligt


Brugbart svar (0)

Svar #1
18. juni 2015 af fosfor

Du er dumpet.


Svar #2
18. juni 2015 af boness (Slettet)

Både i Mat A og Mat B?

Jeg har læst mit til noget med folk som har dumpet på A-niveau kan få lavet et bevis for at de har bestået b-niveau. Men hvordan er reglerne for det?

Eftersom Matematik A er mit studieretningsfag har jeg jo ikke afsluttet det på b-niveau, men jeg har jo stadig årskarakterne fra b-niveau. 


Brugbart svar (0)

Svar #3
18. juni 2015 af PSXL

#2 Du kan få et bevis for, at du har bestået B-niveau, hvis du har det. Du skal bare kontakte din skole. 


Skriv et svar til: Matematik dumpet eller bestået

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.