Studievalg og videregående studie

Fortæl om jeres studie

23. juni 2016 af nejvelda

Hej

Til d af jer, som studerer på en videregående uddannelse i Odense:

Har i tid og lyst til at fortælle og reklamere lidt for jeres studie? 

Jeg overvejer at droppe ud og søge noget andet end d. 5. juli. Jeg har overvejet at søge ind på Matematik, men er stadig usikker..

På forhånd tak!


Brugbart svar (1)

Svar #1
24. juni 2016 af OnceUponATime

Medicin på SDU.
Rigtig fedt studie. Vildt fantastisk hvordan både lærer og ældre studerende er venlige og hjælpsomme. Studiet er meget udenadslære, men utrolig spændende og vildt interessant. Som mediciner har du adgang til noget der hedder vådsalen og tørsalen, hvor alle præperaterne (lig) ligger. Du får adgang til området med dit studiekort som du bipper gennem en maskine. Andre studerende fra andre uddannelser har ikke denne "privilegie". Jeg synes at det er rigtig fedt, at vi har adgang til sådan noget.
Jeg ved ikke rigtigt hvad jeg ellers kan fortælle. Du er naturligvis velkommen til at spørge ind til det hvis du er interesseret :)

Brugbart svar (0)

Svar #2
27. juni 2016 af dannysannem

Hvad læser du nu???


Svar #3
27. juni 2016 af nejvelda

#2

Jeg læser bygningsteknik på 2. semester.


Brugbart svar (0)

Svar #4
22. august 2016 af Jegvedingenting

#3

Hvordan var matematikken i 1. semester?


Svar #5
25. august 2016 af nejvelda

#4 For mig var det ikke nemt for mig. Jeg dumpede endda eksamen med -3. Min forberedelse op til reeksamen var dog rigtig god og lærrigt.. med hjælp fra underviseren. Og jeg kom dermed meget fint igennem med et 7 tal.


Skriv et svar til: Fortæl om jeres studie

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.