Studievalg og videregående studie

Droppet ud af gymnasiet, og vil nu tilbage

12. november 2016 af KasperCl (Slettet)

Hej alle 

Jeg skriver her i håb om at der er nogen der kan hjælpe mig, eller måske har været ude for det samme, om det kan lade sig gøre osv.

Jeg er lige droppet ud af gym 1.g for 2 uger siden, og det går pludselig op for mig nu hvor dumt det var jeg droppede ud, fortryder inderligt, havde det godt socialt og der var heller ikke noget galt med mine karakterer. Jeg blev skoletræt og virkelig umotiveret for en stund, og besluttede mig lyn hurtigt for at droppe ud, jeg følte ikke at det var noget for mig, men nu vil jeg så gerne tilbage i min gamle klasse.

På mandag vil jeg tage over på skolen for at, spørge om jeg kan komme tilbage på skolen.

Er der nogen der ved om dette kan lade sig gøre? vil gerne tilbage, i min gamle klasse og give det en ordentlig skalle denne gang.


Brugbart svar (0)

Svar #1
12. november 2016 af JulieW99

Kan du formentligt godt hvis der er plads. Idiotisk du dropper ud fordi du blev lidt skoletræt. Det gør man i gymnasiet og ikke alle perioder er lige sjove. Sådan er det og det må man tage med.
- - -

Vh Julie


Brugbart svar (0)

Svar #2
12. november 2016 af Smut1

#0 Medmindre nogen allerede har fået din plads, bør du ikke være bekymret. Jeg har kendt en som netop droppede ud, og så efter et stykke tid fortrød og kom tilbage.


Skriv et svar til: Droppet ud af gymnasiet, og vil nu tilbage

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.