Dansk

Dansk

23. april 2023 af Mahmoud1112 - Niveau: Universitet/Videregående

Jeg har brug for hjælp med det her! 

Spørgsmålet er: Er der et set up her?

Jeg har svaret: Ja, det tænker jeg, fordi der er både detaljer og information, der senere i bogen får betydning for handlingen..

Jeg ved ikke helt om det er rigtigt. Kan i måske hjælpe mig med at finde ud af om det er rigtigt det jeg har skrevet? (Ja, nej)

Det her er Teskten:

''Så ville jeg iføre mig en spadseredragt og lukke lort ud af på en scene for titsuind kroner i timen.. Så ville jeg gå op til guitaristen fra Striits eller forsangeren fra World 99 og sige: skal vi snave? Eller nej, kneppe, skal vi kneppe?''


Brugbart svar (0)

Svar #1
23. april 2023 af MandenMedMangeHatte

Der er ingen der gider at hjælpe dig længere. Ikke efter den måde du har behandlet sidens andre brugere på.

Svar #2
23. april 2023 af Mahmoud1112

der er ikke nogen der hjælper mig alligevel


Brugbart svar (0)

Svar #3
23. april 2023 af MandenMedMangeHatte

Nej, ikke længere. Det er jo det jeg skriver.

Svar #4
23. april 2023 af Mahmoud1112

jeg har ventet cirka 1 time og stadig fået ingen hjælp


Brugbart svar (0)

Svar #5
23. april 2023 af MandenMedMangeHatte

Ja, det er så din egen skyld.

Svar #6
23. april 2023 af Mahmoud1112

det er ikke min skyld at jeg har ventet 1 time uden at få hjælp på det tidspunkt havde jeg ikke gjort noget


Brugbart svar (0)

Svar #7
23. april 2023 af Eksperimentalfysikeren

Du kan ikke forvente at få svar indenfor en time. Første betingenlse for at du kan få et svar, er at der er nogen, der har set din tråd. Der er ikke nogen, der "har bagt" og sidder ved computeren hele tiden. Vi har alle noget andet, der også skal gøres. Vi er frivillige, og vi logger ind, når vi har tid, så du kan sagtens komme ud for, at der ikke er nogen, der kan hjælpe dig.

Derudover kan det ske, at vi skal undersøge noge, inden vi svarer. Vi er en del, der prøver at finde den bedste hjælp, inden vi svarer. Det tager tid, somme tider timer.


Skriv et svar til: Dansk

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.