Afsætning
SMUK-Modellen
Svar #1
31. maj 2006 af Matrix (Slettet)
SMUK står for:
Størrelse:
Segmentets størrelse skal vurderes. Herunder om segmentets størrelse er voksende eller aftagende.
Muligheder for bearbejdning og markedsføring:
Hvor svært er det at nå dette segment, mht markedsføring? Findes der fx fagblade der henvender sig til segmentet, hvori der kan udstedes salgsannoncer, eller vil det kræve markedsføring gennem fx TV?
Udgifter:
Hvor store omkostninger vil der være forbundet med markedsføringen til dette segment?
Konkurrence:
Hvor stor er konkurrencen? Hvis konkurrencen er for stor, skal der måske vælges et andet segment som målgruppe.
-Matrix!
Svar #2
16. juni 2006 af Reolsen (Slettet)
Svar #5
25. juni 2006 af denisa (Slettet)
Svar #6
20. juni 2011 af marras14 (Slettet)
du kan gratis låne salg og service bogen.
og så skal du bare slå op på side 308.
Skriv et svar til: SMUK-Modellen
Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk?
Klik her for at oprette en bruger.