Søgning på: matematik a skriftlig eksamen. Resultater: 2001 til 2020 af 181597
-
Mundtlig matematik, Stx A
ForumindlægHej Jeg skal op til årsprøve imorgen i mundtlig matematik og jeg kunne virkelig godt bruge nogle gode noter af disse emner: Vækst: Lineær vækst Eksponentiel vækst Potensiel vækst Trigonometri: Sinus, Cosinus i retvinklede trekanter Cosinusrelationerne Sinusrelationerne Ligninger: Ligninger --... -
matematik hjælp søges
ForumindlægHej alle. Jeg er en pige på 19 år, går i 2.g og har matematik på B niveau, som jeg afslutter her til sommer. Jeg vil meget gerne ha' noget hjælp til at forberede til skriftlig eksamen og eventuelt mundtlig eksamen. Jeg tænker 1-2 gange om ugen eller deromkring, men alt det der kan aftales nær... -
Matematik eksamen på hf.
ForumindlægHvis jeg nu skal have matematik b, skal jeg så op til eksamen, det føste år, andet år eller begge år. Er det noget med, at man selv kan vælge? -
Dansk mundtlig eksamen - A
ForumindlægJeg skal op i dansk A STX og har tænkt over hvordn jeg læser op. Når man kommer ind til eksamen, for man så to tekser? en kendt og en ukendt, som skal analyseres. I tilfælde af dette, hvilken en og hvordan skal jeg analysere den/dem?? skal jeg kun analysere den ene (hvilken) og perspektivere til ... -
1.G MAT A niveau årsprøve
Forumindlæghej... jeg skal snart til min mat årsprøve i 1.g og ville spørge om hvad man kan komme ud får i den første del uden hjælpe midler og i den anden del med hjælpe midler? -
Biologi A Studentereksamen
ForumindlægHvordan forbereder man sig til eksamen i skriftlig biologi(gym.A niveau)??? -
Matematik A-niveau
ForumindlægEr der nogen der kan hjælpe med en løsning på opgave 3.069 i bogen "Eksamensopgaver i matematik", en opgave med vektor-regning..Tak på forhånd!!?? -
Studentereksamen matematik A
ForumindlægHej studieportalen! Er der nogle af jer herinde, der ved hvor jeg kan finde alle de gamle studentereksamens prøvesæt, fx dem fra 2010 og optil 2017? det vil være en stor hjælp :-) Tak på forhånd -
Hjælp til matematik A-niveau
ForumindlægHej alle, Jeg er en pige på 17 år, der er igang med 2. år på gymnasiet. Jeg har linjen Matematik A, biotek A, fysik B. Jeg føler at det godt kan gå lidt hurtigt i matematik og fysik, og da jeg ikke er en der forstår tingene med det samme, men har brug for en dybdegående forklaring, ryger jeg ... -
Dansk skriftlig fsa 2008
ForumindlægNogle der har været op i Dansk skriftlig fsa 2008? (9. Klasse) -
Skriftlig + føler ingen viden
ForumindlægHej, jeg skal snart til skriftlig fysikprøve og jeg føler virkelig ikke at jeg kan noget overhovedet.Nogen som kan hjælpe?Hvad omhandler de gengse spørgsmål ? osv -
Mat A hjælp
ForumindlægHej, Jeg forstår ikke denne opgave, det ville være dejligt med noget hjælp :) -
matematik hjælp søges (A-niveua)
ForumindlægHej :) Jeg er en pige på 17år, som søger hjælp i matematik på A niveau en til to gange om ugen. jeg går i gymnasiet og skal starte i 3.g efter sommerferien. jeg får brug for hjælp til mine afleveringer og lektier i skolen osv. hjælp søges i ringsted ( evt. Roskilde hvor jeg går i skole), og håb... -
MATEMATIK EKSPERTER?
ForumindlægHej, er der nogle af jer herinde som påstår at de er eksperter i matematik og godt ville hjælpe en knægt i nød med matematik eksamen på høj niveau? Hvis det er muligt er jeg meget åben ind for skype undervisning, og betaler gerne med penge. Kontakt mig hurtigts muligt. -
Eksamens karakter..
ForumindlægHey alle! Nu har jeg siddet og kigget på facitlisterne for dags datos matematiksæt, og synes ikke, at jeg er uenig i de resultater, der er lagt ud for min 1-årige matematik-højniveau-prøve.. Men hvordan fordeler karaktererne sig i matematik sådan cirka - hvordan regner man point/procent om til e... -
Matematik A opg
ForumindlægNogen der kunne vise hvordan man laver denne opg. på forhånd tak .. På figuren ses graferne for funktionerne f(x)=x4-4x2+3 og g(x)=x2-5 linjen med ligningen x=k, skærer de to grafer i hhv. P og Q Bestem k så længden |PQ| bliver mindst -
Matematik A eksamensæt 2018
ForumindlægHej! Er der nogle som ligger inde med eksamenssættet fra december 2018? -
mundtlig matematik eksamen!
Forumindlægjeg skal snart op i mundtlig matematik. går i 10. klasse. er der ikke nogen som har nogen noter jeg kan få? vi har arbejdet med: tal og algebra, funktioner, økonomi, Geometri & statistik og sandsynlighed. håber der er nogen der kan hjæpe :) -
Biologi A eksamen HJÆLP!
ForumindlægHej Alle. Jeg er i øjebliket i gang med at forberede mig til eksamen imorgen i biologi A. I min problemformulering står der: Med udgangspunkt i det vedlagte materiale skal de forberede en fremlæggelse, hvor du ANALYSERER OG VURDERER de to artiklers biologiske indhold. Er der nogen, som kan u... -
Hjælpelærer i matematik
ForumindlægHej! Jeg søger en hjælpelærer til matematik på A-niveau i gymnasiet. Hvor kan jeg finde det? Hilsen Louise.
