Søgning på: matematik eksamen 2010 stx. Resultater: 2041 til 2060 af 65692
-
Engelsk Delprøve A 2010 august! HJÆLP!!
ForumindlægNogen der har den? første del af denne prøve (ret fejlene og giv en gramatisk forklaring) Det er simpelthen for svært denher gang! skal aflevere tirsdag! Help D: -
Kemi A 2. Juni 2010
ForumindlægNogle der ligger inde med besvarelserne til opgave 5 i dette eksamenssæt? :) -
engB skr. eksamen
ForumindlægHey Til den skr. engB eksamen, hvis man af en eller anden grund skriver en stil der svarer til et 9 tal ca. men som ikke har noget med opgavebesvarelsen at gøre - dumper man så? Selvom stilen i sig selv er god nok til at være bestået.. Hilsen Sam -
GSK! MATEMATIK!!
ForumindlægHej mennesker . :) Jeg har et spørgsmål . En jeg kender dumpede matematik A på gsk, er der mulighed for hun kan tage faget om på gsk igen? ? svar venligst takker -
HTX eller STX?
ForumindlægHej, jeg en pige i niende klasse med et karaktersnit på ca. 9,6. Jeg har valgt HTX som ungdomsuddannelse, men har været virkelig i tvivl. Jeg er meget selvstændig og elsker skriftlige opgaver frem for praktiske. Jeg tænker meget visuelt og kan lide at tegne, lave film, osv. - i det hele tage væ... -
matematik med procent
Forumindlægkæmpe tak på forhånd hvor mange kvinder regner arrangørerne med, der gennemfører ACR i år 2010, hvis stigningen på 11 % fortsætter. i år 2004 ver der 19 kvinder og i år 2005 var der 21,6 ca (så rundede op til 22) det skulle gerne give omkring 36, men ved ikke hvad formlen er, hjælp -
Samfundsfag Eksamen
ForumindlægHej, Jeg skal skrive en synopsis om den danske velfærdsstat, og jeg tænkte om i havde nogle idéer til problemformuleringer og problemstillinger? Skal tage udgangspunkt i udviklingen af dansk velfærd gennem de sidste 7 år og også gerne have et fremtids aspekt. Og meget gerne noget om robin hoo... -
Mundtlig eksamen
ForumindlægHej alle, Jeg skal til eksamen i mundtlig matematik, og laver derfor dispositioner til alle emner. Desværre er der et emne jeg ikke helt forstår, og håber nogle kan hjælpe. Spørgsmålet lyder; Integralregning Gør rede for begrebet stamfunktion. Gør desuden rede for de regneregler der kan bruges ti... -
Lommeregner til eksamen??
ForumindlægHej derude... Jeg er i fuld gang med matematik b, og mit spørgsmål går på hvor vidt jeg skal sætte mig 100% ind i min ti-89, så jeg kan udnytte den til eksamen eller er det ikke nødvendigt? Ved ikke om man kan klare alle opgaver med en normal lommeregner, eller vil det være en klar fordel a... -
Eksamen - Bevis
ForumindlægHej. Jeg skal til eksamen i Mat B i næste uge, og er i gang med at forberede mig. Lige nu sidder jeg med emnet trigonometri, og ville gerne kunne vise nogle beviser hvis jeg trækker det. Kan jeg bruge Sinus- og cosinusrealtionerne som bevis? Eller er det ikke rigtig bevismateriale? -
HJÆLP, EKSAMEN PÅ TIRSDAG !
ForumindlægJeg er ved, at lave et opgavesæt til matematik eksamen og jeg har nogen problemer med, at finde formlen for hvordan man omregner kondital & evt. hvordan man kunne fremstille en opgave med kondital ?? Hjælp, er virkelig på spanden .. -
Karaktergennemsnit STX
ForumindlægHej Hvis jeg har fået 2-2 i årskarakter, og har fået 0 i skriftlig, hvad skal jeg så have i mundtlig for at bestå i engelsk?? -
Droppet ud af STX
ForumindlægKære Studieportal, Jeg er 19 år og jeg har gået på tre forskellige gymnasier hvor jeg netop er blevet udmeldt fra mit nuværende gymnasium. Jeg droppede ud kort før slutningen af 1.g på gymnasium A og tog derefter mit 1. år færdigt på gymnasium B. Jeg ansøgte og kom ind og læste 2.g på gymna... -
Eksamen - reklamefilm
ForumindlægHej med jer :) Jeg skal op i mundligt dansk i morgen. Sidder og roder lidt i mine notater og har lige et par spørgsmål som jeg gerne vil have svar på? Kan man komme op/trække en reklame film og et drama på STX? Jeg har fået læst på de forskellige genre og perioder i dansk, tror I ikk... -
Matematik A terminsprøve
ForumindlægHej, Jeg skal til terminsprøve her på fredag i matematik A htx og ville spørge om nogen af jer har nogen af de gamle eksamenssæt-besvarelser.Vil bruge det til inspiration. Mange tak -
Ang. Eksamen
ForumindlægSå vidt jeg har forstået består Matematik A af 2 dele, hvoraf den første del er u. hjælpemidler - jeg ønsker dog at få opklaret hvorvidt man stadig kan skrive på PC/word (wordmat) eller bliver det skriftlig på et stykke papir?? vh -
Nv eksamen
ForumindlægHej Jeg fik 02 i NV, og jeg vil gerne finde ud af, hvor meget det påvirker mit samlede gennemsnit. Jeg er lidt bekymret, fordi jeg aldrig har fået 02 i en eksamen før jeg plejede at få 7 eller 10. Jeg er lige kommet fra 9. klasse og gjorde virkelig mit bedste, men NV var en smule svært. Jeg er ... -
Matematik A
ForumindlægHej, nogle der har "Matematik A, stx, 6. december 2023" som pdf eller andet? med eller uden svar? -
antal eksamen
ForumindlægHey, jeg har lige et spørgsmål.. Eksamen er blevet offentliggjort, og jeg skal op i Tysk, NG & Filosofi. Jeg går i 2. g, STX og havde eksamen i musik i 1. g. Så vidt jeg kan forstå på alle andre har de kun været til tre eksamener i løbet af de første 2 år på gym, men jeg vil have været oppe t... -
eksamen til sommer
ForumindlægHej folkens havde lige et par spørgsmål angående Gymnasium. Jeg går nemlig 10.klasse nu, men jeg er blevet optaget på gymnasium, hvis jeg dumper afgangseksaminerne kan jeg godt komme ind på gymnasium.
