Søgning på: dansk noter STX. Resultater: 2081 til 2100 af 57177
-
Noter til "grundbog i erhvervsret"
ForumindlægHej folkens! Jeg står og skal op i erhvervsret som den afsluttende eksamen inden jeg får hue på. Jeg står og mangler nogle OPDATEREDE til "Grundbog i erhvervsret" af Jørn Peder Nielsen, V. Aa. Hedeskov, Stig Ryholm Duvier, Vibeke Apollo og Steen Ryan Andersen. Jeg håber virk... -
HAR BEHOV FOR Biologi C noter
ForumindlægHALLLØj dejlig mennesker Jeg har brug for en del biologi c noter. Vil I ikke være sød og hjælp en stakkels én som mig?? PLEEEEAASSEEEE Mine emner er: - klimaforandringer - gensplejsning - super Size me - formering - kulstofkredsløb - genetik - arveforhold hos mennesker ... -
Noter til musik eksamen?
ForumindlægNogle der har nogle noter til sangene "Hard to handle" af Otis Redding "Respect" af Aretha Franklin "I got you (I feel good)" af James Brown. Som i vil lægge ind her? Jeg skal nemlig analysere 1 af de her 3 sange, og det er indenfor soul musikken. Nogle der kan fi... -
Noter til historie prøve
ForumindlægHej jeg går i 7 klasse og skal have en prøve i historie-timen. Jeg vil bare spørge om i har nogle noter om emnet "store forandringer" årstal: 1660-1800 overskrifter: under bøddelens sværd, Griffenfeld, lov og orden, hovedstad... -
Søger noter til politik og politiske systemer!
ForumindlægHey alle sammen (:I need help, please..Jeg står i den situation, at jeg skal til årsprøve i historie i 2.g her nu, og da jeg har skiftet skole, skal jeg op i noget pensum fra sidste år, som jeg ikke har været med til at gennemgå. Der er ufatteligt mange sider - og det SKAL jo læses op før eller s... -
Ang. sammenhæng ml. HF og STX
ForumindlægHej.. Jeg overvejede om det kunne bring fordele at flytte fra stx efter 1 år og tage HF når man snakker gennemsnit.. Det generelle spørgsmål er: tæller mine karakterer fra 1. g på stx i mit endelige gennemsnit hvis jeg flytter til HF?! Eller starter man fra nul af? Tusinde tak -
Jura og kunsten at tage noter!?
ForumindlægHvor smart er det egentlig at bare læse og markere det man mener er vigtigt undervej? EFter man har markeret og læst de ca. 80 sider, i mit tilfælde, så kan man bladre siderne igennem og evt. noter de markerede områder på computeren? Er det en god srategi? Hvorfor/hvorfor ikke? Hvordan gør i? -
Nødråb fra en STX-selvstuderende! :)
ForumindlægHej allesammen. For en lille uges tid siden blev jeg desværre smidt ud af mit gymnasium grundet for meget fravær. Jeg er ikke just den mest skoleglade person, og dette gik ud over mit fravær, og nu også min tilstedeværelse på gymnasiet. Dog, har jeg heldigvis fået lov til at blive selvstudere... -
Hjælp til Dansk - Danskhed
ForumindlægJeg har trukket temaet Danskhed i dansk. Jeg skal op til eksamen meget snart og har brug for en tekst som jeg kan analysere, men ved ikke hvilken. Jeg har kigget lidt på Benny Andersens tekster men kunne ikke finde nogle korte og relevante noveller (Det er hovedsageligt det jeg leder efter). Det... -
Matematik A, STX
ForumindlægHej allesammen :) Jeg sidder og er i tvivl om nogle opgaver, som jeg håber jeg kan få hjælp til . Her er et link: http://www.uvm.dk/~/media/Files/Udd/Gym/PDF08/Eksamen/Opgaver/081212_opgave_STX083_MAA.ashx Det er opgave 8b + 9, jeg ikke kan finde ud af. Jeg har fået opgave 8a til: f(x)=-2,16x+50... -
Noter til Iliadens 1. og 16. sang???
ForumindlægDa jeg liiige skal op i old på mandag kunne jeg vældig godt tænke mig lidt guf om 1. og 16. sang i Iliaden... Er nemlig ikke lige 100% inde i den...Krammer:-) -
Noter/analyse af tekster til eksamen!!!!!!
ForumindlægHej alle. Håber I vil være mig behjælpelig med at lægge Jeres noter/analyse/opgaver/ give fif og guldkorn ind om følgende tekster, hvis I har arbejdet med dem. Jeg skal op til engelsk eksamen den 10.juni i 1.g. Mange tak for hjælpen på forhånd :) - The Death of Tommt Grimes by R.J. Meaddough (196... -
Noter/analyse af tekster til eksamen!!!!!!
ForumindlægHej alle. Håber I vil være behjælpelig med at skrive hvis I har informationer, guldkorn, fif/opgaver/noter/analyse/fortolkning af følgende tekster som jeg skal til eksamen i d. 10.juni i 1.g. På forhånd mange tak for hjælpen! :) - The Death of Tommy Grimes by R.J. Meaddough - The Sniper by Liam O... -
Får man nulstillet fravær når man starter på en ny stx uddannelse
ForumindlægHej Alle. Får man nulstillet sit fravær når man starter på nyt gymnasium (skift fra stx-stx) ?? Mvh -
Klage over årskarakter?? -STX
ForumindlægHej (: Jeg har fået 02 i religion (på c niveau) som årskarakter, og da jeg ikke skal op i religion bliver den videreført på mit eksamensbevis. Jeg har fået 02 hele året, og det skal siges at jeg allerede efter den første karaktergivning snakkede med læreren om det... Hun sagde blot at hun ikke ... -
differentiering af produkt funktion og matematik noter
ForumindlægHvilken fremgangs metode/formel skal jeg bruge når jeg skal differentiere en produkt formel. Jeg har absolut ingen matematik noter (smidt væk.. DOUGH!) så vær venligst præcis.ps. Og et link til en side med matematik noter vlle være fantastiskpå forhånd tak -
STX Matematik A december 2014
ForumindlægHej derude :-) Er der nogle, der har opgavesættet fra matematik A december 2014 liggende? Hvis ikke, er der så nogle, der har en aflevering med dette liggende? -
Kemi B (stx) - mdt. eksamen?
ForumindlægHvordan er det helt præcist, at kemi-eksamen foregår? Jeg har forstået det sådan, at 3 skal lave et individuelt forsøg i 1½ time. Derefter får man et teoretisk spørgsmål, som man skal forberede i 20 minutter, og derefter fremlægge. Hvordan foregår disse 2 dele? 1 del: Skal man bare la... -
STX-eksamen 2006 "HASTER"
ForumindlægNogle der skulle ligge inde med opgaverne fra studentereksamen 2006 ?? -
Vejledende opgaver matematik-A stx
ForumindlægNogen der har opgaverne: 1.014 1.018 1.020 2.003 3.015 3.016 Ville være en stor hjælp
