Søgning på: matematik a skriftlig eksamen. Resultater: 2161 til 2180 af 181597
-
Skal have hjælp til opgaver!! matematik a niveau.
ForumindlægHej, håber meget jeg kan få hjælp til disse vedlagte opgaver, de fraværet er lidt for højt, og ikke skal være højere :P Vil gerne have hjælp til så mange af dem som muligt :)! -
Samf Eksamen, 24t, A
ForumindlægKort sagt, er der nogen der ved hvordan sådan en forløber? Skal eleven forme et oplæg eller hvordan er det? Panik :D -
Mundtlige matematik eksamen..
ForumindlægNogle der kan hjælpe med at besvar nogle af de her spøgersmål ? :/ 1. Regneregler og ligninger Du skal give eksempler på anvendelse af parentesregler og på anvendelse af regningsarternes hierarki. Du skal gøre rede for opløsning i faktorer Gør rede for regler til løsning af ligninger og ulighed... -
Matematik
ForumindlægHvis man vælger Matematik A på gymnasiet, starter man så med at lære Matematik A i 1.g Eller bygger det op så man lærer C i 1.g og B i 2.g og så A i 3.g -
Skrift mat, hvor meget skal man vise?
ForumindlægHvor meget skal man vise når man er til skriftlig eksamen. Skal jeg fx vise hvordan jeg finder rumfanget ved at integrere, skal jeg så vise helevejen ned hvordan jeg udregner itegralen, eller må man bare omskrive udtrykket og trykke ligmed, eller beregn i mathcad? -
Revurdering af spansk skriftligt - studentereksamen
ForumindlægHejse! De skriftlige eksamens karakterer er lige blevet offentliggjort, og jeg har desværre fået en meget lavere karakter i skriftlig spansk - studentereksamen - end jeg normalt får. Jeg vil derfor høre, om der er en, der vil læse den og kan give mig en vurdering? Så jeg får en idé om, om jeg bør... -
hjælp til disposition til matematik eksamen c
Forumindlægmangler hjælp til hvordan man laver en god disposition som jeg kan aflevere til lærer og censor, da jeg skal snart til matematik eksamen på HF C-niveau. spørgsmålet vi kan komme op i er: du skal redegøre for regning med procenter. redegørelsen skal omfatte renteformlen og regning med rent... -
Noter til Eksamen
ForumindlægHey Nogle som kender de klare regler omkring noer til eksamen? Må man gerne have sine noter, som man har skrevet i løbet af året (herunder også computer noter), med ind til selve eksaminationen? Jeg mener der blev lavet en ny regl sidste år som gjorde at det var lovligt. Dette indlæg gælder stude... -
Eksamens hjælp.
ForumindlægHej. Jeg går på studieskolen, og læser Matematik B niveau, som jeg skal bruge til at komme ind på HA. Jeg har aldrig rigtig sat mig ind i matematik, og det meste af min gymnasietid blev brugt på at have det sjovt. Jeg blev student fra Rungsted Gymnasium i 06, og har aldrig brugt matematik side... -
HJælp til matematik A. stamfunktion
ForumindlægHej allesammen Jeg har en aflevering til imorgen og sidder og knokler med opg. 1 i den vedhæftet aflevering. Jeg har lavet opg. 3 og 4. Så mangler 1 og 2, nogle der kan hjælpe lidt? -
Skriftlig afgangseksamen folkeskolen
ForumindlægPå tirsdag skal jeg op i den skriftlige biologi og fysik eksamen. Jeg ved, at nogle skulle op i den i dag. Nogen af dem, der er herinde, som kan fortælle mig hvad de to prøver handler om? :) -
Hjælp til matematik A differetiere pi
ForumindlægHej igen Mathon Jeg har en anden opgave som driller mig jeg har lavet a men det er b som driller mig en del den siger at jeg skal bestemme f'(PI) Her er et billede af opgaven På forhånd tak -
Eksamen
ForumindlægVi har trukket samfundsfag og er lidt i tvivl om, hvordan det kommer til at forgå... Jeg tror det kommer til at forgå på følgende måde: Vi kommer der ind, har 45 min. forberedelsestid, hvor vi skal besvare 2-3 spørgsmål, noget med at redegør, diskutere, analysere osv. også får vi ind artikel, ... -
Matematik A - Ligning
ForumindlægHalløjsa :) Jeg mangler lidt hjælp til en forholdsvis simpel opgave, men jeg kan simpelthen ikke huske hvordan man gør, da det er ved at være et stykke tid siden, jeg sidst har haft matematik :) Opgaven lyder: En funktion f er bestemt ved f(x)=1+2sin(x) Løs ligningen f(x)=2, for ... -
Skriftlige prøver tips?
ForumindlægHej! Nogle der har nogle gode råd og tips til hvordan jeg får bedst mulige karakterer til de skriftlige prøver til 9. klasse afgangsprøven? Altså indtil videre dansk (læsning+retskrivning+skriftlig fremstilling) og matematik (færdighedsregning+problemregning). -
Skriftlig kemi 2008
ForumindlægAndre end mig der var op i skriftlig kemi i går? :) Hvad synes I om prøven? Min mening: Sættet var af okay længde og sværhedsgrad. De svære opgaver var som regel meget lange, så dem der har løst dem har brugt lang tid på dem. Der var en god fordeling af udregning og forklaringsopgaver, og heldi... -
Spørgsmål vedr. eksamen (stx - ny ordning)
Forumindlæg1. SKAL man til både mundtlig og skriftlig eksamen i A-niveaufag? Eller bliver det udtrukket, om man skal mundtligt? 2. Jeg skal til eksamen i fysik B. Skal min lærer opive enten titlerne på spørgsmålene eller hele spørgsmålene inden eksamen? På forhånd tak. -
Matematik b hhx 4 juni 2012
ForumindlægNogle der har lavet opgave 10 i eksamensættet for hhx matematik b, d. 4 juni 2012? Hvis der er ville det være super, hvis jeg kunne få forklaret hvordan opgaven skal laves. Tak på forhånd. :) -
MATEMATIK B - EKSAMEN
ForumindlægHej allesammen ! Jeg HÅBER der findes en venlig sjæl herinde som kan hjælpe mig med nogle opgaver til mundtlig matematik . Det er virkelig livsnødvendigt for mig at få hjælp . Håber I vil dele jeres noter eller fortælle , hvor jeg kan finde noget med med linier og differentialregnin... -
Matematik lektie hjælp og eksamens oplæsning
ForumindlægHej alle sammen :) jeg har meget brug for matematik lektie hjælp, så vise der er nogen der ud, som har tid og overskud til at kunne hjælp mig hjælpe mig, vil jeg blive meget lykkelig. Jeg kan kontaktes på mobilen: 21 46 78 67 Information: Navn: Alexander Kert Alder: 19 år Skole: Ni...
