Søgning på: matematik eksamen 2010 stx. Resultater: 2241 til 2260 af 65692
-
Matematik C, dumpet?
ForumindlægHej! Jeg går i 2.g, og har lige været oppe til Matematik B, mundtlig eksamen idag. Det gik helt skævt, og klappen gik fuldstændig ned, da jeg skulle til eksamen, det afspejlede min karakter, i og med at jeg gik derfra med et 00. Mine årskaraktere er 02 og 00, så jeg har jo dumpet faget. Jeg kunne... -
Har jeg bestået matematik eller ej?
ForumindlægHar jeg bestået matematik eller ej? Har i årskarakter i Mat fået henholdsvis -3, -3 Har så fået 4, 4 til eksamen. Er jeg bestået eller ej? -
eksamens karakterer hf-B
ForumindlægHej! Er der nogle af jer der har fået eksamenskarakterer for den skriftlige prøve i hf-mat B? jeg synes det er længe at vente, selvom jeg godt ved at der er mange opgaver at rette. Er også meget spændt på hvor mange point, der giver de forskellige karakterer. Håber at få 7,men det afhænger jo af... -
Bioteknologi skriftlige eksamen
ForumindlægHey, er der nogle af jer der læser en bioteknologi studieretning i gym. For jeg vil spørger om, i har trukket bioteknologi skriftligt og om hvornår i skal op i det? PLS -
Årskarakter/skiftlig eksamen
ForumindlægJeg har fået 02 både mundtligt og skriftligt i årskarakter i matematik, men jeg dumper formentlig den skriftlige eksamen. Hvis det sker, dumper jeg så også matematik som fag? -
STX mundtlig
ForumindlægHej Jeg skal op i historie i morgen og har brug for nogle gode råd. Blandt andet om hvordan man bedst læser op? Indtil videre har jeg bare gennemgået hvert modul og læst de fleste tekster for hvert forløb og skrevet de fleste kilder ned, med kort resume. Men jeg mangler 3 forløb og har ikke tid ... -
karaktervægt på stx
ForumindlægHvis jeg skal op i f.eks. dansk A og biologi B - kun mundtligt i begge - tæller biologikarakteren så 1,5 mens danskkarakteren tæller 1. Synes det lyder lidt mærkeligt når niveauerne er som de er. Hvor finder man reglerne? -
Musik eksamen c - analyse
ForumindlægHalløj! Jeg har været så svineheldig, at jeg skal op i musik i år. Jeg har trukket sangen Bad, af Michael Jackson. Men jeg kan simpelhen ikke finde ud af, hvordan jeg skal få den analyseret. Jeg har prøvet at sidde og læse om hvordan det skal gøres, men det har ikke gjort mig klogere på det overh... -
Matematik i hverdagen
ForumindlægHej Jeg er igang med at læse op til eksamen men sidder fast (kan ikke finde noget på google) Jeg vil spørge om nogle ved, hvornår man bruger disse i "hverdagen" eller hvad de kan bruges til: (deres anvendelse) 1. Ortogonale linjer (el. rette linjer) 2. Regression 3. Retvinklede ... -
mat skriftlig eksamen
ForumindlægHej har været til mat eksamen skriftlig b niveau-Hf og jeg fik at vide at karakteren ville blive offentliggjort den 20, men når jeg går på fronter så kan jeg ikke se at de har sat mit karakter ind, er der nogle der på b niveau hf der har fået deres karakter i mat? -
sidste års eksamen
ForumindlægHej er der nogen der ved hvor man kan finde opgavesættet for sidste års skriftlige stx. engelsk A niveau? evt. smid et link :D tak -
dansk mundtlig eksamen
Forumindlæghej alle sammen.. jeg skal til mundtlig dansk eksamen i morgen... derfor ville jeg høre om der ikke er nogen, der har nogle super gode analyse-modeller, eller andet godt som man kan bruge? hvis nogen har, vil i så ikke være venlige at sende det til mig? [email protected] -
Matematik - kvadratcentimeter
ForumindlægJeg har brug for hjælp til både opg 22 og 23?? -
Differentialkvotienten og væksthastighed!!!!!! Eksamen i morgen..
ForumindlægJeg har fået følgende spørgsmål til min eksamen i matematik på B-niveau i morgen... Redegør for sammenhængen mellem differentialkvotient og væksthasikghed... Er fuldstændig blank!! Nogen der kan hjælpe????:) -
Optagelsesprøve på stx
ForumindlægHejsa jeg har lige fundet ud af jeg skal til optagelsesprøve på Stx, hvilket skræmmer mig en del. Jeg ved slet ikke hvordan det fungerer, derfor ville det være ret hvis nogle af jer kunne fortælle det. Er den svær, hvad kommer man op i, kender i nogen som har været til optagelses osv. Meget vig... -
EKSAMEN :O
Forumindlæghej Jeg ville bare høre om der er nogle, der har erfaring med skriftlig biotek eksamen på STX? For jeg er lidt i tvivl om hvor mange censorer, der retter ens skriftlige besvarelse - er det 2 censorer ELLER én censor og én eksaminator (=lærer)? På forhånd tak! -
Er studieture obligatoriske på STX?
ForumindlægEr studieture obligatoriske, når man går på STX? -
Er der nogen der har Hf eksamen 2006 maj
ForumindlægHjæælp jeg kan ikke finde ud af den er der ikke en der gider at give mig deres??? -
Skriftlig Dansk eksamen på gym
ForumindlægHej allesammen. Jeg sidder lige og tænker på, om nogen kender et sted, hvor jeg kan finde opgavespørgsmålene fra skriftlig eksamen i dansk STX fra tidligere år? Når jeg søger under opgaver, finder jeg nogle stykker, men hvor kan jeg se, hvilke spørgsmål der blev stillet følgende år? Jer som har ... -
undervisningsministeriets 3g matematik opgaver
ForumindlægUndervisningsministeriet har udgivet et kompendium med en masse eksempler på opgaver, man kan risikere at komme op i til skriftlig matematik til sommer. Er der nogen, der ved om der findes et løsningsark til opgaverne og i så fald, hvor man kan finde dem?
