Søgning på: musik analysemodel. Resultater: 2241 til 2260 af 3597
-
Tysk aflevering
ForumindlægHejsa. Er der en der vil være sød, at kigge min tysk aflevering igennem.. Og muligvis skrive de største fejl ned. Den skal ikke være plet fri, men kunne sikkert godt bruge en lille gennemlæsning af andre end mig :) YouTube macht es möglich für die zwei jungen Männer Niels Reinhard und Tim... -
Rettelse af tysk perspektivering - HASTER
ForumindlægHej. Er der nogle som vil rette min perspektivering igennem for diverse stave - og grammatikfejl? Det ville være en kæmpe stor hjælp. På forhånd tak: <span lang="DE" style="font-size:12.0pt;line-height:115%;font-family:Symbol;mso-fareast-font-family: Symbol;mso-bidi-font-famil... -
Rettelse til tysk stil
ForumindlægHejsa...er der nogen der vil rette min tyske stil igennem?Das InternetIch will in diesem Aufgabe schreibe über, wie das Internet gegründet und auch über, welche Probleme dort heute sind und abzugeben mein Urteil über, wie das Internet zukünftig ist.In der letzten Zeit hat die Technologie sich se... -
Hjælp til at bestemme regneforskrift
ForumindlægHej Er der nogle, der ved, hvordan regneforskriften til funktionen på vedhæftet billede kan bestemmes? På forhånd tak. -
Tysk brev - HJÆLP!
ForumindlægHej! :-) Jeg er i gang med at skrive et tysk brev til en person og er faktisk næsten færdig, men jeg vil lige se, om der er nogle fejl i teksten og se, om der er noget, som der kan gøres bedre i brevet. Jeg vil gerne have hjælp af jer, så hvis I kan finde nogle fejl i teksten, så må I meget g... -
Eastons model
ForumindlægHej! Jeg har kigget på de tidligere link - der handler om Eastons model. Jeg har søgt på google på eastons model og jeg har fundet rigtig mange forskellige modeller. I min dio analyserer jeg taler fra hhv Helle Thorning Schmidt og Anders Fogh Rasmussen og skal analysere deres politiske holdninger... -
FSA dansk skriftlig fremstilling terminsprøve!
ForumindlægHey. Har terminsprøve på torsdag i dansk skriftlig fremstilling. Her, som bekendt, får man udleveret et FSA-hæfte, hvor man kan vælge forskellige opgaver. Mit første spørgsmål er så: Hvilke kan man ofteste forvente som opgave, altså novelle, artikler essays osv? Kan man få højere karakter, hvis ... -
hvilken slags artikel er det?
ForumindlægHej :). Jeg sidder med en avisartikel, men jeg har svært ved at finde ud af hvilken slags artikel det er? Artiklen handler om emoer; hvordan de typisk ser ud, hvornår de opstod/begrebet, hvordan samfundet ser på dem, fordomme om cutting og selvmord, undervejs i artiklen er der nogle emoer, d... -
Metode i psykologi
ForumindlægHejsa! Jeg er igang med at skrive min AT6 i psykologi og engelsk om terrorisme med fokus på terroristers tankegang. Jeg er i tvivl om hvilke metoder jeg har brugt i psykologi? I engelsk har jeg blot analyseret en aritkel med fokus på retoriske virkemidler, så det er jo bare en nonfiction- og argu... -
En litterær artikel
ForumindlægHej allesammen Jeg ville lige spørge om, der er nogen af jer der har læst: En blomstrende have - af Naja Marie Aidt? - opgaven går ud på: Skriv en litterær artikel om Naja Marie Aidt - Den blomstrende have. Artiklen skal indeholde en indledning, en formanalyse efter analysemodellen, en tolknin... -
AT om kropsidealet
ForumindlægHej! :-) I dette års AT har jeg valgt emnet 'Kampen om det kropsligt gode liv' i fagene Dansk A/Idræt C. Jeg fokuserer på nutidens kropsideal, påvirkningen kropsidealet har på kvinder, der forsøger at efterstræbe dette ideal, konsekvenserne for det, og om der er sket en ændring i det ... -
Komparativ analyse af en serie?
ForumindlægHej dejlige medstuderende :) Jeg skriver pt. SRP i engelsk(B)/biologi(A). Min problemformulering: Foretag en komparativ analyse af Richard O'Barry film "The Cove" (2009) med TV-serien "Flipper" (1963) med særligt fokus på O'Barrys instilling til forholdet mellem delfin... -
Artikelanalyse
ForumindlægIfbm. mit AT-projekt skal jeg undersøge mediernes fremstilling af bagmanden Wikileaks med udgangspunkt i en dansk-faglig analyse. Desværre halter mine kompetencer på det punkt, eller faktisk er jeg snarere af den opfattelse, at det er svært/umuligt at sige noget dybere analytisk om en artikel. I... -
Hjælp til AT!!
ForumindlægHej alle Jeg har problemer med AT opgaven, jeg skal aflevere det næste uge, så HELP! Jeg skriver om Diabetes i Biologi B - Engelsk A. Min lærer synes at der er for lidt engelsk i min opgave og det er forsent til at skifte et fag... Har i andre ideer om hvad jeg ellers kunne skrive om som dække... -
Dansk opgave
ForumindlægEr der nogle som kan hjælpe mig med min opgave i dansk som jeg ikke forstår. Opgaveformuleringen lyder således: I opgave 1 i dette modul skrev du fire artikelindledninger, nu skal du skrive artiklen færdig med inddragelse af en medieanalyse. Her vælger du en af opgaverne og skriver din artikel... -
VIGTIGT - Projekt - Piratkopiering
ForumindlægHej allesammen. Vi har haft skrevet ind før, men nu er vi klar med en problemformulering og beskrivelse af et af de produkter vi vil lave. Musikbranchens syn på hvordan folk køber og henter musik er forældet. Folks indstilling har ændret sig meget på få år. Der bliver hentet ulovlig musik som ald... -
Hjælp til oversættelse --> Udvidet tid
ForumindlægHej alle! Jeg skal oversætte denne her tekst til engelsk, men formålet med opgaven er så hvornår der skal være simpel tid og hvornår der skal være udvidet tid: Kære Jane! "Jeg sidder og laver lektier, mens jeg lytter til noget fed musik i radionen. Min mor siger altid, at man ikke kan ... -
Medicinstudiet gennemsnit
ForumindlægHej alle hjælpsomme individer. Jeg vil meget gerne ind på medicinstudiet, om 2 år, når jeg modtager min hue :-) Jeg har indtil videre fået 10 i både samfundsfag og musik (årskarakterer) og 10 til mundtlig samfundsfag eksamen. Hvilket vil sige at mit gennemsnit er på 10,0. Mit mål er at bevare sam... -
karakter: ja/nej
Forumindlæggår I ind for karakterer og hvad kan de erstattes med? selv synes jeg generelt kar. er stærkt overvurdere, men kan ikke helt finde et alternativ... -
Hjælp til sicilium-solcelle
Forumindlæg"Når lys trænger ind i cellen, absorberes det fortrinsvis i absorptionslaget, hvor det skaber elektron-hulpar. Absorptionslagets elektriske felt, som opstår pga.rumladning fra acceptor- og donorioner, vil drive elektronerne mod n-laget og hullerne mod p-laget, hvorved der opstår en elektrisk...
