Dansk

Dansk opgave

03. oktober 2016 af HFNU (Slettet) - Niveau: A-niveau

Er der nogle som kan hjælpe mig med min opgave i dansk som jeg ikke forstår.

Opgaveformuleringen lyder således:

I opgave 1 i dette modul skrev du fire artikelindledninger, nu skal du skrive artiklen færdig med inddragelse af en medieanalyse.

Her vælger du en af opgaverne og skriver din artikel færdig, du bruger starten fra opgave 1.

Vælg mellem følgende fire værker og opgaver:

1. Analyse af sangtekst: ’Lorteparforhold’ af Magtens Korridorer (fra albummet Friværdi 2005)
Lav en analyse og fortolkning af sangteksten, ligesom du ville analysere et digt. Lyt derefter til sangen, og overvej hvad bandets fremførelse betyder for din opfattelse af tekstens indhold. VIDEO fra livekoncert
2. Website om grupper/bander http://www.dkr.dk/hvad-er-bander. Følg analysemodellen på denne side.
3.Website om angst http://www.angstforeningen.dk/. Følg analysemodellen på denne side.
4.Website for kendt dansk modefirma (vælg selv). Følg analysemodellen på denne side.

Brug din artikelindledning, og skriv din artikel færdig, idet du inddrager din analyse af podcast/ website. Husk at afrunde din artikel.

Som det sidste skal du skrive ca. 300 ord om dit formidlingsmæssige valg du har truffet i artiklen: herunder valg af materiale, indhold og form, fokus og virkemidler. Du skal tænke det som nogle refleksioner eller metodeovervejelser over det arbejde du har lavet.

Hvordan skal jeg lave opgaven helt konkret. Altså skal jeg først skrive 1 af artiklerne færdig også derefter lave en hjemmeside analyse af samme artikel....

Hvad menes der med det sidste som jeg har skrevet med fed.

Håber der er nogle der er så sød at de kan hjælpe mig i gang. Jeg har kun skrevet artiklen færdig.

1000 tak

?

Svar #1
14. oktober 2016 af HFNU (Slettet)

Har lavet opgaven nu, men hvis der er nogle som har tid og lyst til at kigge min opgave igennem ...vil det betyder utrolig meget.

Brugbart svar (0)

Svar #2
27. marts 2017 af rasha09 (Slettet)

Hej 

Har du stadigvæk den der opgave, jeg har fået nogle lignende spg og jeg mangler inspiration til?

Svar #3
31. marts 2017 af HFNU (Slettet)

Ja et eller andet sted har jeg da, hvilken af opgaverne tænker du på

Skriv et svar til: Dansk opgave

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.