Søgning på: matematik a skriftlig eksamen. Resultater: 2281 til 2300 af 181597
-
Eksames opgavesæt
ForumindlægHeeYy super søde mennesker... Jeg håber virkelig i kan hjælpe mig. jeg har brug for besvarelse for opgavesættet- STX Matematik A december 2011og STX Matematik A 18 maj 2011. Udover det kunne jeg også bruge STX Matematik A december 2010, STX Matematik A maj 2010. Håber der er nogle sø... -
Matematik.
Forumindlæghejsa...bare lige et lille spørgsmål angående ekspontielt udvikling. Gælder de samme regler for at finde b og a for både F(x)=b*a^x og f(x)=b*x^a?merci. -
Eksamen
ForumindlægEr der nogen der har tid og lyst til at bedømme min eksamen i skriftlig dansk? Jeg har skrevet en debatterende artikel, hvor jeg skal diskutere, hvornår og hvordan man må bruge nedsættende ord. I kan sende jeres mail, og så kan jeg sende min opgave. -
Nøjes med Engelsk B skriftlig?
ForumindlægHej alle sammen. Jeg har færdiggjort Engelsk B, men ikke min HF. Jeg vil derfor gerne tage min skriftlige eksamen om, da jeg kun fik 10. Kan jeg nøjes med kun at gå op i skriftlig igen? Eller skal jeg både gå op i mundtlig og skriftlig, hvis jeg ønsker at tage den om? Og er jeg tvunget til ... -
HTX Matematik B Eksamen 2009
ForumindlægNogen der har en færdiglavet opgave fra HTX Matematik B eksamen fra 2009? Jeg snakker om den her: http://static.uvm.dk/udd/gym/eksamensopgaver/2009/Matematik_B_maj09/ Tak. -
eksamen
ForumindlægHej.... Hvad hedder sidste års eksamenssæt - skriftlig dansk?? -
Hjælp til matematik A opgave 3.D.2.24
ForumindlægHej jeg har en opgave som driller mig en del jeg regnet opgave a men er tvivl om det er rigtig er der nogen som kan hjælpe mig og b er jeg også i tvivl om. På Forhånd tak a) Funktionen defineres: f(x):=19*((√(−x^(2)+100*x+14400))/(65))|0≤x≤180 ? Udført Bagefter bestemmes maksi... -
Engelsk Eksamen
ForumindlægHej Allesammen.. Er der nogle der har gode engelsk noter til skriftlig eksamen, som de kan undvære? ( Engelsk på A niveau ) OG ved I hvad man skal lægge vægt på når man skriver engelsk essay? :) -
biologi eksamen
ForumindlægHej jeg har trukket til min biologi eksamen idag (24 timers forberedelse) og fik emnet: Kredsløb og blod. En af opgaverne går ud på at jeg skal finde ud af hvem der er faderen til barnet: Mor: Blodtype AB, Rh-, Blå øjne Barn: Blodtype AB, Rh+, Brune øjne Far? a) Blodtype O, Rh+, brune øjn... -
Mat B og Mat A ?
ForumindlægHvor meget forskel er der på mat B og mat A med hensyn til sværhedsgraden ? Hvis man får 10 i en mat B skriftlig eksamen, ville man så være istand til at få 02 på A-nivau hvis man ikke har været undervist i A ? . Bare et eksempel, for at forstå hvr meget mere man skal kunne på A i forhold til på ... -
Matematik eksamen 2011
ForumindlægVed man hvad for en Problemregning man kan komme op i (på onsdag) til matematik? :) Der det FSA 2010. For den sidste FSA jeg havde var FSA Golf 2009. Jeg tænker lidt, om det mon er FSA Region-Nordjylland 2010? Og ellers er det vel en helt ny FSA 2011, som ingen har haft før. -
FSA skriftlig fremstilling
ForumindlægHejsa . Jeg skal op i dansk skriftlig fremstilling onsdag. Hvordan kan jeg forberede mig på dette? Det jeg har i tankerne nu er at jeg vil forberede mig på at vælge at skrive en artikel eller et indlæg. Har i så nogle råd til dette? Noget jeg skal huske? eller evt. nogle eksempler af nogle artikl... -
Gode råd, tysk skriftligt
ForumindlægJeg søger gode råd til forberedelse til eksamen i tysk. Jeg har skriftligt tysk på tirsdag, og vil være så godt forbedret som muligt. Og gode råd, når man er inde til selve eksamen? :-) -
Matematik hjælp tilbydes!
ForumindlægHar du ikke knækket koden til hvordan du opnår en højere karakter i faget matematik? - så har du muligheden nu! Jeg kan nemlig tilbyde undervisning/lektiehjælp inden for dette fag på alle niveau fra folkeskole niveau til gymnasie niveau ( mat... -
Hjælp til Mat A eksamen
ForumindlægHej :-) Er der nogen der kan hjælpe mig med opgave 14 i den vedhæftede fil? Jeg har vanskligheder både med opgave a og b. -
Matematik B mundtlig eksamen
ForumindlægHej alle, Jeg skal på tirsdag til mundtlig eksamen i matematik B.. Jeg har siddet de sidste mange dage og lavet dispositioner til de eksamensspørgsmål jeg har fået udleveret, men der fire dispositioner jeg føler jeg aldrig får lavet. Jeg har aldrig forstået de her emner og selvom jeg læser kapitl... -
Matematik a-c
ForumindlægHejsa er der nogen der kan forklare eller udregne fra opgave a-c? Forklare hvordan jeg skal komme frem til det eller hvordan? Tak, har vedfhæftet billede. -
Hjælp til Matematik
ForumindlægEr der en i Slagelse eller omegn der giver "lektiehjælp"/ undervisning i matematik på højere plan? Hvis du er den person hører jeg gerne fra dig! Alt hjælp/undervisning bliver selvfølgelig betalt! Og der er selvfølgelig en "hage! ;) - se vedhæftede fil, men hvis du er den rette og ... -
Eksamen
ForumindlægEr der nogen derude der kan forklare mig hvordan eksamen foregår i historie. Bl.a. om man trækker en kendt kilde, hvor lang tid man har osv.På forhånd tak -
Matematik
ForumindlægI næste uge skal jeg op til de skriftlige prøver jeg vil bare lige spørger om hvordan man kan forberede sig til matematik problem og færdighedsregning Kan nogen fortælle alt det man skal kunne i færdigheder og alt det man skal kunne til problem og hvordan man får en høj karakter ? Det meget vig...
