Søgning på: matematik a skriftlig eksamen. Resultater: 2301 til 2320 af 181597
-
Reducering - STX Matematik A
ForumindlægHey folk på studieportalen Er der nogen der vil hjælpe mig med lidt reducering, fatter simpelhen ingenting. x3y2(x-y)2 • x -2 "Brøkstreg" xy2(x-y) Tak på forhånd. -
Tysk eksamen
ForumindlægHeeej.. Nogen der ved hvordan det kommer til at foregå til tysk eksamen i 2.g? Vi har jo 24 timers forberedelse til A teksten, hvor vi bare skal analysere den og fortolke etc. Hvad med B teksten, hvad skal man gøre der? På forhånd tak ;-) -
Klage over karakter i skriftlig dansk
ForumindlægTil afgangsprøven i skriftlig dansk valgte jeg at skrive et essay. Der skal altså siges, at jeg fik 10 i alle 3 standpunkt og 10 i mit sidste essay, så for mig var det et sikkert valg. Alligevel endte jeg med at få 4, og efter at have snakket med resten af klassen, kom jeg frem til, at jeg ikke e... -
eksamens opgave matematik 1997
Forumindlægdet skæve tærn i pisa er 55,2 meter højt og afviger 4,27 meter fra lodlinjen beregn den spidse vinkel (hældningsvinklen) som tårnet danne med lodlinjen tårnet har ikke altid været lige så skævt som nu hvor meget afveg tårnet fra lodlinjen da hældingsvinkle kun var 1,0 grader nej ne... -
Matematik og fysik
ForumindlægHej Jeg er en kandidatstuderende i meteorologi ved Københavns Universitet. Jeg kan tilbyde hjælp i matematik og fysik, fra C-A-niveau (også lavere, hvis der er behov for det). Jeg har selv arbejdet med at designe opgaver til gymnasieniveau i matematik og fysik, så jeg har en god fornemmelse ... -
Samf A eksamen
ForumindlægHej. Jeg står og skal op til Samf A eksamen om en uge, hvor vi trækker nogle ukendte bilag og efter har 24 timer til at lave et 10 min oplæg (en synopsis). Men jeg er lidt i tvivl om hvordan jeg kan læse op og om jeg overhovedet kan? Jeg har noter til alle emner og de er organiseret, da jeg har ... -
skal til eksamen imorgen haster !!!
Forumindlæghar et spørgsmål der lyder således: fortæl om sinus - og cosinus relationer ??? er der en venlig sjæl, som evt kan hjælpe med det spørgsmål? er helt på bar bund ! -
Lektiehjælp Matematik A Niveau
ForumindlægHej jeg går på teknisk gymnasium på 3. år og søger en lektiehjælper til at gennemgå gammelt stof samt pensum og lave opgaver i det så jeg kan føle mig mere sikker i det. Drejer sig om rumgeometri altså vektorer i tre dimensioner komplekse tal, differentialligninger og derudover lidt stof fra 2. ... -
Eksamen
ForumindlægHej, jeg skal op til eksamen i skriftlig fysik i morgen, men er ikke speciel skarp i faget. Er der nogen som ved, hvordan jeg udnytter pointsystemet mest muligt i forhold til opgavebesvarelse? Eller har nogle godde råd? -
Snyde i eksamen
ForumindlægEftersom der er kommet nye regler omkring internet og eksamen, er der så nogle der har tænkt sig at snyde i: Man kunne f.eks. oprette et forum når man har fået opgaven og efterfølgende snakke sammen om hvordan opgaverne skulle regnes :) Skriftligt: MAT A KEMI A -
Stx matematik A august 2018
ForumindlægNogen der har Stx matematik A august 2018 facit og evt erfaring med løsning af opgaven i TI-nspire -
matematik
ForumindlægReducér : 7(2a + 4b) – 2(5a – 2b)Hvad giver dette stykke??? -
Matematik-hjælp.
ForumindlægEn eksponentielfunktion er givet ved f(x) = 2,5*1,3^x a) Angiv koordinaterne for skæringspunktet mellem grafen og y-aksen. - Hvordan gør jeg dette? b) Hvilken funktionsværdi svarer til x=2,7? - Funktionsværdien er 1,64317, fordi det man bare skal gøre er at tage kvadratroden af x, ikke? c... -
Eksamen
ForumindlægHej hej jeg ville bare høre om der er nogle der ved hvilke krav og hvordan en mundtlig eksamen i engelsk på a-niveau fungerer? Jeg har ikke ligefrem haft den beste lærer og aner derfor ikke hvad jeg skal snakke om og hvad der er godt at sige, eller generelt bare hvordan eksamen foregår.. Så kun... -
Matematik eksamen Mundtlig
ForumindlægHej Har lige været til Matematik mundtlig eksamen, hvori min lærer og censor var dårlige til at vurderer/give karakterer. Hvorfor? Eksamenen hændte således, at man skulle have en makker, dvs. en gruppe, der bestårer af 2 elever. Vi startede eksamenen og det gik godt, (specielt med mig) det men... -
Eksamen
ForumindlægHej alle.. har lige været op til tysk eksamen på a niveau, ville høre om nogen ville kigge min opgave igennem og eventuelt komme med et bud på karakter? Jeg sender det privat, når i har svaret.. -
Dansk A - Terminsprøve HTX
ForumindlægHej alle. Jeg skal til skriftlig terminsprøve i Dansk A i HTX om en måned. Ved i hvad det er man kommer op i? Skal man bare skrive en stil eller noget? Har i nogle gode råd til mig? Evt noget forberedelsesmateriale eller terminsprøve fra sidste år ville være fantastisk at kigge igen... -
Forberedelse til de skriftlige eksamner
ForumindlægHvordan forbereder I jer til: Kemi, dansk og engelsk skriftlig? :) Og hvordan gør man det bedst? -
Mat A eksamen mundtligt
ForumindlægHej! Jeg sidder og læser til ekamen i Mat A mundtlig STX, og har fået opgivet spørgsmålene. Et spørgsmål volder mig dog nogle problemer, og håber der er nogle, der kan hjælpe. Det er: Differentialligninger - Gennemgå teorien for differentialligninger af typen y''=a*y På forhånd... -
matematik
ForumindlægHej alle sammen jeg elsker matematik. Men problemet er at nogen gang har jeg bruge for hjælp og jeg vil gerne spørger om i kender nogen god hjemmesider hvor man tydeligt kan lære matematik. Tak på forhånd..
