Søgning på: matematik eksamen 2010 stx. Resultater: 2601 til 2620 af 65692
-
Forskel mellem STX og HTX?
ForumindlægHej. Er der forskel mellem stx fys A opgaver, og htx fys A opgaver ? Jeg synes htx virker sværere, er det også sandt ? Mange tak -
Søger opgavehjælp til matematik B
ForumindlægSøger med lys og lygte efter "hjælp" til mine opgaver i matematik B. Ja kort fortalt en til at lave dem for mig. Der vil selvfølgelig være betaling pr. opgave. Kontakt pr. mail til [email protected] -
Engelsk eksamen - Analyse punkter osv.? Hjælp!
ForumindlægHej alle. Hvilke analysepunkter er gode at komme ind på, har i en slags model eller kan nogle fortælle om noglel punkter som tema, budskab osv.? Er det vigtigt at læse 1 halv side op fra det man trækker som viser pointen eller konklusionen og hvad er bedst at gøre? Det er Engelsk stx på A niveau.... -
Mundtlig matematik opgaver??
ForumindlægNogen der har, eller ved hvor man kan finde eksempler på mundtlige matematik opgaver til afgangsprøven??? 9. klasse*Med venlig hilsen Therackoo... -
STX, HHX ELLER HTX?
ForumindlægHej derude. Går i 9 klasse lige nu, og er ikke sikker på endnu om hvilken gymnasiel uddannelse som jeg skal vælge. Har haft en interesse for at blive ingeniør, og vil gerne tage ingeniøruddannelsen efter gymnasiet. Ingeniør indenfor noget naturvidenskabeligt eller teknisk, ihvertfald i den retn... -
Dansk A - eksamenssæt - STX
ForumindlægHej :-) Jeg er særligt interesseret i Dansk A STX eksamensopgave sæt. Nogen, som ved, hvor jeg kan finde dem? På forhånd tak :-) -
Hjælp eksamens problemer
ForumindlægHi alle Hvis der er en derud der er skrap til matematik kan du/i så ikke hjælpe mig lidt...? Statestik: Gør rede for hvordan et sæt ugropperede og et sæt grupperede oservationer kan beskrives ved hjælp af statistike deskriptioner, og vis hvordan de kan illustreres med boxplot. På forhånd tak -
Eksamens noter
Forumindlæghej derude :) Er der nogen der har, eller ved hvor jeg kan finde nogle gode noter til hvad man skal kunne til skriftlig matematik A uden hjælpemidler? Jeg synes det er en smule uoverskueligt at huske det hele lige pt... På forhånd tak :) -
Matematik-hjælp tilbydes nær Roskilde
ForumindlægJeg er en lærerstuderende med linjefag i matematik, biologi og fysik/kemi. Jeg har haft matematik på meget højt niveau i forb. med tidligere studie på DTU. Jeg er meget tålmodig og forsøger at møde vedkommende jeg underviser hvor hun/han er. Jeg tilbyder hjælp i matematik/fysik/kemi, biologi i fo... -
SKIFT HHX -> STX ?
ForumindlægHej derude, jeg overvejer at skifte fra hhx til stx, men jeg orker bare ikke fagene på stx.. Jeg kan rigtig godt lide fagene på hhx derimod. jeg har spekuleret over det i meget lang tid (går i 1.) men ved ikke hvad jeg skal gøre.. Faglige? Sociale?.. hvad skal jeg vælge? -
Eksamens stil
ForumindlægHej er der nogle der har skrevet denne opgave fra eksamenssættet stx B niveau 2016: A focus on the sharing economy. Write a paper (700-1000 words) in which you answer the following questions. Answer the questions separately. 1. Explain briefly what the sharing economy is, and outline some of th... -
Jura - skriftlig eksamen
ForumindlægHejsa! Jeg sad og tænkte lidt på sværhedsgraden mht. de skriftlige prøver på jura studiet. Hvor svært er det at bestå en prøve/eksamen? Og nu, hvor vi allerede er i gang, hvor svært er det, at toppe et fint 12 tal? På forhånd, tak. -
Biologi eksamen d. 21/6
ForumindlægHej derude Jeg skal op i biologi A mundtlig (24 timers) eksamen på STX d. 22/6. Da biologi desværre ikke er min stærkeste side, søger jeg en der kan hjælpe mig dagen inden dvs. 21/6, når jeg har trukket min eksamenstekst. - Bor i Nordsjælland Skriv endelig! Mvh Julie -
Mundtlig dansk eksamen. Hvordan?
ForumindlægHej. Jeg har lige et spørgsmål mht. mundtlig dansk eksamen (STX). Kan man kun trække en tekst skrevet af de forfattere og skrevet i de perioder som man har gennemgået på klassen, eller kan man trække hvilken som helst teksten skrevet af hvilken som helst forfatter i hvilken som helt periode? :P :... -
Matematik som naturvidenskabeligt fag
ForumindlægMatematik bliver traditionelt placeret i det naturvidenskabelige fakultet, selvom det egentlig ikke er et naturvidenskabeligt fag. Er det tilladt at skrive i fx matematik og biologi, hvis man grundigt redegør for at forskellige metoder bruges i de to fag? Så vidt jeg har forstået er det fagene... -
Matematik FSA 2012
ForumindlægOkay, jeg er ikke så god til det matematik der, så jeg kunne godt tænke mig at der var nogle der gad hjælpe med 1.4 til 6.5 i den der FSA fra 2012 (Matematik). Har det for til den 17. Marts Mange tak på forhånd. -
"hjælp "kemi eksam sæt 2008
ForumindlægHej :) Er der nogen af jer har løsningerne på disse to eksam sæt: Kemi A, stx - den 14. august 2008, STX082-KEA Kemi A, stx - den 27. maj 2008, STX081-KEA plZ. svar hurtigt så muligt -
Mat b - statistik eksamen
ForumindlægJeg skal mandag op i mundtlig matematik b og 2/15 spørgsmål er om statistik! Ville høre om der var nogen af jer der ved hvordan man gør når man kommer op i statistik, altså hvordan man skal bruge tavlen, om man skal beregne noget eller om man blot skal stå og forklare en masse og så ellers tegne... -
Opgaver til Matematik uden hjælpemidler. Differentialligninger
ForumindlægHej alle sidder og øver lidt matematik uden hjælpe midler.. har lavet den i STX a bogen, men synes ikke rigtig det er nok.. tænkte på om der var nogle der har/ved hvor man kan finde nogle flere opgave udenhjælpe midler især med for på differentialligninger.. På forhånd tak C.T -
Mundtlig eksamen, B-niveau
ForumindlægJeg skal til mundtlig eksamen i matematik, HHX, B-niveau om en uge. Jeg ved at nogle hold, får spørgsmålene udleveret før eksamen, men så heldige har vi desværre ikke været, og jeg synes derfor det er helt uoverskueligt, hvad jeg skal kunne og hvor jeg skal begynde, selvom vi selvfølgelig har få...
