Søgning på: matematik eksamen 2010 stx. Resultater: 2841 til 2860 af 65692
-
Skifte fra EUX til STX
ForumindlægHey Til sommer skal jeg starte på EUX, men er ikke sikker på jeg har truffet det rette valg... Jeg vil prøve at tage de første 3 måneder og se om jeg har lyst til at fortsætte. Så vil høre jer om det er muligt at skifte fra EUX til STX efter de første 3 måneder :) På forhånd tak Mvh -
STX - Dansk eksamensstil
ForumindlægHej alle. Har i dag været til afgangseksamen i skr. dansk på STX. Jeg skrev et essay, og kan ikke helt vente med at få det tilbage. Jeg er meget nysgerrig på hvordan det er gået, og ville meget gerne have noget feedback på det, fra folk der har styr på det. Hvis nogle kunne tænk... -
matematik A opgave fra 2002
Forumindlæghej jeg skal til eksamen i morgen og er i gang med at læse lidt i opgave 3 kan ikke finde arealet af trapezet jeg tror jeg har læst for meget :-) http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/2002/vinter/med0281v.pdf -
At blive væk fra en eksamen - hjælp?
ForumindlægTil min store overraskelse blev jeg instillet til 2"g" HTX eksamen. Det er selvom jeg mangler nogle matematik projeker.Jeg vil derfor høre hvad der sker hvis man bliver væk fra mundtlig matematik eksamen(b niveau på 2 år og derfor afsluttende, skal ikke have det på 3året)Sådan som jeg h... -
Matematik - udover pensum
ForumindlægHey...Er der nogle, der ligger inde med udførlige matematiske "sager", der kan sikre 13-tallet til en terminsprøve/eksamen på A-niveau?Interessen kommer efter to 11-taller til termins- og årsprøve (alle point opnået), hvorefter jeg har konfronteret min lærer for at høre, hvordan 13-tall... -
skriftelig eksamen? hvordan foregår den?
ForumindlægHej...Sidder og skal vælge valgfag på højniveau (gym)... Overvejer samfundsfag, men hvordan foregår den skriftelige eksamen??? Håber i vil svare hurtigst muligt...På forhånd tak..MVH Amalie -
24 timers Eksamen Fysik!
ForumindlægHej alle sammen Har lige trukket emnet lydbølger og skal lave en præsentation om det. Mit dilemma er så at jeg har brug for noget ekstraordinært information omkring lydbølger. Hjælp! Ps. jeg er første års på STX -
mundtlig mat-eksamen??
Forumindlæghej..jeg skal snart op i matematik og er ikke helt sikker på hvordan det foregår...skal man bare bevise en formel...eller...på forhånd tak :-) -
matematik A - uden hjælp
ForumindlægHej Jeg skal til skriftlig eksamen i matematik A. Tænkte på om nogen kunne fortælle mig, hvad der er værd at lære uden ad til den del uden hjælpemidler. Evt. Formler osv. Samtidig, hvad der hyppigt bliver stilt opgaver omkring - stadig uden hjælpemidler... på forhånd tak -
Skirftlig eksamen 2009
ForumindlægHey hey Er der nogen der ved hvordan de vurderer dette års skriftlige eksamen i matematik A-niveau. Som mange nok ved var der jo en opgave i sættet der "frøs" lommeregneren, men hvad betydning har det for vurderingen af opgaverne? -
Ligningsløsning- matematik c
ForumindlægSkal til eksamen i morgen i matematik c. Skal have dispotitioner klar, men har meget svært ved nogen af dem. F.eks hvordan laver man en dispotetion for rentesregning? det er jo en masse forskellige formler, det kan ikke gå over et eksempel? - Ligningsløsning? Kan overhovedet ikke komme videre,... -
Hjælp til eksamen
ForumindlægHvor finder jeg info om Det synlige spektrum,farver, bølgestørrelser og hvidt lys.?? Kan nogen hjælpe??? -
mundtlig eksamen dansk
ForumindlægHej alle. Jeg står og skal op i mundtlig dansk (stx) på fredag, og ville høre om der var nogen der havde nogle gode råd? Hvordan foregår det, hvad skal jeg forberede mig på/til, hvordan gik det for jer osv. Jeg er rimelig nervøs for den eksamen eftersom jeg har hørt at den skulle være en af de ... -
Skr. eksamen og karakterer.
ForumindlægHej. Er der nogen som ved hvor mange point man skal have for at få en bestem karakter til skriftlig matematik? F.eks. hvor mange point ud af 100 skal man have for at få 10 osv. :) -
Matematik på C. niveau
ForumindlægJeg har lige fået udleveret mine eksamens spørgsmål og vil gerne ha lidt hjælp til dem. 1. Procent- og rentesregning Gør rede for begrebet fremskrivningsfaktor. Gør rede for renteformlen og for sammenhængen mellem renteformlen og eksponentialfunktionen. 2. Trigonometri Gør rede for cosinus og si... -
Matematik A DTU adgangskursu
ForumindlægHej Alle :D Er der nogle der ved om/hvor man kan finde besvarelser på Matematik A eksamenssæt fra DTU's adgangseksamen til ingniøruddannelserne?? (ikke STX) Mvh Janus -
Kemi A August stx
ForumindlægHej er der nogen der kan hjælpe med opgaverne 1c og 2 a, b og c, i eksamenssættet. -
Hjælp til stx start... Plzz
Forumindlæg.... -
God taske til STX
ForumindlægNu er der ikke lang tid til jeg skal starte på STX. Men jeg har ikke fundet en skoletaske endnu. Så jeg ville hører om nogle kunne anbefale en god taske til STX? :) -
matematik hjælp (rente, SU lån)
ForumindlægHåber der er en der kan hjælpe mig med dette spørgsmål (: Peter påbegyndte et studium 1. september 2004 og optog derfor et SU-lån. Peter fik udbetalt kr. om måneden i perioden 1. september 2004 til og med 1. juni 2010 (i alt 70 gange). Renten på SU-lånet var 0,30% pr. måned i hele perio...
