Søgning på: matematik a 2009 august HTX. Resultater: 3021 til 3040 af 160038
-
hjælp til noget matematik
Forumindlæghey, sidder og er gået helt i stå med denne opgave, så ville virkelig sætte pris på hvis nogen kunne hjælpe mig: Firmaet Fenovit ønsker at fremstille et produkt MixMax i portioner af en fast størrelse. Hver portion skal indeholde tre forskellige komponenter a, b og c i følgende mindstemål: Komp... -
Titanic - matematik
ForumindlægHej Vinteren nærmer sig, dermed nærmer SRP'en sig også... Jeg har spekuleret meget over emne - jeg vil rigtig gerne skrive om Titanic. Jeg skal skrive i matematik (eneste studieretningsfag på A-niveau), så jeg ville høre om i har nogle idéer til, hvordan jeg kan bringe MA A ind i e... -
hjælp til matematik opgave
ForumindlægHej jeg ville gerne have hjælp til en matematik opgave, da jeg har svært ved opgaven og ved ikke hvordan jeg skal lave det, det er opgave a kan i give en god forklaring? -
Matematik hjælp søges!
Forumindlæg... Jeg sidder med et stykke hvor jeg skal bestemme forskriften for den lineære funktion f, hvis graf går gennem punkterne (-2,1) og (4,4) Nu har jeg fået 3 hjerneblødninger, og jeg er stadig ikke kommet frem til resultat jeg kan bruge til noget! Help me! -
Matematik i gmasiet
ForumindlægHej alle samen :-) Jeg skal på gymnasiet næste år, og vil gerne spørge nogle af jer der går i gymnasiet, om hvordan niveauet er, i forhold til folkeskolen?? Bliver det meget sværere, eller? Jeg taler om matematik på C niveau :-) -
Matematik aflevering
ForumindlægHej allesammen, tænkte på om der ikke var nogen der ude som kunne hjælpe mig med et spørgsmål til min matematik aflevering som skal afleveres i dag. Ville være super dejligt hvis nogen kunne svarer hurtigst muligt! Plzz hjælp -
Ang. matematik
ForumindlægHej. jeg vidste ikke lige, hvor jeg skule slå dette op henne herinde, men nu spørger jeg og håber I kan svare mig. Jeg var til skriftlig matemtik A d. 22 maj 2015. Der skete så det at jeg var så ufattelig træt fordi jeg ikke kunne sove om natten op til d. 22 og kunne ikke tænke eller noget inde ... -
matematik eksamen..
Forumindlæghej..Jeg skal egentlig snart op i skriftlig matematik... jeg er ret bange og nervøs.. de sidste pr. gange har jeg dumpet, fik 5. Hvad skal jeg gøre?? jeg går nu o 2.g, og skal ikke have det næste år... Hvad skal jeg gøre for at blive dygtig.. jeg læser og læser men glemmer det senere.. jeg føler... -
Studentereksamen Dansk 2009 - Grænseoverskridende Underholdning
ForumindlægHey Alle. Nå, det var så den aller sidste danskstil! Jeg valgte at skrive kronikken, da den var den jeg følte mig mest sikker i, men er sku ikk helt sikker på resultatet.. I kan jo lige læse den igennem og give mig lidt feedback :) -
IB, STX eller HTX?
ForumindlægHej Studieportalen. Jeg har udersøgt flere gymnasier og deres fag - har endda været på brobygning til de tre studievalg. Jeg vil være læge og måske lave universitetet i udlandet. Er der nogle af jer som vil anbefale enten IB, STX eller HTX? Kunne I måske også komme med en GOD argument til hvorf... -
Matematik hjælp - Online ?
ForumindlægHej Jeg ville gerne vide om der er nogen der kender en netside/hjemeside, hvor man kan søge hjælp til matematik? Jeg er igang med at skrive SRP i matematik, og jeg ved at der findes en hjemmeside for dem der har problemer med histore (fx. histoributikken.saxo.dk). Findes en lignende for mat... -
HJÆLP TIL MATEMATIK OPGAVE
ForumindlægA = π *c*(a+b) i denne opgave skal jeg isolére a, og jeg kan simpelthen ikke finde ud af det da jeg er rigtig dårlig til matematik. Jeg kommer måske med nogle andre spørgsmål også PLZ HJÆLP :) -
Hjælp til Matematik B
ForumindlægHej derude! Jeg er skal starte på et lunkursus i Mat A om nogle uger og vil inden læse noget B for at være så godt klædt på som muligt. Det er en forudsætning for jeg overhovedet kan blive optaget på det studie jeg meget gerne vil starte på - at jeg består Mat A. Det er mange år siden jeg havde... -
Hej .. A, b eller c-niveau`
ForumindlægHej allesammen .. jeg har studieretningen Matematik (A), Fysik (B), Kemi(C) .. Jeg er p.t kun igang med grundforløbet, jeg har hørt at grundforløbet forgår alt i C-Niveau .. Vil det sige at de matematik afleveringer og -opgaver vi laver, er altsammen c-niveau? .. - håber på nogle gode respons :))) -
Matematik opgave
ForumindlægHej jeg ville gerne have hjælp til den sidste opgave da jeg har svært ved opgaven jeg ved ikke hvordan jeg skal lave det kan i hjælpe mig? Kan i give en god forklaring -
matematik opgave???
ForumindlægHej allesammen... Jeg er i gang med den endstående opgave, jeg forstår ikke opgaven??? Håber der er nogen der kan hjælpe mig med opgaven.. ps. opgaven skal aflevers i morgen.. på fprhånd tak :) Jørgen overvejer , hvilke forskelle der er på at spille på to enkeltkampe og på at spille på en kombi... -
matematik - trekanter
Forumindlægokay så. tre-kantens højde. du skal finde en trekants højde. 3 kant -
Abstract matematik
ForumindlægHej. Jeg skriver i fagene dansk og matematik og skal til at skrive abstract. Jeg forstår ikke metodelen. Nogen der kan hjælpe? Hvad skriver man i en metodedel, hvor fagene er dansk og matematik? Tak -
Matematik - D
ForumindlægHej Er der nogle der ved hvor man kan finde matematik opgavesættet fra maj, december 2014? På forhånd tak -
Engelsk B delprøve 1 - maj 2009
ForumindlægJeg ville høre om der eventuelt var nogen der lå inde med svar på engelsk b delprøve 1 maj 2009? Som ville sende dem til mig? Min mail er [email protected]
