Søgning på: matematik eksamen 2010 stx. Resultater: 3281 til 3300 af 65692
-
Eksamen
ForumindlægTil engelsk eksamen kommmer man kun op i læst stof, eller kommer man også op i ulæst stof? -
EKSAMEN
ForumindlægHvad er et typisk spørgsmål der kommer til eksamen (i Old)? Ikke forståelsesspørgsmål eller at uddybe, men i slutningen af eksamen - de mere abstrakte spørgsmål. Gerne jeres egne erfaringer fra eksamen. -
FSA - Matematik pro/fær
ForumindlægHej alle jer der skal op i problemløsning og færdighed i morgen. Der går rygter blandt lærestaten på min skole om at vi med sikkerhed kommer op i noget med statistik, så vil råde jer til at få styr på det med TYPETAL, MIDDELTAL, MEDIAN, STØRSTEVÆRDI, MINDSTEVÆRDI, VARATIONSBREDDE og KVARTILSÆT ... -
Matematik opgave om facebook
ForumindlægHej derude. Jeg vil godt be om hjælp til opgave 2. Jeg er ikke sikker på hvordan den regnes, men er ret sikker på det er eksponentiel funktion, som jeg skal bruge. Opgave kan ses her: http://www.uvm.dk/~/media/Files/Udd/Gym/PDF11/110906_2hf112_MAT_C.ashx -
Eksamen
ForumindlægBurde I også læse til eksamen lige nu? Pisse fedt man. -
eksamen, monotoniforhold.. TEORI?
ForumindlægHejhej... skal til mundt. matematik eksamen i dag 13.00, og ville lige ha styr på nogle sidste ting.. Hvis man nu trækker "monotoniforhold", hvilke spørgsmål kunne der så være? Og er der overhovedet en teori bag monotoniforhold, ligesom der er bag sinus og cosinus, eller skal man b... -
Eksamen
ForumindlægJeg har fysik FS10 eksamen på mandag og jeg er rimelig meget på røven, da jeg ikke ved en skid om fysik, fordi jeg ikke rigtig kan få mange emner ad gangen til at sidde fast. Så det kunne være ret fedt, hvis der var nogen der gad komme med stikord, til nogle af de emner vi kan komme op i. Rad... -
eksamen?
ForumindlægHej jeg går i 9.klasse og vil lige gerne spørge om man kommer op i geografi og biologi eksamen? -
Eksamen
ForumindlægHej alle (: Hvis man til eksamen bliver bedt om at gøre rede for de psykologiske problemstillinger, hvad menes der så??? På forhånd tak! -
matematik.....
ForumindlægEn opgave jeg ikke kan finde ud af:Beregn vinklen mellem zenit (punktet lodret over en iagttager på jorden) og solen, når en lysmast, som er 12,8m høj, på en vandret vej kaster en skygge, der har længden 18,7m. -
matematik
Forumindlæg1) gøre rede for, at vinkelsummen i en firkant er 360 grad. hvordan gør man det? tak på forhånd -
Skal man have været op til en 24-timers-prøve i gymnasiet? (STX)
ForumindlægHejsa. - Er der en som kan be- eller afkræfte om man skal have været til mindst én 24-timers-prøve i løbet af sin gymnasietid? (Jeg er under den gamle bekendtgørelse, den nye træder først i kraft næste år) Det sagde min historielærer nemlig i dag, og jeg synes det lød mærkeligt. Hvis man sådan ... -
matematik fra B til A - bestå (snit?)
ForumindlægHey! Det er sådan at jeg har fået et -3 til skriftlig matematik eksamen på b-niveau. årskarakterer: 4 i skriftlig 7 i mundtlig altså har jeg jo bestået mat b. men HVIS jeg nu beslutter mig for at hæve b niveauet op til a-niveau, hvilke karakterer gælder så? får jeg kun én karakter til eksame... -
eksamen
Forumindlæghej jeg har et spørgsmål hvis man nu dumper i 9.klasse og 10.klasse kan man så tage en ny eksamen om og kan man venter 20 år og så tage en ny 9.klasse eksamen -
Boksplot? PLZ hælp. jeg skal bruge det til eksame!
Forumindlægjeg står med en opgave som jeg skal tegne en Boksplot. jeg aner ikke hvordan jeg tegner sådan en. jeg har googlede det, hvordan den ser ud. men hvordan kan jeg selv tegne den. opgaven lyder sådan her: ordnet efter størrelse er højden(cm) af de 50 unge. der står masse talle, fra 162 til og med ... -
Skift fra STX til HF efter ansøgningsfrist
ForumindlægHejsa, Jeg står i den situation, at jeg pga. en hel masse grunde har besluttet mig at skifte fra STX til HF, da jeg gerne vil starte forfra uden at skulle gå i skole 3 år. Problemet er bare, at jeg er lidt sent på den da ansøgnignsfristen for det gym, jeg gerne vil søge på er forbi. Jeg undrer... -
Jeg har et spørgsmål ang. eksamen
ForumindlægJeg går i 2.G, og jeg har været oppe i fuld pensum sidste år(i både biologi og kemi) de andre slap, og fik de to fag overført.Spørgsmålet er så :Skal de så ikke op i flere eksamner end mig i år ?(jeg har været oppe i 2, de har været oppe i nul)Håber jeg får et svar! -
eksamen imorgen, hjælp søges..
ForumindlægHej jeg har altså kigget og ledt overalt på hjemmesiden, men kan intet finde.. Mangler et sidste spørgsmål, der lyder : gradspolynomier og 2.gradsligninger.Vis herunder hvordan 2.gradsligningens løsningsformel fremkommer.JEg kan selvf. se at jeg skal bevise hvorn x=(-b+/-kvadratrod(d)) / 2a fremk... -
eksamen
ForumindlægHej.. jeg sidder med en tekst lige nu og forbereder mig , jeg har 24 timer til at forberede mig, men jeg har svært ved at forstå teksten.. Jeg har oploadet teksten, en som er god til tysk som kan hjælpe mig ?? vh Rixer -
eksamen
Forumindlægjeg skal op i fysik, jeg ved ikke hvordan je gkan gribe det an, nogle der har råd.
