Søgning på: engelsk eksamen 2008 stx. Resultater: 3781 til 3800 af 58387
-
eksamen
Forumindlæghejsa jeg går på den etårige linie til A-niveau, hvilket betyder at jeg snart skal til mundtlig eksamen. Jeg har fået udleveret eksamensspørgsmålene. Kan nogen være søde at hjælpe mig med hvad det konkret er der menes jeg skal fremlægge..kender i fx nogle gode bøger, da vores bog er meget kompakt... -
Hjælp til eksamen
ForumindlægHej Jeg skal op i fysik den 14. juni og kunne godt bruge et par råd. Vi har fået at vide, at vi har 40 minutter til at skrive en disposition, efter vi har trukket vores område. Men må man godt skrive en disposition til hvert emne på forhånd og medbringe dem til eksamen? Og har i evt. nogl... -
eksamen
Forumindlæghej alle sammen jeg er ved at forberede mig på vø eksamen til i morgen. jeg har ingen idé om hvor mange spørgsmål man kan få til sådan en eksamen. jeg er på fjernstudie og selstudie og der er ingen informationer om, hvor meget man kan forvente. er der nogle der kan svare mig på dette? m... -
Mundtlig eksamen-Forced marriages/Tvangsægteskab
ForumindlægHej. Jeg har valgt og skrive om tvangsægteskab til engelsk eksamen. Jeg vil høre om der er nogen der har nogle gode link jeg kan bruge? Jeg skal skrive en dispositon hvor jeg skal give linkene, hvor jeg finder oplysningerne. Linkene skal være på engelsk. Jeg havde tænkt på at skrive om tvangsægte... -
Eksamen
ForumindlægJeg læser en masse om, at man benytter "rene" tekster til eksamen..Er det både i forberedelsestiden og eksaminationen?Jeg tænkte nemlig på om man må skrive på ekstemporalteksten eller man skal skrive på et papir ved siden af?Og hvad med det lille teksstykke, som man får - må man skrive ... -
eksamen
ForumindlægHjææælp.. finde forskriften for potensfunktioner ( 2,8 ) (6,648) -
Eksamen!!!
ForumindlægHej søde mennesker Jeg har min aller første eksamen om under en måned.. Mit overemne er kontraster men ved virkelig ikke hvad jeg skal vælge at fremlægge om og det haster virkeligt! Hvis der er nogle som har en ide så skriv endelig! Gerne et emne som kan forklares med en med en masse produkte... -
stx Mat AB1 opg 1071
Forumindlæghejsa har bare lige et spørgsmål med hensyn til formuleringen :S Thorleif og Yrsa har netop indgået lønaftaler. Thorleif får 17000 kr/mdr. og et løntillæg på 1,15% pr. mdr. Yrsa får 18000 kr/mdr. og et tillæg på 101,1 kr/mdr. 1. Angiv funktionsudtryk for hhv. Thorleifs og Yrsas løn som... -
eksamen
ForumindlægHej alle, ville lige høre..Hvis man har haft tysk på b niveau og har hævet det på a, og har fået en ny lærer og nyt hold osv. Kan man så godt komme op til eksamen, med noget pensum fra b niveau? Håber der nogen der vil svare.. :) -
eksamen
ForumindlægJeg skal til mat eksamen i morgen, og har brug for hjælp til nedestående spørgsmål beskriv et eller flere eksempler på en situation hvor man kunne være interesseret i at foretage en stikprøve Demonstrer vha. eksemplet hvorledes man kan foretage en uafhængighedstest -
Eksamen
ForumindlægHey.. er der nogen her fra der ved hvordan en kemi eksam forgår.. jeg har ingen anelse på hvordan det er!! -
Dansk eksamen - nyhedsartikel
ForumindlægHej :) Jeg skal op til eksamen imorgen i Dansk. Jeg skal op i prøveform B, som betyder at jeg skal forberede mig hjemmefra. Det foregår ligesom en engelsk eksamen Jeg har trukket emnet nyhedsartikel og har slev fundet en artikel. Jeg er næsten færdig, men det er bare ikke langt nok. Jeg tænkte på... -
DIO mundtlig eksamen
ForumindlægHej, jeg skal op i dio mundtlig eksamen på tirsdag d. 11/06-13. Jeg er meget forvirret omkring, hvordan jeg skal opstille min powerpoint og hvad jeg skal snakke om under eksamen. Jeg skriver i engelsk og iø. Altså jeg har om finanskrisen i USA, hvordan det har udviklet sig. Jeg overvejer at f... -
At eksamen talepapir
ForumindlægHej alle Jeg har et spørgmål omkring at eksamens talepapir. Det er sådan at min at partner har været til eksamen idag, og fået en del rettelser til vores usarbejde synopsis. Bla. at fagene ikke var ordentlig repræsenteret mht. den engelsker analysemetoder og de samfundsvidenskabelige begræber o... -
Eksamen.
ForumindlægHej alle, Jeg er desværre i den uheldige situation, at jeg har trukket billedkunst til eksamen om omkring en måned! - Og jeg kunne godt tænke mig at vide, hvad det kræver for at opnå en god karakter? - Da jeg nok har været en del doven i timerne (hvilket har resulteret i, at jeg skal knokle fremo... -
HJÆLP TIL EKSAMEN!
ForumindlægHej! Jeg har en eksamen imorgen, men jeg mangler stadigvæk at svare på to spørgsmål som jeg har prøvet at lede efter over alt men uden noget svar. Jeg håber at der er nogle af jer der vil svare på disse to spørgsmål: 1. Hvordan nogle salte danner basiske opløsninger, når de opløses i vand. 2. Hv... -
eksamen?
Forumindlægjeg skal op i dansk i morgen. er det nødvendigt at læse sit pensum igennem inden man skal op? -
Eksamen
ForumindlægHej, jeg skal op i Mundtlig Dansk og trukket "Det Barske liv" som er min fordybelsesområde. Jeg ville gerne spørge jer om i ikke kunne hjælpe mig med at finde tekster der omhandler "Det Barske liv". -
Eksamen .. Det haster
ForumindlægHeej alle sammen .. Jeg skal op til geografi i morgen .. Ville spørge hvordan det er? Altså er det fra geografi-tjek man løser prøven eller andre websiter?? -
Eksamen
Forumindlæghej mennekser.. der ike så mange der svarer men det er virkelig vigtigt -.- vil ikke være sød at skrive de tekster som man kan trække til dansk eksamne?:D
