Søgning på: biologi i fokus. Resultater: 4041 til 4060 af 14099
  • hjælp!

    Forumindlæg
    Heey Hvis der er nogen som er god til biologi. så skriv lige til mig, da jeg har nogle spørgsmål om DNA.
  • Hjælp hurtigt!

    Forumindlæg
    Er der en jeg må sende mit biologi til, og lige tjekke at det er rigtigt skrevet? ;) (Gæring)
  • forslag

    Forumindlæg
    hej jeg skal skrive en biologi rapport om livets opståen hvad for nogle teorier synes i jeg skal bruge?
  • rapport

    Forumindlæg
    Nogle der vil være sød at hjælpe mig med en rettelse af en biologi rapport ? Haster - på forhånd tak :)
  • sso om diabetes

    Forumindlæg
    en venlig sjæl der ville rette min sso opgave ?? om diabetes Biologi B
  • sro

    Forumindlæg
    hvilke metoder bruger man i sro i Biologi, hvis man ikke har nogle forsøg eller beregninger med?
  • Hvor er ozonlaget tyndest?

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har et spørgsmål omkring biologi. Spørgsmålet er: Hvor er ozonlaget tyndest? Håber I kan hjælpe mig!!
  • Biologirapport

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal aflevere en biologi rapport om et vandløb, og på den første side skal der være en indholdfortegnelse hvad består sådan en af?
  • Hjælp

    Forumindlæg
    Hej er der nogen som kan hjælpe mig med et par spørgsmål, indenfor faget biologi?
  • Spørgsmål hjælp

    Forumindlæg
    Hej er der nogen der kan hjælpe med et par spørgsmål, i faget biologi, det er på c-niveau. Tak på forhånd
  • Et hurtigt spørgsmål og ikke hjælp!

    Forumindlæg
    Hey, er der nogle der ved hvad 63% i biologi svarer i karaktere? Tak på forhånd:)
  • SRP-Pesten-kilder

    Forumindlæg
    Hej er der nogen der kan hjælpe mig med at finde kilder. Jeg skriver om pesten i historie og biologi :)
  • Mutationer!

    Forumindlæg
    Hej! Fik dette spørgsmål til en biologi essay: "Er mutationer farlige? og hvorfor?"
  • Lektiehjælp

    Forumindlæg
    Jeg har brug for hjælp til biologi i gymnasiet så jeg vil gerne vide om hvordan kan få hjælp til det
  • Beskrive billede af den næringsfattige og den næring sø

    Forumindlæg
    kan du beskrive denne figur 186 biologi til tiden den næringsfattige og den næring sø
  • Nemme begreber?

    Forumindlæg
    Er der nogen af jer der lægger inde med en masse begreber inden for fysik og biologi?
  • Forsøg med plast

    Forumindlæg
    Hej er der nogle der kender, nogle biologi forsøg med plast? Med fremgangsmåde måde osv
  • Burde jeg skifte gymnasie?

    Forumindlæg
    Hej, Jeg står i den underlige situation, at jeg for høje karakterer i de fag der ikke er mine hovedfag i min linje, mens jeg for halvdårlige-moderate i mine hovedfag. Jeg går på Kemi-Biologi linjen på en HTX, og jeg er næsten færdig med første år. Indtil viderer har jeg kun fået 10-12 i engelsk,...
  • Valg af linje i gymnasiet?

    Forumindlæg
    Jeg går i 9. klasse og har besluttet mig for, at jeg gerne vil på STX: Jeg er meget tværtifaglig, men ved ikke, hvad jeg vil i fremtiden - hvilket gør, at jeg gerne vil have alle mulighederne, når jeg engang har huen. Til gengæld er jeg virkelig i tvivl om, hvilken linje der er smartest for m...
  • ?Forklaring?

    Forumindlæg
    Hej. Kan nogen forklare mig kort og enkelt hvad bioteknologi går ud på / hvad det er? :) Tak :)