Søgning på: biologi i fokus. Resultater: 4041 til 4060 af 14099
-
hjælp!
ForumindlægHeey Hvis der er nogen som er god til biologi. så skriv lige til mig, da jeg har nogle spørgsmål om DNA. -
Hjælp hurtigt!
ForumindlægEr der en jeg må sende mit biologi til, og lige tjekke at det er rigtigt skrevet? ;) (Gæring) -
forslag
Forumindlæghej jeg skal skrive en biologi rapport om livets opståen hvad for nogle teorier synes i jeg skal bruge? -
rapport
ForumindlægNogle der vil være sød at hjælpe mig med en rettelse af en biologi rapport ? Haster - på forhånd tak :) -
sso om diabetes
Forumindlægen venlig sjæl der ville rette min sso opgave ?? om diabetes Biologi B -
sro
Forumindlæghvilke metoder bruger man i sro i Biologi, hvis man ikke har nogle forsøg eller beregninger med? -
Hvor er ozonlaget tyndest?
ForumindlægHej. Jeg har et spørgsmål omkring biologi. Spørgsmålet er: Hvor er ozonlaget tyndest? Håber I kan hjælpe mig!! -
Biologirapport
ForumindlægHej, jeg skal aflevere en biologi rapport om et vandløb, og på den første side skal der være en indholdfortegnelse hvad består sådan en af? -
Hjælp
ForumindlægHej er der nogen som kan hjælpe mig med et par spørgsmål, indenfor faget biologi? -
Spørgsmål hjælp
ForumindlægHej er der nogen der kan hjælpe med et par spørgsmål, i faget biologi, det er på c-niveau. Tak på forhånd -
Et hurtigt spørgsmål og ikke hjælp!
ForumindlægHey, er der nogle der ved hvad 63% i biologi svarer i karaktere? Tak på forhånd:) -
SRP-Pesten-kilder
ForumindlægHej er der nogen der kan hjælpe mig med at finde kilder. Jeg skriver om pesten i historie og biologi :) -
Mutationer!
ForumindlægHej! Fik dette spørgsmål til en biologi essay: "Er mutationer farlige? og hvorfor?" -
Lektiehjælp
ForumindlægJeg har brug for hjælp til biologi i gymnasiet så jeg vil gerne vide om hvordan kan få hjælp til det -
Beskrive billede af den næringsfattige og den næring sø
Forumindlægkan du beskrive denne figur 186 biologi til tiden den næringsfattige og den næring sø -
Nemme begreber?
ForumindlægEr der nogen af jer der lægger inde med en masse begreber inden for fysik og biologi? -
Forsøg med plast
ForumindlægHej er der nogle der kender, nogle biologi forsøg med plast? Med fremgangsmåde måde osv -
Burde jeg skifte gymnasie?
ForumindlægHej, Jeg står i den underlige situation, at jeg for høje karakterer i de fag der ikke er mine hovedfag i min linje, mens jeg for halvdårlige-moderate i mine hovedfag. Jeg går på Kemi-Biologi linjen på en HTX, og jeg er næsten færdig med første år. Indtil viderer har jeg kun fået 10-12 i engelsk,... -
Valg af linje i gymnasiet?
ForumindlægJeg går i 9. klasse og har besluttet mig for, at jeg gerne vil på STX: Jeg er meget tværtifaglig, men ved ikke, hvad jeg vil i fremtiden - hvilket gør, at jeg gerne vil have alle mulighederne, når jeg engang har huen. Til gengæld er jeg virkelig i tvivl om, hvilken linje der er smartest for m... -
?Forklaring?
ForumindlægHej. Kan nogen forklare mig kort og enkelt hvad bioteknologi går ud på / hvad det er? :) Tak :)
