Søgning på: engelsk eksamen 2008 stx. Resultater: 4301 til 4320 af 58387
  • Gratis Nudansk og engelsk-engelsk.

    Forumindlæg
    Hvis du kender en god gratid nudanskordbog, som kan downloades lovligt, må du gerne smide et link her. Ligeledes må du, gerne smide et link til en engelsk-engelsk gratis ordbog, som kan downloades ned på computeren. På forhånd tak. (jeg har søgt på emnet, men jeg har ikke kunnet finde noget bru...
  • Forskel på fysik A og fysik B - STX

    Forumindlæg
    Hvad vil I sige, er de største forskelle mellem fysik A og fysik B i STX gym?
  • Laveste niveau: Mat. A hhx eller stx?

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal tage matematik på A niveau, for at supplere, men kan ikke helt beslutte mig for om jeg skal vælge stx eller hhx matematik. Er det muligt generelt at sige noget om hvilket af de to, der har det laveste niveau?
  • engelsk sætning

    Forumindlæg
    Hvordan skriver man: en smule tyk på engelsk?
  • engelsk OrdBog

    Forumindlæg
    Hej.-..kan i hjælp mig med at finde en God engelsk-Dansk Ordbog Online.... tak på forhånd...
  • Tysk eksamen B niveau taksonomiske niveauer

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal til eksamen i tysk snart. Men når man skal analysere en tysk tekst, skal man først redegøre og derefter analysere. Men hvordan kan man analysere en teskt om f.eks. murens fald? I et eventyr kan man komme ind på eventyrtræk osv, men hvad med andre tekster? Håber i kan hjælpe :)
  • Stx Biologi A 3. juni 2013

    Forumindlæg
    Hej Er der nogen som har lavet en besvarelse af "Stx Biologi A 3. juni 2013" opgaven Helst opg 1, som omhandler pelsfarve ved ulve. Jeg vil meget gerne have lidt hjælp:) Opgaven er vedhæftet.
  • Facit til skriftlig fysik A niveau STX - 28-05-2018

    Forumindlæg
    Er der nogen, der ligger inde med facit til skriftlig fysik d. 28-05-18?
  • STX - MATEMATIK B 22 MAJ. 2015

    Forumindlæg
    Hej! Er der nogen af jer, som har været oppe i MAT B - STX 22 MAJ 2015? Var selv oppe og kan egentlig ikke vente til at se resultatet! :-D
  • "Hit ord" til eksamen i kong ødipus

    Forumindlæg
    Jeg skal til eksamen om en uge, og må indrømme mine noter stinker. Men jeg kan se på de fleste posts herinde at det der tæller er at fyre en masse af de fagudtryk af der kan bruges på teksten.Er der nogen der kan opremse dem - udover hybris/nemesis.og så lige en ting til. Hvad betyder sofrosyne
  • skvadderhoved på engelsk

    Forumindlæg
    Hvad hedder skvadderhovede på engelsk
  • Pensum til 1. delprøve Mat A STX

    Forumindlæg
    Hej alle Skal op til skriftlig matematik her imorgen, og vil i den anledning læse op på diverse formler til 1. delprøve da jeg gruer for at glemme noget. Er der noget der har en præcis betegnelse af hvilke ting der forventes at man kan huske til den 1. delprøve? På forhånd tak :-)
  • STX Kemi A August 2009 Besvarelse

    Forumindlæg
    Hej. Jeg ville høre om der var nogle der havde besvarelsen til Kemi A August 2009, eller bare lå inde med nogle af svarene?
  • 2 24 timers eksamen på 1 dag

    Forumindlæg
    Nogen der kender reglerne for, hvis man har to 24 timers eksamener på samme dag? PROBLEMET: Jeg trækker engelsk mundtlig 24 timers eksamen kl 9. onsdag. Skal op kl 11 torsdag, men torsadg kl. 9, skal jeg trække samfund 24 timer og op fredag. Samfunds eksamen foregår i grupper og de andre er jo...
  • Dansk terminsprøve stx, hvor lang tid?

    Forumindlæg
    Hej jeg skal til terminsprøve i skr. dansk på mandag og går i 3.g på en STX. Jeg har nok ikke været tilstede, da vi fik det oplyst, men hvor lang tid har man til denne terminsprøve? Kan 6 timer virkelig passe? På forhånd tak :)
  • Fysik B (stx, 2g) - hvilke emner?

    Forumindlæg
    Hvilke emner gennemgår man på 2-året? Første har gennemgået den der bog Orbit C, og andre bilag. Men HELT konkret hvilke emner plejer man at gennemgå i 2g?
  • Skriftligt Mat A STX 24 maj 2013

    Forumindlæg
    Hej derude :) Nogen der er søde og ligge deres besvarelse af eksamenssættet fra den 24. maj 2013 herind? :) Eller bare skrive facit??? Mvh
  • Skriftlige karakterer HF/STX- nogen der har fået ?

    Forumindlæg
    Nogen der har fået deres skriftlige karakterer endnu ? Der var censormøde i går så håbede lidt på at få dem at se i dag. Hilsen Siiilas :)
  • HTX / STX? Help me with the decision!

    Forumindlæg
    Hej derude. Jeg er igang med at vælge min videregående uddannelse efter 9. klasse. Jeg havde allerede HTX i tankerne som min første prioritet, men har sådan tabt lysten til HTX. Ser STX & HTX som utrolige gode uddannelsesmuligheder. Jeg er jo god til matematik, biologi og samfundsfag osv., s...
  • En ukendt tekst til mundtlig eksamen (HHX A)

    Forumindlæg
    Hej Jeg søger nogle ukendte tekster jeg kan trække til mundtlig engelsk, da jeg sidder og gerne vil øge det at komme op i en ukendt tekst. Jeg har prøvet Google, dog uden held.