Søgning på: engelsk eksamen 2008 stx. Resultater: 4441 til 4460 af 58387
-
FACIT: Matematik B STX 23. maj 2017
ForumindlægMatematik B, 23 maj facit. Hvis jeg har overset en opgave, eller lavet en afrundingsfejl så må I gerne kommentere det! Jeg kar kun løbet sættet hurtigt igennem. Jeg ved, at Studienet uploader løsninger med metoder osv, så dem kan I kigge på når de er færdige. Delprøve 1 Opgave 1 a) Opgave 2 a... -
Stx Mat A 6. dec 2013?
ForumindlægHej :) jeg har lidt problemer med dette sæt. nogen der ved om der er en opgave besvarelse af dette eksamenssæt nogen steder? stx133-MAT/A-06122013 - Fredag den 6. december 2013 kl. 9.00 - 14.00 tak på forhånd (hvis der kommer nogle svar :P) ps opgave sættet ligger vedhæftet -
Eksamen - The American Dream(Barack Obama tale)
ForumindlægHey Jeg har lige trukket et eksamensspørgsmål i engelsk B. Hvor temaet er: The American Dream Jeg har fået udleveret et uddrag af Barack Obama's tale, november 7 in Bettendorf, Iowa. Har I nogen gode ideer/råd eller gode pointer så kom med dem På forhånd tak Her er præcis den tale som j... -
SSO I ENGELSK
ForumindlægJeg har besluttet mig for at skrive min sso i engelsk, men jge ved ikke hvad jeg skal skrive om, for alle emner jge havde tænkt har min vejleder sagt nej til. så nu tænkte jeg på at skrive om IRA eller konflikten i Nordirland, nogen der kan anbefale dette, og som måske kunne fortælle hvad deres o... -
engelsk stil
Forumindlægheeejjjj.. jeg er i gang med at lave en masse afleveringer. jeg er rigtig bagud pga en del personlige problemer. så derfor vil jeg lige høre om der er nogen der gider læse min engelsk stil igennem. den fylder ca 2-3 sider. hvis det er muligt for nogen af jeer, så skriv endelig. mvh L -
FACIT: Matematik B STX 18. maj 2017
ForumindlægMatematik B, 18 august facit. Hvis jeg har overset en opgave, eller lavet en afrundingsfejl så må I gerne kommentere det! Jeg kar kun løbet sættet hurtigt igennem. Jeg ved, at Studienet uploader løsninger med metoder osv, så dem kan I kigge på når de er færdige. Jeg har forsøgt at huske at skriv... -
Engelsk synopsis
ForumindlægHvad skal man have med i en engelsk synopsis.? -
24 timers eksamen "Mellemkrigstiden - 2. Verdenskrig"
ForumindlægHej Jeg skal op til 24 timers eksamen, og har trukket emnet "Mellemkrigstiden - 2. Verdenskrig". Jeg er dog lidt i tvivl om en god problemformulering. Mine materialer er som følgende: "Keynes' krisebekæmpende teorier" - Handler og at Keyne har fremsat nogen teorier som ... -
Engelsk sygeeksamen
ForumindlægGodeftermiddag..Er der nogen herinde, som har var op i engelsk sygeeksamen 2005? Eller ved hvad titlen på stilhæftet til engelsk på høj niveau på matematisk linje hed?på forhånd tak. -
Funktion af to variable (Stx matematik A december 2019)
ForumindlægHej venner Jeg sidder fast ved en matematikopgave og har brug for hjælp til at komme videre. Emnet her har vi gennemgået efter nedlukning af Danmark, så har lidt svært ved at lave den. Jeg håber at nogle af dygtige matematikere her inde på studieportalen, vil hjælpe mig med at løse opgaven. Det ... -
- JUST LIKE THAT TEKST - HAR VIRKELIG BRUG FOR HJÆLP TIL ENGELSK
ForumindlægHej Er der nogen som har en anaylse eller et resumé af Teksten: JUST LIKE THAT - MICHAEL RICHARDS?? SKAL VIRKELIG BRUG DET - skal til eksamen imorgen. SOMEONE HELP ME! -
TEP - Historie / Engelsk (Dansk vestindiske øer)
ForumindlægHey SP Jeg er igang med at skrive TEP, som er et tværfagligt eksamensprojekt på andet år, VUC HF. TEP'en bliver udarbejdet i form af en synopsis på max. to sider, som bare skal indholde stikord til fremlæggelsen af den til eksamen til sommer. Jeg har valgt at det skal være Historie (da jeg ... -
Engelsk mundtlig # Amish # Søger viden # 9. klasse
ForumindlægDavs, jeg søger faktalink (eller bare viden) om Amish, som jeg vil bruge til mundtlig engelsk eksamen i 9. klasse. Jeg søger viden om religionen og deres kultur i det hele taget. Så søger jeg også faktalink om hvad de kalder "Devil's Playground", altså når en amish person fylder 1... -
Sagprosa på engelsk?
ForumindlægHvad hedder sagprosa på engelsk? -
Engelsk oversættelse
ForumindlægNogle søde sjæle der vil hjælpe med at rette en oversættelse på engelsk? :) -
Hjælp det engelske klassesamfund
ForumindlægHej. Sidder på sidste SRP dag og kan ikke finde en kilde der siger noget om den engelske arbejderklasses økonomiske situation i 70'erne. den behøver ikke at være lang og udførlig, men bare et eller andet der kan bakke min påstand op Jeres hjælp ville være smaddergod! (: -
Engelsk på Økonomistudie
ForumindlægHvordan er niveauet med engelsk på studiet, samt hvor meget engelsk er der, da mit engelsk er okay, ikke godt, men heller ikke dårlige. -
STX eksamensopgaver 9.032 opg b
Forumindlæghejsa har lige lidt problemer med opgave b i 9.032 i stratosfæren kan trykket (målt i mb) for højden mellem 11km og 25km beskrives ved en funktion givet ved regneforskriften: p(h)=226e^(-0,157(h-11)) b) giv en beskrivelse af, hvorledes trykket ændrer sig med højden, og i... -
Dansk/Historie opgave 1.g STX
ForumindlægHEj SP Har bruge for hjælp til at skrive en opgaveformulering i den større opgave i 1.g. Jeg valg desuden valgt "Dansk" Mit emne er romantismen, jeg ved bare ikke hvilke tekster jeg bør forholde mig til og og perspektivere om, eller hvilke forfattere der er en god ide at få med. -
STX Matematik B maj 2009
ForumindlægHej. Er der nogen der ligger inde med eksamenssættet til denne opgave? Er virkelig i nød. Min mail er [email protected] Håber der er en der vil forbarme sig over mig. God weekend!:)
