Søgning på: engelsk eksamen 2008 stx. Resultater: 4621 til 4640 af 58387
-
rette engelsk
ForumindlægHej mennesker.. er der nogen som har lyst til at rette en engelsk tekst på KUN 9 sætninger håber i gerne vil.. Sender den til jeres indbakke:) På forhånd tak :) -
En der er dygtig til engelsk?
ForumindlægEr der en der er dygtig til engelsk som kunne tænke sig at hjæple mig med at rette en oversættelse?? Ville være super dejligt hvis der hvad nogle der gad. -
engelsk aflevering
ForumindlægHejer der nogle der har lavet en engelsk aflevering der hedder "Sweet lady"??? jeg går i 2 året på gymnasiumkan nemlig ikke finde ud af dentak tak -
engelsk rettelse?
ForumindlægHEEEY! Jeg vil høre om der er nogle søde sjæle som har lyst til at rette min engelsk stil? Den er på 3 sider :-) Mange hilsner! -
Engelsk teminsprøve
ForumindlægHej, jeg har teminsprøve næste uge, og ville vide hvad i kunne anbefale mig, som jeg kunne gøre, til øvelse? Forresten er ikke lige den bedste til engelsk På forhånd tak. Mvh Zahra -
4 små opgaver B-niveau STX
ForumindlægHej. Jeg har behov for hjælp til 4 små opgaver. Jeg har selv bøvlet med dem i en times tid-1½ og kan simpelthel ikke finde ud af det. Der må benyttes lommeregner til alle opgaverne, jeg ligger selv inde med en TI-Nspire™ CAS. Opg. 3. Om den eksponentielle udvikling f gælder, at ... -
Syerske på engelsk?
ForumindlægHvad hedder syerske på engelsk? Min ordbog kender ikke dette ord.. Hjælp? -
Engelsk - sætninger
ForumindlægHej Er der nogle der har muglihed for at rette et par engelske sætninger ? -
Engelsk Terminsprøve
ForumindlægHej Er der nogle af jer der har været op til Engelsk Terminsprøve i A niveau? -
Ophobningloven på engelsk???
ForumindlægHej Er der nogen, der kan fortælle mig hvad ophobningloven hedder på engelsk? Det ville være til en stor hjælp, tak! -
God til engelsk?
ForumindlægHar brug for hjælp til at forklar noget engelsk, en som kan hjælpe???? -
eksamen, spørgsmål
ForumindlægEr der nogen som har en god ide til hvordan jeg bedst muligt kan øve mig til den skriftelige eksamen imorgen? Tak -
Hjælpemidler eksamen
ForumindlægMå man have bøger ud over de som står på pensumopgivelsen med under forberedelsen til mundtlig eksamen biologi c hf? -
Engelsk - spørgsmål
ForumindlægHvordan oversætter man "ønsket blev efterkommet" på engelsk? -
Afgangsprøve engelsk
ForumindlægHej, er der nogen, der ved, hvor lang tid man har til afgangsprøven i engelsk? -
navneord på Engelsk
Forumindlæghvad er reglerne med navneord. hvordan skal men bøje et navneord på Engelsk -
Haster!!!! brug for Lidt matematik hjælp!!!!!!! (STX 1.g - Mat niveau A)
ForumindlægHej, jeg har lidt problemer i matematik, kan slet ikke finde ud af de her opgaver, håber nogen har lidt tid til at hjælpe mig. Dey handler om Trigonometri. Opgave 1) Trekant 'ABC' er retvinklet med C = 90 grader. Beregn de manglende sider og vinkler, når: A = 43 grader og c = 34,9841 B = ... -
AT-eksamen: metoder i dansk og samfundsfag - emne: 1984 af George Orwell.
ForumindlægJeg skal til eksamen i AT på mandag, og er derfor igang med at forberede mit talepapir. Jeg har lidt problemer med at beskrive metoderne, jeg har brugt til at nå frem til min konklusion, så måske er der nogen der kan hjælpe mig? Jeg skriver om George Orwells roman "1984" i fagene dansk... -
engelsk stil
Forumindlæghey!er der nogle der har tid og lyst til lige at kigge en lille engelsk stil igennem på omkring 500 ord i gennem? så kan jeg lige sende den til [email protected]:) -
engelsk!!!rette
Forumindlæghej allesammen! jeg har brug for hjælp. er der nogen, som er intresseret i at rette en engelsk stil. den er ikke lang. den er kort. ???please??? jeg vil sende den under privat besked.
