Søgning på: historie noter hf. Resultater: 4681 til 4700 af 33009
-
Emner til SRP
ForumindlægHar i nogle gode ideer til emner til fagene biologi A og historie A man kunne skrive om? eller fagene biologi A og psykologi C? -
euripides elektra
ForumindlægHejJeg ville lige hører efter om der ikke var nogle som havde nogle noter til faget Old. om bogen "Euripides Elektra" Det ville bare være toppen!Hvis I vil være så venlige at sende til min mail ville jeg være taknemmelig! Med Venlig HilsenJesper [email protected] -
Old eksamen - HJÆLP
ForumindlægHej Venner. Jeg skal til old eksamen, og har brug for hjælp til Homer. Hvis i sidder med nogle noter til: - Homers Iliade: Sang 21: Gudernes kamp - Homer: Odysseen, 8, sang : Gudernes elskov Så må i meget gerne sende dem til mig! Tak på forhånd :) -
Tror at jeg dropper ud
ForumindlægHver dag er jeg i gang med lektier 24/7. Og problemet er hver gang kan jeg ikke fínde ud af det og det er også ret irriterende at tænke på at folk som arbejder kan det på få minutter, mens jeg skal bruge 24 timer på det JEG ER GODT TRÆT AF DET! Jeg har grædt hele aftnen igår aftes om en stil so... -
HJÆLP!
ForumindlægHej. Jeg er 17 år gammel, og går pt. på STX (2.g). Eller det betyder, at det gjorde jeg. Jeg gik i midten af 2.g ned med angst og voldsom depression. Jeg havde det dårligt psykisk, da jeg var under et kæmpe karakterpres. Jeg havde et snit på lige under 10, da jeg knækkede på det. Jeg blev syg... -
EP Opgave
ForumindlægHey folkens! jeg skal til at skrive eksamens projekt på Hf, men er i tvivl om hvordan den skal se ud, så tænkte på om der ikke var en der havde en opgave liggende? -
Medieanalyse!!! (Help)!
ForumindlægHej! I min AT opgave skal jeg lave en medieanalyse på en dokumentar, der minder lidt om programmet Sporløs. Nogle der har nogle noter til medieanalyse, Hvad skal med - osv. God ferie ellers.! -
karakterberegning, betydning af fag.
Forumindlæghejsa jeg er på særlige betingelser i 3g. men jeg har dumpet i historie idag 00, fordi jeg misforstod fuldstændig. jeg ved at A_nivaeau fag tæller for 2 krakterer, men når man er på særlige betingelser gælder det så for 4, for man for jo ikke den sidste åarskarakter. tænkte bare på det. hvis der ... -
oldnoter til billeder?
ForumindlægEr der nogle der har haft bogen "oldtidens grækenland" med en masse vaser og billeder i? hvis ja, ville jeg blive super glad hvis der var nogle der havde skrevet noter til billederne og vaserne? har en hel oversigt jeg skal kunne til eksamen, og må indrømme at old ikke lige er mig :) a... -
hvilken betydning har titlen i forho
ForumindlægHvilken betydning har titlen i forhold til historien? -
The Whaler... HJælp til rettelser
Forumindlæghåber der er en venlig sjæl der lige vil kigge det jeg har skrevet igennem indtil videre. staver ikke så godt så en hjælpende hånd ville gøre under værker. Hilsen T.J The Whaler In the short story The Whaler, you meet a young boy, and an old man. The young boy had always looked upon the old m... -
Kumulerede Frekvens??
ForumindlægJeg ønsker svar på hvad den kumulerede frekvens er? -
Dumpede matematik A
ForumindlægJeg dumpede matematik A skriftligt og bestod det på b-niveau. Ville det være muligt for mig at læse matematik A om? -
Spørgskema
ForumindlægHej vil I ikke lige svare på det her spørgeskema? Hvad er dit køn? K___ / M___ Hvad er din alder? ____år Hvilken uddannelse har du? Lang uddannelse (5år og op)____ Mellemlang uddannelse___ Studerende___ Selvlært___ Ingen uddannelse___ Andet___ Fra hvilket af følgende med... -
Valg af fremtid?
ForumindlægJeg står i øjeblikket overfor valget, om jeg skal fortsætte på min nuværende gymnasielle linie eller skifte.. Og jeg er ærlig talt lidt i tvivl. Er det ikke noget med, at man kan forsøge sig med sådan nogle tests? Jeg har engang prøvet en herinde på nettet med hvilke uddannelser som ville passe... -
VUC enkeltfag, betalingen?
ForumindlægHej Er der nogle der ved om man kan søge om hjælp til at betale VUC enkeltfag? Udover ens SU..? Nogle erfaringer? - Sam -
Udregning af gennemsnit
Forumindlæghttp://softit.dk/snit.asp Kan man regne med denne side regner ens gennemsnit rigtigt ud? :-) -
Aalborg Studenterkursus, er det et godt valg?
ForumindlægHej mennesker :) Jeg er 17 år gammel og på nuværende tidspunkt går jeg i 2.g på Aalborghus gym. Jeg er på den naturvidenskabelig retning, som har virkelig været en udfordring, og nu er jeg kommet til det punkt, hvor jeg ikke kan klar det mere. Jeg har overvejet, at starte på en 2-årig STX på ALL... -
Vektorer
ForumindlægJeg har fået stillet en opgave om vektorer og jeg er lidt blank på det område.. 1. Definer en voktor på den koordinater 2. Vis regenreglerne for vektor koordinater 3. Bevis længdeformlen for en vektor. 4. Definer skalarproduktet for vektorer og bevis formlen a*b=|a||b|cos(v) og illustrer si... -
statisk
Forumindlæghej hvad er endelige en kumuleret frekvens
