Søgning på: dan turell gennem byen en sidste gang. Resultater: 521 til 540 af 127115
-
hjælp retning af stil! har rettet hvad jeg kan :) bare gennem læs den og sig om jeg skal rette noget
ForumindlægThere are talent shows all over the world; some might be bigger than others. Many of us have may heard of American Idol, X Factor or Britain’s Got Talent. All these shows have different titles, but in the end, it’s all about the same thing, that is to find the greatest performer or th... -
Igennem eller gennem??
ForumindlægHej bliver altid i tvivl om det hedder igennem eller gennem hvad hedder det? klarer sig igennem/gennem ungdommen. rejsen igennem/gennem barn til voksen -
Hvor mange år varer det, før der er 28.300 indbyggere i byen?
ForumindlægHar til opgave at finde ud af, hvor mange år det varer, før der er 28300 indbyggere i en by, som har en vækst på 3% om året og har pt 12000 indbyggere :) -
Bestem den løsning f(x)til hvis graf går gennem punktet...
ForumindlægBestem den løsning f(x)til y' = -(2x+5)y = 0, hvis graf går gennem punktet (1,e). Jeg er ret sikker å at man skal bruge formlen y' + a(x) * y = b(x) med den fuldstændige løsning værende y = e-A(x) ∫b(x)*-A(x)dx+c*e-A(x), hvor A(x) er stamfunktionen til a(x). Men jeg ved ikke hvordan... -
Gennem Rosenborg have
ForumindlægEr der nogen som har teksten til Herman Bangs "Gennem Rosenborg have"? Jeg har søgt på internettet, men kan ikke finde den. På forhånd tak. -
Hvordan dannes sne?
ForumindlægHej :) Ja, hvordan dannes sne? :) -
Dannelse af regnbue
Forumindlæghej jeg skal i fysik lave et projekt om, hvordan en regnbue består, og til det har jeg lavet en teori afsnit. Så vil jeg lige høre om der var nogen der ude, som lige kunne hjælpe mig med at tjekke mit teori afsnit igennem og evt fortælle noget jeg kan gøre bedre eller rette. Hvis der er nogen ... -
En gang, engang eller ingen gang
ForumindlægGodaften hvad er forskellene på disse ord: En gang, engang og ingen gang? Kom meget gerne med eksempler -
Orkan dannelse
ForumindlægEn der kan forklare hvordan en Orkan dannelse fungere, osv. Har været hist og pist, men ikke kommet til et konkret svar endnu. Takker -
Dannelse af CO2
Forumindlæger dannelsen af CO2 fra reaktionen C+O2-->CO2 en forbrænding? hvad er en ufuldstændig forbrænding helt nøjagtigt? er kravet blot, at der dannes CO i stedet for CO2? -
Dan Brown
ForumindlægHvordan er det nu nu slutningnen er i Dan Browns engle og dæmoner? Er nemlig længe siden jeg har læst den og kan ikke helt nøjagtig huske slutningen. -
Hvordan dannes kobber??
ForumindlægHej Har lige et spørgsmål som jeg ikke ved!! -Hvordan dannes kobber Please svar hurigt!! Kh Mikkel Rasmusen -
Gør rede for, at punkterne danner en plan firkant i rummet.
ForumindlægPunkterne A, B, C og D har koordinaterne A(-2, 3, 2) , B(8, -4, 4) , C(24, -17, 15) , D(14, -10, 13) Gør rede for, at punkterne A, B, C og D danner en plan firkant i rummet. Hvordan kan jeg se det? :-O -
Dannelse eller uddannelse?
ForumindlægHej alle sammen. Kan i komme på nogle fordele og ulemper ved dannelse? Og fordele og ulemper ved uddannelse? Tak. Mvh. -
Dan Turrel
ForumindlægJeg har trukket Dan Turrel i dansk eksame og har svært ved at finde en god novelle af ham. Er der nogen der har nogle forslag til en god novelle fra ham? -
Ne der vil se i gennem?
ForumindlægEn venlig sjæl der lige har ulighed for at tjeckke mit teoriafsnit i gennem? -
Gennem tiderne
ForumindlægHvordan vil I oversætte "gennem tiderne"?For eksempel i: "den største fodboldspiller gennem tiderne".Mit bud er "... through/throughout the times". -
Dan Turéll
ForumindlægNogen der kan karakteriserer Dan Turélls sprog i hans tekster generalt. Endnu bedre kan nogen karakteriser "et udvalg omkring en generation" eller "antologi" af DT.Tak. -
Dan Pontoppidan
ForumindlægHej jeg skal læse ´Vandreren´ af Henrik Pontoppidan - En Epilog. opgaven lyder: Skriv en litterær artikel som skal indeholde analyse + fortolkning af teksten + perspektivering, som placerer dem litteraturhistorisk. Kan nogen hjælpe mig igang. Den skal nemlig afleveres i morgen. -
Dan ionforbindelser
ForumindlægHej :) Er der en venlig sjæl, som vil se på et par opgaver i kemi, hvor jeg skal danne ionforbindelser? Jeg er nemlig VIRKELIG i tvivl, hvorvidt jeg har udregnet dem korrekt eller ej. På forhånd mange tak. Billede er vedhæftet.
