Søgning på: historien om en ung mand. Resultater: 5621 til 5640 af 25374
-
Lille rettelse
ForumindlægHej nogen der kan hjælpe med nedstående sætninger ? :) Hun må selv hente den = elle doit la va chercher? Hun går hen i butikken = Elle va à la boutique? Hun har sort hår = Elle a les cheveux noirs? Hun vil være ung= Elle veut être jeune? Og lyder følgende sætning forkert?: Comme... -
Goethe periode????
ForumindlægHej. Jeg har læst bogen "den unge Werhters lidelser" og er lidt i tvivl omkring perioden. Jeg skal perspektivere til den danske periode. Jeg ved at den er fra den tyske Sturm-und_Drang-perioden... Hvordan hænger det sammen med den danske periode?? Et sted står der at Goethe påvirkede d... -
Valg af roman.. Hjælp meget gerne!! :-)
ForumindlægHej folk :-) Jeg skal læse en selvvalgt roman over sommerferien - meeen jeg aner ikke hvilken jeg skal læse! Kravene for min bog er at den ikke må være alt for lang, helst lidt nyere (ikke gammelt sprog), det må ikke være en ungdomsroman (desværre), men for min skyld den må rigtig gerne handle... -
Rette sætninger - fejl?
ForumindlægNogle der vil kigge efter og se om der er fejl? :) 1) De er stolte over at være bz'ere - Están orgullosos de ser ocupantes ilegales 2) At besætte huse giver mulighed for at møde nye mennesker - Ocupar casas dan la oportunidad de conocer gente nueva 3) De unge har et godt fællesska... -
rettelse af ansøgning
Forumindlægjeg bliver rigtig glad hvis der er en der gider at rette en ansøgning..... Vedr.læreplads som murer. Jeg er en ung fyr på 21 år og har virkelig brug for en læreplads for at færdiggøre min erhvervsfaglig uddannelse. Jeg blev færdig med grundforløbet i 2006 og er lige i skolepraktik. Jeg har søgt... -
Fritidsjob
ForumindlægHejsa... Af uhældige årsager har jeg aldrig haft et arbejde. Derfor vil jeg spørge, hvordan man skal gå til den, når man er ude efter arbejde. Det, som jeg er mest i tvivl om, er, hvor jeg skal søge henne. Der er jo ingen gør noget ud af at give udtryk for, at de mangler nogen. Og selve arbejdsma... -
problemstillinger i hist delen :/
ForumindlægHejsa! jeg er i gang med at skrive AT om AIDS i DK, men kan bare ikke komme videre med problemstillinger til historie delen:( håber i kan hjælpe ! tusind taak på forhånd:) -
3.g's opgave
ForumindlægTja jeg skal ha fundet frem til et emne som jeg gerne vil skrive om. Jeg har valgmulighederne: Dansk, Historie, Engelsk og Matematik. Har i nogle forslag? -
Fortælleren i Homers Odyssé
ForumindlægHvem er fortælleren i Odysséen? Forfatteren er jo Homer, men han starter med at sige "Muse, fortæl mig..." Er det så muserne, der fortæller hele historien? -
Udsagnsled og grundled.
ForumindlægHej med jer. Jeg har virkelig brug for hjælp til en dansk opgave. Jeg skal finde udsagnled og grund i denne sætning: Den 9. april 1940 er en trist dag i Danmarks historie. Jeg har i kan hjælpe mig. -
5 linjer - rettes?
ForumindlægNogen der vil rette disse fem linjer jeg har skrevet? I skal ikke tage jer af historien, det er bare bøjningerne og det der meine/mein/meinem, ein/eine/einem osv? -
Hjælp til dansk
ForumindlægHej jeg har brug for 3 hjælp 1.Vælg et sted i teksten, der optager dig mest. Fortæl om episoden og hvorfor du har valg lige dette sted. 2.find og begrund historiens klimaks ? Hvad var klimaks ? 3. hvordan er miljøet ? Hjælp -
HJÆLP til EP på HF
ForumindlægHar valgt fagene Engelsk og Historie til EP (eksamensprojekt) Hvordan fungere eksamen? Skal jeg snakke englesk eller dansk? Eller begge dele? Hvilke emner kan være gode? -
HJÆLP - dansk
ForumindlægHej:) Jeg har virkelig brug for hjælp til denne her historie, jeg selv har skrevet. Jeg ville bare lige spørge om i kan rette den eller se at i kan gøre noget bedre? Det ville være en stor hjælp. HISTORIEN: Der var engang en gammel landmand, der boede på en gård. Hans kone var desværre gået ... -
ret
ForumindlægDie text handel um ... (rigtigt) Og hvd betyder: Nibelungen, kan ikke finde det i ordbogen? -
AT EMNEVALG. H J Æ L P
ForumindlægHej derude. Jeg sidder ligesom alle jer andre og kæmper med emnevalg i AT Jeg vil gerne skrive i Dansk, historie (med samfundsfaglig vinkel) Er der nogle der har nogle gode ideer? jeg er virkelig helt lost. Jeg aner ikke hvad jeg skal skrive om -
Eksamenslæsning
ForumindlægOkay, jeg keder mig. Er i gang med at læse op til eksamen, religion! Hvis det her er en plat ide, så er det fordi jeg har læst for meget! Jeg har allerede været igennem alt det med at stikke rekorder i minestryger og få 40 mio. point i syvkabale som pause fra læsningen. Men det keder mig også.Jeg... -
SRP - EMNE !
ForumindlægHej alle Jeg tænkte på, hvad der ville være bedst at vælge: Fysik/Matematik el. Kemi / Historie Og jeg tænker på hvordan kobler man så historie og kemi sammen ? er det et problem, hvis man har svært ved at set hvordan den lige præcis kobles sammen ? -
Reklamer på "Studi"
ForumindlægHvis man skal overleve, er det vel nødvendigt med reklamer på hjemmesiden. Det er bare ikke ok at lægge agressive reklamer ind, der agiterer for diverse pengespil. Bliver man fanget ind i det net, får man vanskeligt ved at slippe ud igen, man bliver grebet af spilledjævlen, man forsømmer sin skol... -
Problemer med forståelse af tekst...
ForumindlægHej....Jeg skal have læst en hel historie på TYSK til imorgen som jeg ikke fatter en hak af...Derfor vil jeg høre omder er nogle af jer der havde læst en historie fra bogen Ansichten ved navn:Um 11 Uhr bist du aus der Disco zurück...jeg har nemlig nogle konkrete spørgsmål som jeg netop også skal ...
