Søgning på: historie noter hf. Resultater: 5861 til 5880 af 33009
-
Eksamensspørgssmål HJÆLP. VUC Fyn
ForumindlægHej, kæmpe problem her Jeg skal op til sygeeksamen i Kemi på C niveau Mandag morgen kl 08 ALLE mine noter, eksamensspørgsmål og synopsisser lå på min studiekonto, men den er lige blevet deaktiveret af administrator (Går ud fra det er studiestedet der har fjernet den, da jeg har afsluttet min HF,... -
Jura
ForumindlægHej SP Jeg skal til at starte i 2.HF, og mine karakter er ikke hvor de skal være. Snit pt. på 3.7 Jeg vil spørge jer. Tror i det er muligt for mig at komme ind på Jura efter HF, hvis jeg tager mig sammen i år, og virkelige fokusere i skolen? Jeg ved godt det kun er mig selv der kan tage beslu... -
Jeg tror jeg har valgt forkert
ForumindlægHej Jeg er netop startet på et gymnasie der ligger ca 1,5 time fra min bopæl. Efter første dag står jeg tilbage med en følelse af at jeg har begået en fejl. 1. Transporttiden er lidt lang 2. Jeg kender ikke nogen i klassen, men de fleste kender hinanden godt fordi de bor i nærområde... -
digte
ForumindlægHej vil høre om der er nogen der har analyseret følgende digte af Thøger Larsen "vinternat" og "solsangen" og evt. har lidt noter til digtene eller til Thøger Larsen generelt. -
Seneca: 107. brev til Lucilius
ForumindlægHejj jeg mangler teksten Seneca: 107. brev til Lucilius ? er der ikk e n der kunne hjælpe mig og vedlægge den i et link. Eller bidrage med nogle noter om seneca? -
Odysseen 8. sang og Ovids metamorfoser 4. sang
ForumindlægHej. Er der nogle der ligger inde med noter til Odysseen 8. sang og Ovids metamorfoser 4. sang? Har søgt i forummet og i opgaver, men kan ikke finde noget om disse. Skal op i morgen, så det haster lidt :-) På forhånd tak. -
Sirenenvögel
ForumindlægHej, jeg har trukket en tysk tekst til eksamen der hedder "Sirenenvögel" af Winfried Bruckner. Det ville være super hvis der var nogle der havde nogle noter til denne tekst som i kunne sende til mig :) -
Erhvervsjura
ForumindlægHej hjæææææælp Er der nogle der skulle have noter, opgaver osv. liggende?. For jeg skal starte på Erhvervsjura i den finansielle sektor her i september md. 2008. vil det være en stor hjælp TAK Mvh najjjj -
Prøve i fysik!
ForumindlægHej! Jeg har snart prøve i fysik i 1.g Det er taget ud fra bogen Orbit C. Hvis i har nogen gode noter til fysik der eventuelt refererer til den bog, kunne jeg helt sikkert bruge dem. Mvh. Morten -
Hurtig rettelse af 1 sætning
ForumindlægHe always borrows my roller skates (roller-skates). Because he does not have any of his own. Nogen der kan se fejlen her? -
HJÆLP DET HASTER
ForumindlægHej er der nogen der kan se fejlen i følgende sætning: The important in life is not a matter og making a lot of money ? På forhånd tak -
Sætning
ForumindlægIch hätte schlechte Noten in der Schule Jeg havde dårlige karakterer i skolen Er den tyske sætning korrekt? Tak på forhånd og god weekend -
Optagelse på psykologi
ForumindlægHej alle sammen! Jeg har et ønske om at studere psykologi, så derfor søger jeg ind på psykologistudiet igennem kvote 1. Mit gennemsnit ligger på 11,8, men jeg mangler bestået matematik B, da det er et adgangskrav, så det er jeg selvfølgelig i gang med at læse op. Der er dog måske et problem, men... -
fejlsætninger
Forumindlæghey er der nogen der kan hjælpe mig med de her fejlsætninger I mean intercultural communication is one of the most important things in the world Our second language is English English is a language there is spoken by 2 billion people The globalisation is not always a good thing If you do not s... -
råd til eksamen
ForumindlægHej :) Jeg drømmer virkelig virkelig meget om at komme ind på medicin, når jeg engang bliver færdig med gymnasiet. Jeg skal til eksamen i samfundsfag og psykologi til december, og vil virkelig gerne få 12. Jeg har snakket med mine lærer om at jeg gerne vil læse medicin, og om jeg kan få nogle r... -
dumpet i mat
Forumindlæghvis man får 00 i matematik... og 2 i mundtlig... så har man jo ikke bestået selve matematik på HF.... men kan man få hele sin hf alligevel? -
Hjælp til rettelse - 5 linjer
ForumindlægHej, håber I vil hjælpe mig med at rette det nedenstående oversættelse. På forhånd mange Tak Text: Jeg kender en person der ikke gider at stå op om morgenen. Han kan ikke høre vækkeurene (han har tre), og hans mor må ikke banke på døren. Når han så endelig kommer ud af sengen, gider han ikke at ... -
hvor stammer den ariske tanke fra?
Forumindlægskal i min dansk historie opgave komme ind på hvor det ariske kropsideal egentlig kommer fra, og kan ikke finde noget om det. Er der nogen som ved det eller har et godt link? -
Fra to til én supermagt
ForumindlægHar en historie rapport for til fredag om korea og vietnamkrigen. i opgaven står der at jeg skal gøre rede for de 2 krige. Hvad vil det sige? -
SSO Matematik. Indhold?
ForumindlægHej. Så skal jeg til at skrive SSO men vi har kun fået indformatios om hvad en sso i historie, dansk og engelsk skal indholde. Nu er mit spørgsmål hvad skal man have med i SSO Matematik.
