Søgning på: biologi pensum. Resultater: 5881 til 5900 af 11183
-
FRAVÆR
Forumindlægmå en lærer gene give en en lavere karakter, fordi man har for høj fravær i faget? Altså skal hun ikke kigge på på præsetation i faget, da jeg har været der i mange timer, men pludelig gik det bare den negative retning og min fravær steg....???? -
Skr. årsprøve 2013 hjælp!
ForumindlægHej De årspøver man får, er det gamle eksamens opgaver? -
Hvordan forløber fysik/kemi eksamen?!?!?!
ForumindlægHej! :-D - Jeg skal op i fysik/kemi imorgen. Hvordan foregår den? De "spørgesmål" man trækkker, som man skal lave et forsøg ud af. Kan man godt selv vælge hvad man vil lave fx. tage et forsøg fra nettet? -
Problemformulering på uni?
ForumindlægSkal til at skrive en problemformulering, men er lidt i tvivl om hvordan sådan en skrives bår man nu går på uni? SKrives den bare på samme måde som på gym? Altså tænker på formkrav og sådan? PS: ville være rart me devt. eksempler -
17 år og matematik ikke mig!
ForumindlægHej jeg er 17 år, og går på gymnasium, jeg jeg er ikke den skarpeste ske i skuffen til matematik, jeg har det lige nu på B niveau, det ikke fordi jeg ikke kan klare det, tror godt jeg kan slæbe mig igennem gym med en karakter på 02 - 4.. men ellers ville gerne ha' det sådan jeg ikke skulle s... -
matematik, gode råd ? :)
ForumindlægHej alle. Jeg skal til terminsprøve i mat imorgen.. Og denne prøve, kommer til at betyde meget for mit kommende karekterblad... er der nogle der har gode råd mm ? er der en som ved, hvad jeg kan have med til at spise ? :) man siger, at en banan er rigtig godt at tage med, da men kan koncentrere s... -
Universet fysik formler??? HASTER
ForumindlægHej allesammen. Jeg skal til fysik eksamen i morgen, og jeg har trukket et spørgsmål omkring universet. Jeg skal forklare om verdensbillederne hos de gamle astronomer, hvor jeg skal forklare om Kopernikus, Tycho Brahe og Kepler, samt Newtons opdagelse af tyngdekraften. Ved det moderne billede a... -
Sygeeksamen
ForumindlægHej alle, Jeg kunne godt tænke mig at vide, i hvor god tid skal lærere og censor give besked, om den syeeksamen man skal op til? Håber at i kan hjælpe mig, da jeg har søgt næsten over det hele uden at finde svar Mvh Jamil -
Orbit vs. Vejen til fysik
ForumindlægTil fysik i gymnasiet, hvad vil i så mene er den bedste bog at studere (selvstudie). Orbit el. Vejen til fysik? Hvilken en har best problemer? Hvilken forklarer bedst nye koncepter? Tak for tiden. -
Fysik OL 2014
ForumindlægHej hvornår starter indledende runder for fysik OL? Og hvilke emner skal man have haft for at være forberedt? Vh. -
FML! TYSK MUNDTLIG EKSAMME
ForumindlægFUCK har fået at vide at jeg skal op i tysk mundtlig ! er udduelig til tysk vil bare spørge om hvad det kræver at få 02 i det KRÆVER DET MEGET? kan kun virkelig få ord og har 2 måneder enden jeg skal til eksamen som sagt hvad kræver det for at få 02 i faget mundtlig kræver det meget eller kan ma... -
FSA - Matematik pro/fær
ForumindlægHej alle jer der skal op i problemløsning og færdighed i morgen. Der går rygter blandt lærestaten på min skole om at vi med sikkerhed kommer op i noget med statistik, så vil råde jer til at få styr på det med TYPETAL, MIDDELTAL, MEDIAN, STØRSTEVÆRDI, MINDSTEVÆRDI, VARATIONSBREDDE og KVARTILSÆT ... -
Engelsk disposotion, hjælp!
ForumindlægHejsa SP. Jeg skal aflevere engelsk disposition i morgen og jeg har et probelem, da min engelsklærer siger at der mangler en rød tråd i min disposition, er der nogle der kan hjælpe please! Mvh. Mads -
genetik
Forumindlægspørgsmål 3 i facelist står at hvis det bliver en dreng der er 10% sandsynlighed at han får fænotypen 5 og 90% for fænotypen 4 hvordan????? takk -
Årsprøve
ForumindlægJeg skal til årsprøve i matematik. Jeg har matematik på b niveau, og dette er første år. Hvordan bliver færdighedsregningen og problemregningen? Hvad er nyttigt at tage med udover (formelsamling, notater, bog, lommeregner)? Og er der nogen der kender hjemmesider med formler af diverse? -
Engelsk eksamen - B nivaeu
ForumindlægHej alle :) . Hvordan forbereder man sig bedst til en engelsk eksamen B-nivaeu. Jeg skal op i næste uge, så jeg har forholdsvis god tid :) . Evt. nogle der har været oppe, og som kan give nogle gode råd :) ? -
Forberedelse?
ForumindlægHej folkens. Ville høre om i har nogle konkrete forslag til hvorledes jeg kan forberede mig, til engelsk eksamen A. Har selvfølgelig overvejet at læse det tidligere gennemgået materiale igennem. Er der forslag til hvad der kunne være nyttigt? -
FSA Religion eksamen
ForumindlægHej alle, Da jeg skal til religion eksamen lige rundt om hjørnet, og jeg skal gerne læse lidt om de emner som jeg kan trække: Kristendom, Islam Hinduisme, Buddhisme Men da jeg ikke gider at, læse hele vores grundbog, vil jeg høre om der er nogen der synes der er nogle vigtige ''begivenhe... -
tema eller tekst vigtigst
ForumindlægAng. spansk eksamen mundtlig Hvad er vigtigst at snakke om: selve temaet eller selve teksten man har fået? Jeg skal op om en uge.. -
Jeppe Aakjær: Ved rugskellet
Forumindlæganalyse
