Søgning på: tysk oversættelse øvelse 16. Resultater: 6221 til 6240 af 40403
-
Rettelse- Tysk
ForumindlægJeg har brug for hjælp til rettelse af Tysk " artikel " Det fylder ca. 100 ord.. Eller mindre end en halv side :) Sender besked med teksten, hvis du vil hjælpe :) -
Tysk stil
ForumindlægHej. Jeg ville høre om der var nogle der havde lyst til at rette min tysk stil igennem? I behøver ikke at rette det hele, blot de "dumme" fejl. -
Tysk still om mig selv.
ForumindlægHej jeg har lavet en tysk stil og jeg har retted den men jeg vil være sikkert på om det er godt eller ej og derfor vil jeg spøre en der vil kigge på de idag. Konrakt mig på min Email : [email protected] -
tysk stil
ForumindlægHej. Jeg er i gang med en tysk stil, men min pc vil hele tiden have, at mange af orderne skal være med stor. Skal jeg stole på min pc? KH joachim -
Tysk eksamen? HJÆLP
ForumindlægHej - Jeg er i gang med at lave min tysk disposition til mundtlig eksamen i tysk. Jeg har trukket overemnet "Ich bin jung" og dertil har jeg valgt underemnet "skønhedsidealer". Jeg forstår ikke hvad det vil sige at skulle komme ind på tyske kultur og samfundsforhold, er der en... -
Tysk opgave- HJÆLP!
ForumindlægEr der en venlig sjæl, som vil hjælpe med disse opgaver? -
Sætning på tysk?
Forumindlæg"Han bor i et børnehjem (Kinderheim), fordi hans mor ikke vil have ham."? Tænkte selv: Er wohnt in einem Kinderheim, weil seine Mutter nicht ihn hat will. -
Hjælp til tysk linie
ForumindlægSætningen er: Das Mädchen ging mit der Frau und sah ihr Laden (m). Jeg kan ikke finde ud af hvilken endelse der skal være på ihr. Jeg mener det skal være ihren men er ikke sikker, nogle som kan hjælpe?? -
Tysk grammatik
ForumindlægOpføre sig ordentligt = sich gut benehmen Opførte sig ordentligt = ? -
Tyske udtryk
ForumindlægHvordan siger man: Man skal ikke latid følge det første udtryk: ?Mit but: Man soll nicht immer dem ersten Eindruck folgen -
tysk tekst
ForumindlægEn der kan hjælpe med at rette den her teskt? Det vil betyde meget!:) Ich finde Extremsport cool. Ich darf nicht selbst aber ich finde ständig dass es ist cool. Ich finde auch dass Leute welcher mache Extremsport ist cool. Man soll habe viele Mut um zu mache Extremsport oder verrückt gewesen. B... -
Oversættelse s. 83 opg. 4 i alles in allem
ForumindlægDet er noget med relative pronominer. i skal bare rette fejlene. tak på forhånd 6. Foran os ligger havet, som (der) sejler mange skibe på "Vor uns liegt das Meer, wie viele Segelschiffe" 7. I døren er der et nøglehul, som man kan høre alt igennem. "Die Tür ist ein Schlüsselloch,... -
tysk stil
Forumindlæghejsa :o) er der nogen der kan rette min tyske stil?? den er kun på 150 ord, så det skulle vel ikke tage så lang tid?? please (2.g niveau) jeg er bare ikke særlig god.. hehe..vil virkelig sætte pris påp at få noget hjæplp!!!hilsen shortyboo!! -
AT i tysk og.... ?
ForumindlægÅrets emne er kommunikation. Jeg leger lidt med tanken om at inddrage den tyske film "Die fetten Jahre sind vorbei". Har I nogle forslag til, hvilket andet fag jeg skrive i, og hvad emnet kunne være. Jeg er lidt i problemer, idet der skal være to forskellige metoder, så derfor vil det v... -
Tysk Disposition
ForumindlægHej! Jeg har trukket ''Sport/freizeit'' til min mundtlige tysk eksamen, og jeg har ingen anelse om, hvad jeg kan skrive i min disposition, jeg tænker lidt ''unge i hverdagen'' som underemne. MEN HVORDAN SKAL DEN SKRIVES?? HJÆLP! SKAL AFLEVERE MANDAG :( -
Tysk anmeldes
ForumindlægHejsa nogle som kan rette min tysk-anmeldes for grammatiske fejl.:) :) :) -
Tysk - sætninger
ForumindlægHej SP, Er der nogle som kan rette et par sætninger på tysk? - Sarah -
Tysk eksamen
ForumindlægEr der noget der har forslag til underemner til dette overemne "Deutsche Geschichte" (Tysk historie) Tak på forhånd :) -
TYSK årsprøve! hjælp
ForumindlægJeg skal til tyskårsprøve i morgen, og dvs at det ikke er en 24 timersprøve. Jeg får 24 min, til at forberede mig på. Men jeg er lidt i tvivl omkring, hvordan eksamen foregår. Foregår eksamen på dansk eller tysk? Skal man refere teksten på dansk, også snakke om budskab osv. på tysk? Please hjæl... -
Mangler hjælp til oversættelse.
ForumindlægHej alle,\n\nJeg har en lille opgave til i morgen, men mangler nogle ord. Hhv:\n\n"Sej/fed"\n"Chef"\n"Kælling/so/luder"\n\nI må også meget gerne kigge på min oversættelse hvis i har tid:\n\nMe llamo Emil, y tengo 17 (diecisiete) años. Vivo en una casa con mi padres u...
