Søgning på: tysk oversættelse øvelse 16. Resultater: 6321 til 6340 af 40403
  • Kort oversættelse

    Forumindlæg
    Hej,Jeg vil gerne have lidt hjælp til følgende sætninger:"Der er ikke tale om strengere straffe, men derimod om en langt mere positiv tilgang til tingene fra samfundets side, med hjælp fra voksne fra de unges eget miljø. De voksne er beviser på, at det kan lade sig gøre at leve normalt i Dan...
  • Hjælp - oversæt dette ord!

    Forumindlæg
    Hvad betyder: "I triggered my 12 gauge and got him square in the face"??? ..det er ordet "12 gauge", som jeg søger???
  • Tyske sangere

    Forumindlæg
    Er der nogen der kan nævne nogle tyske sangere, der er populære her for tiden? Ikke gamle sangere men nutids sangere. C:
  • Tysk rettelse

    Forumindlæg
    Hej jeg har lige skrevet en tysk stil på 377 ord. Jeg vil gerne have at en skal rette den for mig. Stilen sender jeg til dem der vil rette den . Tak på forhånd
  • Rettelse af Tysk

    Forumindlæg
    Hej alle sammen, håber der er nogle der kunne tænke sig at rette min lille tysk stil igennem på 200 ord? :) Tusinde tak på forhånd :)
  • tysk terminsprøve

    Forumindlæg
    Hej:) Jeg skal til terminsprøve i morgen i tysk, og så ville jeg blot høre, om der nogen ting man specielt skal øve sig på og hvad man skal skrive til sidst (altså i stilen...)?
  • Grænsekrig på tysk?

    Forumindlæg
    Ja.. Hvordan siger man "grænsekrig" på tysk?? Grenze Krieg eller Grenzekrieg??
  • Tysk - hvordan siger man...(haster)

    Forumindlæg
    Hvordan siger man - "det kan tolkes at.."es kann als... interpretiert ?
  • meget vigtigt- tysk

    Forumindlæg
    Hej, jeg håber der er nogle der vil rette det her, personen skal have brevet klokken, 10 imorgen. Håber i vil hjælpe alle sammen Hi Hallo! Wie geht es dir? Ich schreibe diesen Brief, weil du bist mein beste Freund, was machst du? Das muss ich nicht fragen um, weil du sitzen in dem Auto, und s...
  • tysk - stil

    Forumindlæg
    Heeej ha' nogen lyst til at rette min stil?
  • Oversættelse (2)

    Forumindlæg
    Hej folkens. Jeg ved godt, at nøjagtig samme oversættelse har været oppe fra min side, men det er efterhånden et stykke tid siden. Jeg vil lige se, om der er en eller flere, der har noget at indvende til følgende oversættelse. På forhånd tak!Psykologer siger, at vi bør besvar børns spørgsmål, men...
  • Lille oversættelse

    Forumindlæg
    Er der nogen der vil hjælpe mig med at oversætte følgende sætninger til engelsk:#1 Jeg er meget barmhjertelig og har medførelse med andre som har dårlige vilkår i livet eller som er mentalt ustabil. Jeg er god til at tilgive andre og jeg er sjældent vred på andre mennesker. Jeg er altid interesse...
  • Tysk skriftlig eksamen fra d. 27 maj - 'Entrissen'

    Forumindlæg
    Hej, Jeg var til eksamen i tysk skriftlig på A-niveau d. 27 maj. Sættet til eksamen hed 'Entrissen'. Er der nogen af jer, der ved hvordan, oversættelsen skal lyde? eller hvilke faldgrupper, der var i oversættelsen?
  • efterskole på tysk?

    Forumindlæg
    jeg er ved at lave en aflevering på tysk, men kan simpelthen ikke finde ud af hvordan jeg skal skrive efterskole? er der nogen der ved det eller har et forslag til hvad jeg kan skrive?
  • Tysk sætning.. hjælp!!

    Forumindlæg
    Hej er der nogen der gider hjælpe mig med hvordan ordstillingen skal være i denne sætning på tysk:Og når damen – om et par timer formodentlig - er færdig med at sælge grøntsager til folkene i det område
  • HURTIG HJÆLP - TYSK

    Forumindlæg
    Hej med jer, Mangler hjælp til gennemgang/rettelse af et tysk referat på omkring 300 ord. Håber virkelig, der er en herinde, der gider kigge på det. Er lidt i tidsnød! På forhånd tak
  • Tysk Eksamen

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal til eksamen i tysk på tirsdag og ved ikke helt hvordan jeg skal forberede mig bedst muligt. Nogle der har nogle gode råd? tak på forhånd
  • tysk stil

    Forumindlæg
    nogle der har en tysk stil til side, må mindst fylde en halv side om "min yndlings film" tak på forhånd mennesker!! :D
  • SHOPPINGSCENTER PÅ TYSK ?

    Forumindlæg
    hej folkens:-) Hvordan siger man shoppingscenter på tysk? Har slået ordet op men kunne ikke finde det! Håber I kan hjælpe mig, da jeg skal bruge det til min stil HEJHEJ :)
  • tysk stil

    Forumindlæg
    jeg har lige en tysk stil for til på mandag!!! er der nogle derude som muligvis kunne give en karakter (en karakter efter 9. klasses niveau!!!)