Søgning på: fysik rapport metaller. Resultater: 6401 til 6420 af 23765
-
ap og nv
Forumindlæghey..\nNogen af jer som ved noget om hvordan en nv prøve foregår eller ap. Ved blot at vi skal have prøve i 6 timer i nv og 2 timer i ap, resten er meget uklart.\nEr der nogen som allerede har været op til det...? evt. gode råde bedes\n\npå forhånd tak\n\nhilo ;D -
Ord
ForumindlægHvad betyder forsøgsparameter? -
massefylde og molarmasse-HASTER
Forumindlægheey ;D eftersom jeg er en nød til at bruge en databog søger jeg lidt hjælp til at finde massefylden og molarmassen på LiF (Lithium Fluoride) hvordan kan jeg finde disse værdier? -
natron, natriumhydrogencarbonat
ForumindlægKan ikke finde R og S sætnigerne. Nogle der har dem for dette stof? Har tjekket bøger, nettet. -
FØRSØG bobletælling
Forumindlægnogen som kender forsøget bobletælling Metode 1. Fyld vand i bægerglasset 2. Anbring et frisk vandpestskud i bægerglasset under en glastragt. 3. Anbring et vandfyldt måleglas over glastragten. Den skal bruges som opsamlingsglas for ilt bobler 4. Placér en kraftig lampe 40 cm væk fra bægerglasse... -
Plantevækst
ForumindlægKan I hjælpe på spørgsmålene? FORMÅL: At undersøge hvorledes forskellige forhold påvirker planters evne til at vokse og formere sig. TEORI: For at Planterne kan vokse, skal forskellige betingelser være opfyldt i det miljø, hvor algerne befinder sig. De nødvendige næringssalte skal alle være t... -
alkohol.
Forumindlæghej alle derude. jeg er i gang med fysikrapport, men jeg ved ikke rigtigt hvad jeg kan skrive i fx hvad jeg har lært osv.? ell. føler ikke det er godt nok. vinfremstilling, destillation, forbrænding i kroppen, bestemmelse af alkoholprocent i øl ? /trine -
tæller indledningen med som en side ?
ForumindlægHej Jeg tæller indledning og konklusion som en side i dio opgaven. -
Protein
ForumindlægProteins have many structures, resulting in a wide range of functions... Proteiner har mange strukturer, som resulterer i en bred??? -
Nervøs for HTX standpunktskarakter.
ForumindlægHej alle sammen, d.11 august havde jeg startet på HTX. Det er virkelig en fed skole, og har fået nogle rigtige gode venner. Det er gået godt indtil nu. Har kæmpet mest med den første matematik aflevering vi har haft. Jeg har svært ved matematik og jeg synes det er det sværeste fag der findes. Men... -
Undervisning på STX
ForumindlægHej Jeg vil gerne spørger om hvordan undervisningen foregå på jeres stx? meget skrive skrive i hånd (noter), lave opgaver hele tiden og så videre... på forhånd tak -
Densitet
ForumindlægDer skulle vel ikke være en af jer der havde lavet en rapport om densitet over sprit. Det er 1.g, og første gang jeg skal lave rapport... på forhånd tak. -
SRP EMNE HJÆLP !!
ForumindlægHej, jeg skal snart til at skrive SRP i fagene matematik A og fysik B. Nogle som kender gode emner? -
Disposition - Kemieksame
ForumindlægHej, Er der nogen der har nogen erfaringer, til forberedelse af kemi-eksamen. Jeg har for øjeblikket Kemi B - og skal forberede mig grundigt inden eksamen. Men kan ikke finde hoved og hale i noget af det - ved ikke hvor jeg skal starte osv. Hvordan skal jeg gøre? -
HJÆLP !! Dispositioner + forsøg
ForumindlægHJÆLP!! Jeg skal til fysik/kemi eksamen imorgen (FSA) og er virkelig ikke særlig god til det. Kunne godt bruge nogle gode dispositioner og forsøgspapire på emnerne: - Syrer - Baser - Ioner - Salte - Det periodiske system - Metaller - Kemiske reaktioner - Måling af pH-værdi Håber meget I kan hj... -
Fysikforsøg omkring andvendelse af stråler
ForumindlægHej alle! Jeg er ikke den skarpeste til fysik, og vil gerne have lidt hjælp inden jeg skal til folkeskoles afgangsprøve i det i morgen. Så tænkte på om nogle kan forklare mig et forsøg hvor man kan vise eller bare et der omhandler det andveldelsen af radioaktive stråler? Og så om hvordan man a... -
Forsøg
ForumindlægHej drenge og piger Jeg har lidt problemer med min fysik disposition. Jeg har svært ved at finde et forsøg til de følgende emner: Emner jeg kan komme op i: ? Syrer, baser og salte ? Radioaktivitet ? Magnetisme og elektromagnetisme ? Induktion og transformation ? Metaller ? Atomets ... -
hvileeffekt!!! SOS!
Forumindlæghej ppl! jeg har en nv rapport, som skal snart afleveres! der er en biologi del og en fysik del, men mit problem er mere fysikken delen, og JEG skal kunne beregne hvileeffekten, men det ved jeg ikke hvordan?? og P= P?varme + ?P?fordampning ?jeg har regnet ud hvor meget flamingokassens rumfang ... -
Fjederkonstanten
Forumindlæghej mennesker ;D jeg har en fysik rapport for til om to dag. og mangler at skrive om fjederkonstanten. men kan ikke rigtigt finde noget på nettet, og tænkte på om i kunne hjælpe mig. jeg har lidt svært ved fysik, så hvis i kunne gøre svaret simpelt, så ville jeg være glad. bare lidt information o... -
Hydrogen ballon
ForumindlægSidder midt i en fysik rapport, om en Hydrogen ballon som vi har lavet i klassen, jeg skal skrive om hvad man kan bruge forsøget til eller hvad man for ud af det? har ikke lige haft mulighed for at spørge min fysik lærer da jeg har været syg. Please hvis der bare nogen der ved lidt så skriv det :)
