Søgning på: fysik noter B. Resultater: 6461 til 6480 af 110438
-
Dumpet på B-niveau
Forumindlæghej.. jeg er dumpet med et -3 i matematik på B-niveau, på HF. nu er jeg i tvivl om jeg så er bestået på C-niveau.. da jeg går på HF er der ingen årskaraktere. og jeg har jo ikke været til eksamen i matematik på C niveau. håber der er nogle der kan hjælpe mig her på forhånd tak. hilsen Lasse -
samfundsfag b eksamen, hjælp!
Forumindlægheeeeeej allesammen :-) Jeg sidder ligenu og er igang med min samfundsfag eksamen på b niveau. Den er 24 timer og jeg har trukket globalisering. Jeg sad og tænkte på, om der er nogen der har nogle gode råd til denne form for eksamen? er der noget jeg skal være særligt ompærksom på osv? ... -
Eksamenshjælp i Tysk B
ForumindlægMin datter på 17, er ved at afslutte 2.g og skal nu op til Tysk eksamen på B-niveau d.11 juni. Derfor søges der eksamenshjælp i dette og det HASTER! Du skal være: - tålmodig - god til den tyske grammatik - god til at lære fra dig - parat til at begynde med det samme - parat til mange arbejdestim... -
Mundtlig biologi B eksamen
ForumindlægJeg er en af de heldige,om man vil, der skal til eksamen i mundtlig biologi B-niveau (3.g). Men er lidt i tvivl om hvor meget denne eksamen vægter da biologi er mit valgfag, hvilket vil sige at jeg ikke skal op i skriftlig biologi. Vil det så sige at min mundtlig eksamen vægtes med 1,5 istedet ... -
Hjælp til Psykologi Eksamen B Niveau
ForumindlægJeg vil høre om jeg kan få lidt hjælp. Jeg står og skal til psykologi B eksamen i morgen men ved ikke hvordan den kommer til at foregå? Jeg har 24 timers forberedelse men hvad forventer lærerne? Hvordan øver man sig bedst på eksamen? Jeg har læst alt i pensum. På forhold tak. :) -
STX B-Niveau 2010
ForumindlægHej Jeg har lidt problemer med en opgave fra "Vejledende eksempler på eksamensopgaver i matematik 2010 STX B-Niveau". Opgaven hedder 3.004 og lyder: "En eksponentielt aftagende funktion er givet ved f(x)=100*e^-0,2*t" "a) Bestem halveringskonstanten" Kunne fedt ... -
Find b,c og d
ForumindlægHej, Jeg håber der er nogen, der lige gider og kigge på vedhæftede billede. Jeg har som sagt kun a og jeg kan ikke se, hvad jeg skal bruge figuren til. Jeg kan dog se fra figuren at d <0.. Men hvordan finder jeg b og c når jeg kun har a og ikke andre informationer og arbejde med???? ... -
Bestem tallene a og b
ForumindlægHej jeg har vedhæftet billede af opgaven og den er med hjælpemidler. Jeg ved godt hvordan man finder a og b på geogebra men er bare i tvivl om hvad man skal kalde årstallene derinde på geogebra: er det 0,1,2,3,4 og 5? eller skal man skrive 2009,2010 osv.. -
Hjælp til bestemme at a og b
ForumindlægHej, kan simpelthen ikke finde ud af hvordan jeg skal bestemme konstanterne a og b i opgave 10 a. En der vil hjælpe? (har vedhæftet opgavesættet) har nemlig ikke billaget til resten af tabellen, er det muligt at lave det uden? Tak på forhånd:) -
Matematik B - Alssundbroen - 2007
ForumindlægHej jeg tænkte om der var nogle som ligger inde med opgaven som hedder Alssundbroen og det skal være den fra 2007 og ikke 2009 som allerede ligger på sitet :-) - - Hvis nogle har den ville det være en stor hjælp at sende den til mig eller uploade den på sitet :-) -
Naturgeografi B 24-timers eksamen
ForumindlægHej, Hvor lang tid er det man har til at fremlægge sin dispostion til eksamen? Er det 10 min? og så er resten af eksamenstiden dialog? -
Mat B Niveau
ForumindlægEn linje har ligningen y = 1.7x - 3 Hvordan beregner jeg den spidse vinkel mellem linjen og førsteaksen ? -
Hvad er b i den eksponentielle udvikling?
Forumindlæg -
Årsprøve skr. engelsk B
ForumindlægEr der nogen der ved, om ministeriets eksempel på, hvordan en skr. eksamen i engelsk foregår, er offentligt tilgængeligt? Jeg har søgt, men kan ikke rigtigt finde noget. Jeg gad godt se et eksempel på opgaverne, så jeg kan forberede mig lidt på spørgsmål af samme type, når jeg skal op til skr. år... -
Hjælp til bio eksame B nivau
ForumindlægHjælp til bio eksamen (økologi) Hvordan opstår et vandløb og søer? Detaljeret forklaring af våde enges funktion? Mvh. Maria -
mat b eksamen opgave
ForumindlægLinjen m er bestemt ved y = 4x + 1. Bestem en ligning for den linje l, der går gennem punktet A(-2 , 3), og som er ortogonal på linjen m. Hvordan løser man den? -
Matematik B- 1. g
ForumindlægHej,. Jeg skal til årsprøve i matematik skriftligt og mundtligt.. jeg ved ikke hvad jeg skal læse ? og hvordan det forgår ? Er der ikke nogen der har en årspeøve for 1.g der kan send den til mig? -
Matematik B Mundtligt
ForumindlægNogen som kan hjælpe lidt matematik - mangler en hjælp til forståelse af enhedscirklen.. :S Gerne i notat form.. -
Samfundsfag B - Problemformulering eksamen
ForumindlægHej allesammen. Vi sidder 3 drenge, og har svært ved at få udarbejdet en ordentlig porblemformulering. Vi er igang med vores 24 timers forberedelse til eksamen, og vi skal op imorgen fra 13-14 (Vi skal op hver for sig) Vores tema: Overskrift/Tema (angives af eksaminator): Hooliganis... -
2+2(a+b)
Forumindlæg=2a+2b+2 Er det rigtigt? Tak på forhånd.
