Søgning på: matematik eksamen 2007. Resultater: 6501 til 6520 af 61667
-
Hvilken matematiker?
ForumindlægHej Hvilken matematiker er det, som har fundet ud af, hvordan man regner to ligninger med to ubekendte ud? Hilsen Amalie -
at eksamen :)
ForumindlægHej Folks Jeg skal til AT eksamen MEGET snart og er igang med at lave talepapri... Er der nogle der ved om man må omformulere sin samlede konklusion? Altså når man skal præsentere sin samlede konklusion som man skrev i synopsen, behøver den så at være ordret den man skrev i synopsen? På forhånd t... -
Eksamen 1.g
ForumindlægHej alllesammen, Nu er det så lige blevet offentliggjort at jeg skal op i Kemi B (mundtlig)...Men jeg går kun i 1.g? Hvordan hænger det lige sammen? Skal jeg regne med at der kommer flere eksamner (altså fx. i mine c-niveau fag, som jeg meget gerne vil op i :)). Også kunne det være dejligt, h... -
Old-eksamen
ForumindlægHej Jeg skal op til oldtidskundskab-eksamen her om en uges tid. Pensum består af: -Styreformer: Herodot, "forfatningsdebatten mellem de tre persiske stormænd", Thukydid, "Perikles' gravtale", Pseudo-Xenophon, "Athenernes statsforfatning" -Græsk tragedie og ro... -
kemi eksamens opgave
ForumindlægEkspert Søges til kemi..jeg har problemer med at lave struktur fomlen for dimethyldiazen som har formlen CH3NNCH3. Opgaven er fra skriftlige eksamen i Maj 2003,opgave 3. -
DIO-eksamen hvordan?
ForumindlægHej! Jeg skal til DIO eksamen d. 20/06, og har rigtig svært ved at gennemskue eksamen. Vi havde DIO-forløbet tilbage i februar, og vi får ikke mulighed for en spørgetime. Jeg fik 7 i årskarakteren i DIO, og dette må skyldes min synopsis, da jeg deltog meget i forløbet. Jeg har hørt, at man ikk... -
matematik integration
Forumindlægf(x)=(2x-4)^(3/2)denne skulle løses i hånden... er der nogen der kan hjælpe?? -
Matematik opgaver
ForumindlægHar nogle matematik opgaver. Ved ikke rigtigt hvordan jeg skal gribe dem an. Det drejer sig om opgave: 551,552 og 555. Se vedhæftede billeder. -
Hjælp eksamen imorgen
ForumindlægHvem kan hjælpe løs ligningen log(x+2)-log(x-1)=1 , x større end 1 Har ikke haft noget med logaritmer det sidste år.... -
Historie eksamen
Forumindlægnogen, som har en idé til hvad man kan lave som produkt, hvis man har valgt berlinmuren/dens fald? -
udeblivelse af eksamen :!
ForumindlægHej hvad har det af konsekvenser hvis man udebliver fra eksamener ? -
Tysk eksamens opg.
ForumindlægEr der ikke en der vil være så venlig at kigge på mine fejl, og evt. rette dem for mig eller komme med nogle gode forslag.På forhånd takBryndalf -
HJÆLP! KAOS MED MATEMATIK
Forumindlæg¨HEJ! Jeg står her midt i en matematik krise, jeg håbede på at der var et matematik geni der kunne lave opgaven for mig, jeg er helt lost har fået hjælp af flere inklusiv en lærer i lektiecafé men er bare for dum til matematik, og står til at aflevere i aften så er virkelig presset. Håber v... -
Matematik opgave
ForumindlægNogen som kan hjælpe med denne matematik opg? Jeg ved godt det er to ligninger med to ubekendte, men hvordan løser man opgaven i maple?? Opgaven er vedhæftet -
SRP - matematik
ForumindlægHej sp Er der nogle der ved om det er et krav at inddrage et bevis i sin SRP, hvis man skriver SRP i matematik og fysik. -
Matematik test
ForumindlægBasale ting omkring matematik eller vigtige regler som jeg burde vide inden nationaltest. Tak hvis du vil hjælpe mig ellers have en fortsat god dag. -
Billedkunst eksamen
ForumindlægHej folkens. Jeg skal snart til billedkunst eksamen, så tænkte på om nogle af jer kunne fortælle mig, hvad det væsentlige er ,i en billedkunst eksamen ? (og hvis nogen af jer har nogle noter, så må i meget gerne sende dem til mig ) På forhånd tak :D -
matematik fsa
Forumindlæghej vil i gerne hjælpe mig med en matematik fsa opgave da jeg har glemt at bruge procent opgaven lyder sådan i 2005 havde effeltårnet 6 428 411 besøgende i alt. af de besøgende var fra vesteuropa kom 1 procent af danmark hvormange dansker besøgte eifeltårnet i 2005 -
Øve matematik
ForumindlægVed ikke om det er den rigtige kategori, men kunne ikke finde noget om generelle spørgsmål. Men jeg kunne godt tænke mig at blive bedre til matematikken, derfor søger jeg en hjemmeside hvorpå man kan træne dette. Jeg brugte Khan Academy sidste år, men jeg syntes at det bevægede sig en del væk fra... -
Problemregning Matematik
ForumindlægHey har en opgave her, som har brug for hjælp til, håber der er nogle der hjælper :) Her er opgaven (opgave 2 Klatreparkens bod) file:///Users/besaneljean/Downloads/opgavehaefte-matematik-med-hjaelpemidler-4%20(4).pdf Her er hvad jeg var igang med, mangler en mulighed, da min lærere har fortal...
